Ko to zvizdi…?

Ko to zna da radi kaze nema nista jednostavnije. Ko ne zna kaze, da je nemoguce. A to je zbog toga sto je zvizdati pomocu prstiju, jedino u teoriji lako i jednostavno.

 Napravite pomocu palca i kaziprsta jedan prsten. Gurajte pomocu prstena jezik pri poluotvorenim usnama na gore prema nepcu. Probajte da kroz nastali otvor jako izduvate. Za vas uspeh je presudno, da nadjete odgovarajucu poziciju za prste.
Vezbajte.
Nakon nekoliko minuta bicete sigurni da nikada necete uspeti da napravite ijedan ton. Ne odustajte! Vezbajte marljivo. Najbolje je kada nikoga nema u vasoj blizini. Pri vezbanju to zvuci smesno, ali iznenada ce te uspeti i cucete prvi zvizduk. 

Evo jos jedne metode: 

Probajte sa cetiri prsta: koristite kaziprst i srednji prst obe ruke. Pri tome se kaziprst i srednji prst nalaze paralelno jedan pored drugog u ispruzenom polozaju. Prste stavite u uglove usana sa obe strane, jezik gurajte prema nepcu i snazno izduvajte vazduh.

Zvizdite!!??

 Zasto vam sve ovo pisem?  Iz nekoliko razloga. Prvo, ja ovo nikad nisam naucila. Zvizducem samo usnama, i to ne uvek uspesno.

Drugo, austrijanci ne zvizde, to nije kulturno…bar oni tako misle…

Ja nikada do sada nisam cula nekog od prijatelja da zvizduce( pri tom mislim na njih)

Pa kad neko na ulici zamnom zvizdi, onda je to ili neko nase gore list ili iz turskog carstva, mada se ja na te zvizduke ne okrecem… 

Dok je zvizduk i zvizdanje kod nas prisutno u svim sferama zivota…. kod austrijanaca retko ko prozvizdi….

Tema je otvorena:  ZVIZDANJE, hajde da vas vidim, budite kreativni, cekam vase komentare…

 

 

65 thoughts on “Ko to zvizdi…?

  1. Unapred se izvinjavam Konstantinu zbog neupotrebe nasih slova, pisem na Mac-u , u putu i stalno menjanje slova je za mene pogubno, mislim za moj posao….🙂

    Naravno da bi naslov bio puno zvucniji sa nasim ´Z` !!! 😉

  2. He, he … kud ti to pade napamet.😀
    Naučila sam da zviždim kao dete. Išla sam sa roditeljima u planinu u berbu borovnica, tad jedini put. Kako je padala sitna kišica, posle nekog vremena su me sklonili van njihog vidokruga. Tata bi zviždao a ja uzvraćala.
    Problem je nastao naravno kad sam onako lepo ušuškana uz vatru zaspala i kad se nisam javila.
    Kaže da sam mu skratila život za 10 godina.

    I da ti kažem nikad nisam zviždala za muškima, niti u civilizaciji. (sem ponekad na poslu, jer nam pogon zuazima 7hektara. I nikad nisu znali da zviždim ja) :mrgreen:
    Za divljinu toplo preporučujem da se nauči. Korisno je 😉

    p.s. naročito kada mobilni ćuti😉

  3. Ja mnogo volim da zviždim i naučila sam kao jako mala. Izmišljam neke melodije, zviždućem i smetam svima oko sebe!

    Sećam se da mi baba nije dala da zviždim u kući. Govorila je da ću tako dozvati miševe. Mislila sam da će oni stvarno doći, pa sam tako krišom zviždukala da ih prizovem. :mrgreen:

    Bravo za post i ideju!
    Pozz

  4. Draga moja, ideja?, necu ti odati malu tajnu, hm,hm,mozda ali samo pp…. he, he…🙂
    i znas sta jos….. JEDNA ZENA- JEDNA KNJIGA, mislim to je malo drugacije kod austrijanaca, ali ja cu ostaviti ovako…

    ….. i mogu misliti kako ti se tata „odsekao“…
    a za sve ostalo …..hahaahha….odlicno…..
    pozz

  5. Hvala Charolija i samo zvizdi…. 😉

    …i dok citam DRAGE MOJE ove komentare osmeh mi ne silazi sa lica, hvala VAM na tome…. hvala vam za ove osmehe… 🙂 🙂

  6. Ja ne umem da zvizdim, nikada ni nisam ,mada sa ovim tvojim „upustvom“ ,skoro da se nesto culo! Ali nema veze, ima onih sto to dobro znaju, pozz!

  7. sara,kod mene ne mogu da odgovorim na tvoj komentar,izbacuje neku gresku!u svakom slucaju,hvala za podrsku! pozz!

  8. Zvizdim kao zvizdaljka ,sa prstenom od prstijum,sa 2 prsta ,sa 4 prsta cak i sa jednim prstom.Retko kad zvizdim jer je u kuci u kojoj radim zvizdanje prokletstvo i toga se i pridrzavam.

    Na ulici skoro nikad ne zvizdim,sem ako ne vidim neko brazilsko dupe😛

  9. Ja ne umem da zvizdim pomocu prstiju. Sve sto si opisala ja sam pokusao, i samo se culo ono sustanje, sssssss,… bez tonova. Jebi ga, glup sam za te stvari. Sada kada si napisala to za zvizdanje, ja se ne secam kada sam poslednji put zvizdao. Mozda se ne secam zato sto nisam obratio paznju na to.

  10. Zmajcek zavidim ti, ja imam jednu drugaricu, kad ta zvizne kroz prste ja potrcim ako hodam pored nje, koja snaga, a i ovo za brazilsko,sto jes, jes…
    zvizdanje u pozoristu—— Grozno, nedaj Boze….

  11. Pa ne mogu sad baš da zviždim, al moja majka oduvek mrzi kad idem po kući i zviždim neke sebi poznate tonove (izgleda samo meni)…Ni za devojkama ne zviždim, malo je glupo zar ne?

  12. Eve me bre…pobegoh na neko vreme…Upravo sam zvoždao Iggy Pop-a dok sam otvarao tvoj blog, kakva slučajnost…“I`m the passanger“…

  13. Ja umem da zvizdim pomocu dva prsta, otkud to znam pojma nemam al’ da sam trebala da naucim pomocu ovih uputstava ne znam da li bi uspela. Gde li ih nadje?

  14. Nekad sam zviždala u 8, redovno. 😦

    Sad mnogo ređe, nikad u 8, ali umem i sa i bez prstiju, i sa i bez tvojih dragocenih uputstava.😀
    Inače, imam dobru prijateljicu, ovde je pod imenom „zunzarica“. Ta zviždi da te muka u’vati od ljubomore. K’o simfonijski orkestar. 😉

  15. Mahlat, znam i ja samo bez prstiju…….to moje zvizdukanje se cuje od ouva do uva….
    a uputstvo prvo iz prirucnika, a ovo drugo od drugarice, koja zvizne pa ti ode bubna opna momentalno….
    🙂

  16. Saro, ja sam ti više polužena…😕
    Moralo se, odrasla sam okružena muškarcima, ništa praštali nisu, svakog dana se iznova dokazivala da pripadam ekipi, svakakvim čudesima, pa i zviždanjem uz pomoć prstiju.😉

  17. Ma znas kako bi ja volela da jednom zviznem…..u svim oblicima… 😉

    ti ko moja drugarica, ona je jedinica, a tata po svaku cenu hteo da mu ona bude sin, pa i sada popravlja sa njim auta kad ode da ga obidje…. 😉

  18. Atajlo, znas nisam je nikad pitala zasto je ostala jedinica, moracu to u nekoj zgodnoj situaciji da priupitam…….. Tati u to vreme kad smo ona i ja rodjene nije bilo skupo, to su jos bila divna vremena… 🙂

  19. to je sigurno lep prizor… 😉

    Deda kod mene u kuci to zvizdanje, hajde recimo kao muzikalna pratnja je bilo uvek prisutno, a bogami i pesma, sada su zvizdukanje zamenile gitare…

    nevolim kad me neko tim jakim zvizdukom, kao poziva ili ..

  20. Пре свега Константин савршено разуме проблеме техничке или едукативне природе, а понајмање због њега треба користити азбуку или абецеду.
    Море звизнем ли им га мајке диктаторске и малумне ових дана!!!

  21. Pazi, imam komšinicu koja kad stavi prste medju usne misliš da se oglašava ekspresni voz Atna-Minhen…..ja cupkam oko nje k’o ker s obožavanjem i vežbam. Numem. Sve muško umem, al’ to nikako ne naučih, zato obožavam kad vidim da žensko ume.

  22. Shap, pa dobro mi opet dosla, pa ja zavirivah kod tebe, a tebe nema…

    i ja tako gledam u svoju prijateljicu, a vise puta drtim prste al u usima…
    🙂

  23. draga, ja jos ne umem , a probala po tvom receptu!!
    p.s
    javio mi se kratko Orpheus, i rekao mi da pozdravim sve na blogu!!Malo mu je bolje, i iskreno se nadam da ce se oporaviti, 😦
    POZZ

  24. Naivna hvala na ovim informacijama o Orfeju, bas me je zabrinuo…sigurno je bilo strasno…. pozdravi ga i od mene, mada sam mu ja ostavila komentar …kao i mnogi drugi…

    …a za ovo drugo nema veze, ni ja nemam pojma…. 🙂

  25. Ma nista Sara, kratko mi se javio na email, i rekao da sve pozdravim, da ne poveruje covek da se od briga tako moze razboleti!Nismo toga ni svesni, a verujem da ce se oporaviti, mora!!

  26. naivna, koliko samo psihicki stres steti nasem organizmu nismo ni svesni…
    a pogotovo u nasim krajevima se o tome ne vodi racuna, ama bas ni malo….

    no, o ovoj temi bi ja mogla danima…
    pozz i drzimo mu palceve..

  27. KAO KLINKA SAM ZNALA DA ZVIZNEM I TO PO PRILICNO JAKO SA DVA PRSTA SADA SI ME PODSETILA NA TO,PROBAM ALI SAD NISTA,MORAM DA VEZBAM MOZDA ZATREBA U ZIVOTU.A CAROLIJAME POTSETILA NA MOJU BAKU I ONA JE GOVORILA DA ZVIZDANJE U KUCI PRIZIVA MISEVE A MENI TO BILO BAS ZANIMLJUVO PA BI CVRKUTALA PO CEO DAN NEBILI PROVIRILI MALI MISOVI ALI NJIH BAS NIOTKUDA TO JE ZBOG MACE ILI IM MOJA MELODIJA NIJE ODGOVARALA NJIHOVOM MUZICKOM UKUSU.

  28. Ja samo zvizducem kada zovem kuce🙂 nemam pojma zasto, navika.. Mozda je sto stvarno nekulturno??? O.o hm.. A ovo sa prstima.. to nikad nisam umela a vezbala JESAM i trudila se.. ali se zato uvek odusevim kada vidim da to neko musko ume.. To mi bude onako bas vojnicki🙂🙂 Pogotovu ako zvizdukom zaustavlja taksi za mene🙂 to je onako bas filmski!

  29. Volela bih da znam dobro da zviznem sa 2 il’ 4 prsta, al’ ne umem…😐 Sad kao nesto probala, al’ dzaba… Da zvizducem usnama jos i mogu, ne uvek i ne prejako.

    Baka nije volela zvizdanje. Govorila je da kad zena zvizdi – Bog place… Da l’ je plak’o kad sam zvizdala, jos mi nije saopstio (valjda i nece tako skoroo :D)…

    Bas bi bilo ludo da mogu da zviznem kad vidim nesto sto mi se dopada…😆

Ostavite odgovor

