James Bond….

Vi nemate pojma kakvu mi muku ovde mucimo. Dolazi nam James Bond licno! Provesce jednu celu nedelju u Bregenzu, na snimanju novog filma.
Mr. Daniel Craig, jos nije bio u Austriji tako da je odusevljen sto konacno dolazi i to jos u Bregenz.
Setkace se mojim ulicama, bice okruzen lepim devojkama, borice se protiv nekih kriminalaca, pice kapucino na jezeru u najlepsem kafeu.
Sezona lova na Bonda je otvorena, bice ludnica.
Casting za statiste je vec odrzan, 1500 ljudi je izabrano, oni ce glumiti publiku i sedeti na tribinama. Naime ova slika, OKO , ipod ovih lepih plavih ociju je bina napravljena na vodi, i na njoj se svake druge godine, izvodi druga opera a ove godine je to Tosca, pa ce James Bond po njoj juriti verovatno agente i spijune raznih sila;na njoj ce se naci i nova Bondova devojka, mislim da je ovog puta jedna ukrajinka.
Bregenz u maju je prelep tada Bodensko jezero zablista u punom sjaju, rascveta se prolecno cvece, razmile se ljudi setalistima i onda zamislite tu negde u toj masi sedi Bond.
Bice zabavno a onda cu vam reci da li je Mr. Craig jos samo jedan uobrazenko vise.🙂

35 thoughts on “James Bond….

  1. Volela bih videti prirodu i grad u maju…sigurmo je lepo,a i guzva kada se desavaju tako neke stvari…🙂

  2. Orpheus, bice sigurno pola grada zatvoreno, ali mozda budem imala srece, jer znam neke ljude, pa vam ispricam kako ja bilo na kafi…..hahaaaaaahhaa..

  3. Nije uobrazenko, znam sigurno…. Bili smo zajedno kad je sniman DJB prosli put i stvarno je ok lik…
    Zato , opusteno i uzivajte u filmskom cirkusu…

  4. …lepo mi reko jedan da sam nepismen…
    Sad me sramota , videh i odma bezim odavde…
    Moze i ovo sto rece Shaputalica…😀

  5. Saro,
    a jel’ mogu ja da naletim do tebe na jednu kaficu u maju mesecu?🙂
    Ja bih samo malo da vežbam svoj engleski sa Mr.Bondom… i neću mu ništa, majke mi!😉

  6. Punky ti uopste nisi citao tekst!? Tajna je bila nekad, odkad pisem blog vise nije…

    Tacno mesto mog boravka je Bregenz (grad) i pokrajina Vorarlberg,
    🙂

  7. Daleko od toga da nisam…samo mi je promaklo malo…Znaš kad pročitaš nešto o stranom glumcu u stranoj zemlji Bregenz ti deluje kao ime čokolade ili slično…Šalim se…promaklo mi, izvini!

  8. A jeste ima veze sa cokoladom, tu nedaleko od mene se pravi i “ MILKA“, pre par godina sam zivela u tom gradu i tamo je sve mirisalo na cokoladu…

  9. E to je život…A da nisi ti ona devojka sa reklame, što leži sa dečkom na mostu a sipod njih plutaju dabrovi koji prave milku?🙂

Ostavite odgovor

