Suze i Smeh

Svakog jutra skoro isti ritual. Kasnim kao uvek.

Zurim iz kuce. Jurim po mlecni hleb sa suvim grozdjem dok pazim da mi se kafa  na prolije iz plasticne case sa poklopcem koji bas i nije nesto siguran, a usput drzim najmanje jos dve  tasne u ruci.

Onda mi se po pravilu rasplete kosa. Ruke zauzete. Dok pokusavam da usnama oduvam kosu sa ociju, skiljim kroz pramenove, besna i odlucna  u nameri da bas danas odem kod frizera i osisam se ko Lokica nekada!

Tako“dobro“ raspolozena i napakovana ulecem u biro, bacam sve na sto. I dok skidam kaput, ukljucujem sve potrebne uredjaje za pocetak poslovnog dana uz zujanje, kuckanje i zvonjenje.

Naravno pisma i ostala pristigla posta, na stolu, kao sendvici cekaju da zagrizem… na drugoj strani debeli dokumenti. Ko ce to sve iscitati? Ja, bas danas nemam volje…

Hmm..

Ma kakav posao, mislim u sebi. Hajde prvo da pregledam blogice, da se informisem i vidim cime su blog prijatelji danas inspirisani… i kad ono naletim na tuzne stvari, mislim mozda one i nisu bas toliko tuzne, al’ meni danas sve nesto jeste….

Drzi me to od vikenda. Neke uspomene su mi se nakacile na vrat. Izenada zasele i ne misle skoro da odjezde… no, kazem sebi, izdrzi! Danas je petak. Sutra jedrimo na planinu, na sneg. Trcacu za rumenim, malenim obrazima,  juricu kroz sume. Eto,mozda bas sutra sretnem Rudolfa, kad vec nisam za Bozic sa sve Deda mrazom.  

   I onda mi Orpheus napise stih, mislim nije se On setio sam, nego ja iskukam kod Naivne na Blogicu, i tu krenu osmesi, pa ono malo glasnije smejuljene, pa zarazim i neke kolege i evo sada svi placemo i smejemo se u isto vreme…

I vi kazete da je blogovanje opasno po zdravlje…

P.S

 Rudolfa sam pronasla tu u komsiluku, na blogu….  

31 thoughts on “Suze i Smeh

  1. Jadna ja!!Bicu kriva sa sve osmehe i suze!
    a nisam ,stvarno, samo ne da se neko,nikako da ga ubedim da „ljubav“ postoji..

  2. prihvatam krivicu za osmehe, prihvatam i krivicu za suze ako su nastale kao posledica smeha.
    Ako su suze posledica tuge, ona prihvatam obavezu da ih lečim.
    Što ja umem lepo da brišem suze, nemaš pojma…
    A vidi Naivnu…hoće nekoga da ubedi da „ljubav“ postoji a piše je pod navodnicima…čudo od devojke, što ne proba mene da ubedjuje.

  3. Orfej, suze izazvane smehom i mojim prevodom tvojih stihova na nemacki….
    Tuga nije moja druga….

    Deveti, ako odemo u bankrot , psssssttt ne govori nikome da sam ja kriva….

  4. Znala sam da je ovo neki cudan petak( da ne kazem crni…), baka bi moja rekla“ jezik pregrizla“….

    Slazem se sa svima……(ova solucija je najbezbolnija… 🙂 )

  5. Jao saro,sad ces ti mene morati uciti kako se „umetnu“slike!!moje il ispadnu prevelike il premale!!sladak Rudolf!!

  6. S. ja pisem na Macu pa samo prenesem sa strane na stranu…..tako da od mene bas i nemas koristi…..

    Buba:da znas kad sam ga pronasla tu kod komsije, rekla sam ovaj je moj il’ me nema……😉
    Shap bas si mnogo leeeeepa….samo da znas… 🙂

    Snezana tesko sa virusima……

  7. Blog, šta je to?Moraću da pitam šefa da obezbedi svakom radniku lap-top i bežični intrnet pa da i mi na poslu možemo da besposličarimo, tj, čitamo blogove!

  8. Slusaj Orfej podItno kod ocnog….. 😉

    moram da smislim kako da se rimuje, nemacki je tako grub jezik, strasno…..

    „ja nju stihom ona mene stiklom“,
    pa to ne da nemogu da prevedem, evo nego crKo od smeha…

  9. pesma ne mora da ima rimu da bi bila pesma.
    vidi kod naivne drugu od petka

    obećavam, kad me prevedeš, postaviću je na blog.
    uz napomenu, prevod i adapatacija Sarina priča.

    vidi onog gnjurca, voda mu do…kolena?
    gde je ovde rima?
    kad dodje plima, biće i rima.

  10. onda pisem slobodan prevod bez rime, nasi stihovi se rimuju, ali ovi nemci, ubise me u pojam…….Procitala sam prvu knjigu koju su preveli od Orhana Pamuka, tj. nekoliko i prvi put osetila tu liriku, tu lepotu izrazavanja, sve mislim da je do prevodioca 😉,
    sad se spremam da je procitam na nasem, nas jezik je jako izrazajan i lep….

  11. Orfej, uradila sam prevod:

    Sara lege deinen Kopf auf meine Brust
    Lass mich deine Nähe spüren.

    Du bist zittrig.
    Atme langsam.

    Sei meine Inspiration
    wie Naivna mit Ihre Traurigkeit.
    Ich schenkte Ihr eine reime
    sie traf mich mit dem Schuh.

    tako zvuce tvoji stihovi na nemackom……

Ostavite odgovor

