Ugasili su….

Pre par meseci sam se bas pitala koliko ce ovo da traje i  koliko mogu ljudi da izdrze na jednom mestu…..

Ispostavilo se da su moja razmisljanja bila tacna….

Poceli su da nestaju blogovi, a ja naivna se cudila, kako, pa gde su….itd..

Ne posecujem forume i izgleda nisam obavestena, a u tom grmu lezi zec…..

Eto gde me moja neobavestenost dovede, nema mojih tekstova, neke sam juce printala, ko da sam u pasulj gledala i tako ih spasla od onog crvenog dugmenceta.

No, mogla je gospodja urednik i da nas obavesti, pa da svi lepo sacuvamo nase pricice….

No, kako bilo da bilo, snaci su se vec nekako, one koje sam citala, nacicu, oni koji su me cuitali valjda ce i oni mene naci….

Ovo je novi vid komunikacije, ali ljudi nekako prirastu za srce, bez fizionimja, bez godina, bez mirisa kafa, ona mirise u nasim caskanjima i komentarima…

Preostaje mi da se priviknem na novu kucicu, da je lepo uredim i krenem u potragu za prijateljima…..

Prste sam naostrila, vid mi je odlican, i nece me oduvati tamo neki povetarac…..

Hajde da ludujemo zajedno…..

vasa

Sarahkay

43 thoughts on “Ugasili su….

  1. dobrodosao zmaje…..osecala sam vec duze vreme da se nesto kuva, i bas nisam imala volje ni vise da pisem …..moj revolt nema veze sa tobom….

  2. Pu, jedva te nadjoh, ma videla sam sada sta pise, videcu sta mi od tekstova fali pa cumozda zatraziti da mi ih posalju, trenutno nisam raspolozena…….
    hvala i dobro dosao….

  3. Nov pocetak je nekada lepsi nego stari nastavak. ZAo mi je sto se desilo sve ovo, ne samo sa tvojim blogom, nego sa celim sistemom.
    Citamo se, a ja brze bolje stavih link kako nebi dugo lutao…

  4. Izvinjavam se : Seka je Deda, Deda je Seka… Seka ne postoji nekoliko dana pre 381, ugasena je samovoljom Dede. Sada je samo na jednom mestu, znas vec gde…
    Veliki pozdrav…

  5. pronadjoh te.
    sad cu da stavim link da te citam. Vidim odmah si mi uzvratila istom merom i obrisala me sa spiska linkova.🙂 Ma bre ja nisam od onih koji prate ko postavlja linkove. Volim da citam dobre tekstove.
    Citamo se, bez obzira sto si sada u drugoj kuci🙂
    Pozdrav

  6. Deda= seka, okupljamo se polako….pozz 😉

    Ivane, tek uredjujem stranu i bas neznam sta da stavim kad je tamo sve ugaseno, ali evo sad cu da probam preko tvog freedomena….
    a u kojoj si ti kuci, jel’ i tvoja kuca lutajuca…..kad sistem ne radi…
    pozz 🙂

  7. Ma javi se na mail, dobices sve tvoje koje uvezes ovde, i imas sve kao sto je bilo. Po datumima😉 To je jedna od super funkcija WordPressa😉

  8. Pa zbog ovakvog bezobrazluka gospodja urednik ti nece dati mogucnost da svoje postove izvezes, i sacuvas kao sto su svi ostali mogli i uradili.

  9. Zdravo Saro! Sta reci, uvek ispastaju oni koji nisu ni krivi, ni duzni! No to nema veze sa pisanjem, tako da ocekujem da ces exportovati stare tekstove, jer su bas dobri i da ces napisati jos mnogo boljih, pa se citamo!

    Pozdrav

  10. Slusaj LUHANOR, VENUS, LANG i jos neznam kako, bezobrazluk je da mi se ovako obracas jer ovde se ne pominje nista sto bi bilo uvredljivo za tebe ili tvoj sistem, Ja nisam imala te komentare i htela sam ostati, sve dok nisam videla da ste UGASILI sistem i moj blog, Bio je besplatan, pa valjda zato…..
    Znas a moje tekstove urami i stavi na zid….

    Lep pozdrav za tebe gospodjo LUHANOR

  11. Suske, Carolija….od exportovanja mojih tekstova nema nista…..
    procitajte sta kaze gospodja LUHANOR, u gore poslatom mi komentaru……

    Ovaj moj tekst je verovatno jako bezobrazan…. po njenom misljenju……

    pozz i citamo se….

  12. cao,sara!napokon sam vas pronasla!! i ja sam tu negde samo nemam pojma gde !!!Idemo iz pocetka pa kako nam bude!Nadam se lepo!!pozz za tebe i sve ostale!!!

  13. E bas lepo naivna stize i ti, daj mi tvoju adresu ja nemogu da te nadjem…

    constantine pozdrav…..

  14. naivnao7.wordpress.com ni ja sebe nemogu da nadjem preko pretrazivaca ,jedino kada se ulogujem i nije mi jasno ZASTO? pomagajte!!!

  15. @Naivna,tamo negde u opcijama podesavanja bloga imas mogucnost stikliranja da bude vidljiv svima pretrazivacima i svim osobama,stikliraj to i tad ce biti vidljiv.dotle taj blog ces samo ti moci da vidis.

  16. Zmajcek, hvala.stiklirano je prvo polje?je li to dobro?ako me nadjes znaci da je ok.Hvala jos jednom,bas mi je drago da si ti mi pomogao,ovo stvarno je vise nego bezveze,a ja sam mislila da ce se naci neko resenje..no idemo dalje… pozz!

    Sara, je si li uspela??

  17. Prvo polje treba da bude stiklirano,cek da probam😦 ne mogu te i dalje naci.Proveri da li si ti otvorila i blog ili si samo registrovala user na WP,mislim da je to u pitanju.

  18. Zmajcek,kada bih ja znala o cemu ti pricas!!??ja nemam pojma kako se to radi??i sta cu sada?sve je na engleskom, pa samo nagadjam,ono pro je stiklirano to sigurno…pogledaj kod charolije ona me je stavila u linkove a kako je to uradila ne znam…

  19. Vertera: ljudi od svacega naprave seriju, ovo nije trebala da bude, ali posto je dosta aktivnih blogera ispade da ce biti i dobrih nastavaka, ali ne spanske serije…….
    pozz 🙂

  20. Zmajcek ma necu to je bila samo sala……i trebalo je da stavim pod navodnice, ma kakvi ja sam vec sve zaboravila, a danas mi je bas crn dan… imamo smrtan slucaj u porodici……nije mi vise ni do cega…….

  21. Ljudi koji su vredni čitanja će biti uvek, a priča o tom famoznom blog sistemu će njih da prati po zlu a ne nas!

  22. Zmajcek.
    bez brige. Lavinu kod Stephani sam indirektno ja pokrenula.
    Ona mi je pomogla da preselim blog, noc pre nego sto je izbrisan.
    Pa je sasvim logicno sto je i pisala o tome.

    SarahKey,
    molim te javi mi se na mail.

  23. Mahlat, Shaputalica, Deda, Orpheus, Naivna, Kukac, Punky, Dzejn…..Aurora…
    ako sam nekog izostavila oprostite….
    Hvala vam za sve lepe reci, hvala vam na vasim komentarima…
    Ponovo sam tu, ali nisam jos u formi…
    Citacete neke moje starije tekstove…..
    Pozz Sarah

  24. Sarah, tu smo, I ja nikako da sednem da nesto pisem, ne znam ni gde, kako, da li na WP, negde drugde… da otvaram svoj domen….
    ali krenuce, citacemo i pisacemo jos mnogo

  25. Super ubacila sam te u blogroll, ai vecina je tu ne znam koga si sve citao , samo pisi….
    ni ja nisam sigurna ali na sopstveni domen se mozes uvek prebaciti……meni je trebalo vremena da se ovde snadjem ali evo ide nekako……
    pozz

  26. Draga CRVENKAPICE; najdraza…zar nisi uocila ostale clanke i one pesme, emotivne do koskice….hm, hm…..? gde na ovom tuznom postu ostavi komentar…
    A NICK, ti je lud, i pazi se vukova…!!!!! 😉

Ostavite odgovor

