LOVE IS A DRUG

MIKE PHILLIPS…..

Reci su suvisne……

37 thoughts on “LOVE IS A DRUG

  1. Hej Sara,
    ma bre imam neki grip jebes ga ne mogu lako da ozdravim, udario mi u kosti, temp non stop 39. Nesto nemam zelju za pisanjem, nisam raspolozen. Procitam po koji blog, prokomentarisem ako ima mesta za komentar, ja napisem, ako nema, tj. ako je neko vec rekao isto sto bih i ja onda ne pisem jer sam ja ipak autentican🙂

    Sada trenutno isprobavam nesto na devetstosedamdesetsedmici, kreirao sam blog, ali mi mambo platforma mogo bolje izgleda, a nije blog. Trenutno sam instalirao wordpress, ali kao sto sam rekao, nemam neku preteranu zelju za pisanjem.

    Pozdrav i citamo se.

  2. Ja sam to prelezala, ne da su me kosti bolele i svi zglobovi, to je bilo strasno!!!!!

    kako je moj zeludac izdrzao sve aspirine i vitamine nemam pojma, zato te u potpunosti razumem….

    Kad nesto napravis, javni…..

    Ma hajde doci ce ti zelja za pisanjem , rekla sam ti don’t give up!!!!

  3. lep pocetak nedelje… hvala! kao da se ti i iskra takmicite koja ce da nadje bolju mjuzu..😉

  4. to mozda tako izgleda……saxophone je moj instrument, mike je odlican ali moja prva ljubav je bila Cindy Dulfer, holandjanka, koja takodje izvrsno svira…
    osim toga volim klasiku i Hosea Carrerasa, koji je ozenjen mojom komsinicom…
    i dalje nesmem…..

  5. Setila sam se pesme Ne daj se Ines, i kako sam je ja tada recitovala…..u kakvom samo zanosu, evo umirem od smeha na tu pomisao….

    a sada odoh da radim……

    Hvala za muziku i za Ines….

  6. Hvala VAM svima na komentarima… da ne bih tekstove brisala/ ili ceo blog stavila sam lozinku…
    neko ruzno vreme dodje i prodje… a kad bude proslo… bice i price…
    Hvala vam svima jos jednom, nadam se da mozete da razumete i naravno da to nema veze sa vama koji uvek komentarisete moje tekstove…
    Takodje kad god budem u prilici odgovoricu na sve…

    Dolly nije tako ali mogla bih da razmislim o njoj… znas i sama, price drugih me ne zanimaju, ali ponekad zasmetaju, pa cekas da prodje…
    Exx kao i uvek duhovit.
    Stevo, Elektra, Breskvice , Dudo – hvala

    Ivane
    ponekad je potrebna mala ilegala… za lepsi zalazak sunca…

Ostavite odgovor

