Cesarica

29 thoughts on “Cesarica

  1. Oliver, jedan od istaknutih prvih punkera u našouj bivšoj nam zemlji…pa se posvetio osećanjima i provalite kako piše/pisao!

  2. ovako :
    udjes u My Dashboard, otvoris opciju za pisanje novog posta, dakle -Write, otvoris i negde pri dnu strane imas opcije za Upload (pise : Uolpad, Browse All, Video , Slide shows), izaberi opciju Video, i u polju gde pise -http//: ubaci link videa koji hoces (najjednostavniji nacin je copy/paste) , kad ubacis link, kliknes na Send to Editor i link ce se pojaviti na prozoru za pisanje posta.Kliknes na Save and Continue Editing i to je to. Publish 🙂

  3. U čemi je frka sa postavljemnjem videa?Prekopiraš kod sa youtube.com, kod koji stoji pored svakog videa!U admin delu isključiš vizuelne efekte pri pisanju, to je ono „Options“ pa odštikliraš!Otvoriš deo za pisanje, prekopiraš kod sa youtube i to je to!

  4. sve sto ti je potrebno oko bloga mozes naci na stranici help.mojblog.co.yu , inace je prvi post bas kako postaviti video na stranicu… :}
    pozzic :}

  5. HVALA LJUDI, ovo je stvarno neverovatno, celo jutro pokusavam, i valjda uvek nesto pogresno kucnem, ko da nisam nikad , i evo odjednom ide…..

    Thanks na ovom odazivu za POMOC…..

    pozz

    Dobro dosli:

    Snezana, iskraart i svi ostali naravno, al mi se citamo jos iz starih vremena…

  6. Vidis zmajcek ko je nama Dedu sredio…….

    Konstantine, pisacu ja daj mi malo vremena, pobegla mi inspiracija…

    Charolija, da znas samo …..

    pozz

  7. Sarice, na grudi mi glavu stavi
    zatreperi,
    tiho diši,
    za pesmicu ti me inspiriši
    ko Naivna njenom patetikom
    ja nju stihom, ona mene štiklom.
    😛

  8. Putnice, jel’ to neki greh da odem da se pokajem…….haaahhha.
    podseca me na neke dane, u beogradu……i tako to….pa kad me to malo pritisne…a ja vidis…volim konje……vise nego Olivera…..

Ostavite odgovor

