…too sexy….?

Sinoc sam ovo negde procitala i nisam mogla odoleti…..

31 thoughts on “…too sexy….?

  1. Pošto sam već rekla da ič američki ne razumem, između američkih redova sam uspela da ukapiram samo da ste svi seksi. Naročito ujutru. Ako nisam u pravu neću ni da se trudim da naučim.

  2. Naivna, tvoj komentar je bio uhvacen kao SPAM, ne znam zasto…evo tek sada sam ga oslobodila i postavila…

    mozda zbog ovog malo morgen…. vidis nije tacno…….!!!!
    ne mrsti se i bices opet sexi..

    pozz

  3. jes’ vala, najseksija sam kad slinim gripozna po okolini, čupava i u pidžami. Ako mi ne verujete neka vas odmah pregazi tramvaj!😆

  4. sestro whisp, nema nocni tramvaj kod mene… a sto se tice sexi look-a, pa ja sam tu svetski sampion… niko me ne jebe za suvu sljivu… jos me i baniraju tamo kod mene, mislim kod nas..fakat sam sexi!

Ostavite odgovor

