Visibabe…

Danas sam stigla na rucak negde oko 12 sati. Jeste, izasla sam malo pre s posla, no sama sebi sef, pa sto ne bi moglo…

I tako stignem do moje terase. Tamo me cekao vec postavljen sto. Vec danima je prelepo i toplo.

A kod kosmsinice u basti sve pobelelo, gledam ne mogu da verujem, sta je to tako belo….Lepo se primaknem do ograde, a ono…visibake….pola travnjaka i skoro sve oko kuce u belom…. Raznezim se od lepote i umalo me ne skupljase usisivacem…a kod mene ni jedne…

Priznacu malo sam i ljubomorna na te njene cvetice, ali ko mi je kriv, da sam ih prosle godine posadila sad bi ih imala…

Podsetile su me i na to, dok sam bila klinka da su kod nas cvetale negde oko 8. marta i da smo ih mi trazili ispod snega i poklanjali mamama, uz ljubicice, naravno….

Uz najlepse osmehe i poljupce…

Nikad nisam otkrila zasto vise bake a ne deke…??

visibabe13fu.jpg

82 thoughts on “Visibabe…

  1. ahaaa😉
    sledece nedelje u utorak nama stize snegic i jedno +3C, pa ti racunaj, kod vas je za dva dana…..a onda i mraz je tu….bas sam sada videla prognozu i razocarala se….

  2. Ni ja ne znam što vise bake al’ me podseti , ja sam prošle godine slikala visibabe u jednom dvorištu 19. januara, malo što su bile prelepe, malo što nisam verovala… čuvam tu sliku.

  3. U januaru, ah…da prosla zima je bila topla, mislim nenormalno topla….
    nama najavljuju, zahladjenje, u gradu nisam jos videla sneg ove zime, al zato na alpima se beli….

  4. 😀
    kod mene u dvorištu cveta forzicija, to je ono žuto…😀
    ali sad me brine ta prognoza, baš sam se pomislila da je došlo proleće i da mi se sve više sviđa globalno otopljavanje😦

  5. nenene… ne… Nisam to mislila, nego sam i ja postavila pitanje.
    😕

    Imamo visibabu.
    Imamo babarogu.

    Sve bre babe.
    A dede? Zar ni jedan deda nema rogove? I ne visi? Tako nekako sam htela da pitam, al’ sad… neka… naići ću opet, dok budem pametnija…🙄

  6. sarah Says:
    February 27, 2008 at 9:24 pm

    Atajlo, a ja razumela da one vise zato sto su babaroge…..😉

    Čudo jedno – svuda sam najkrvoločnija.😦
    😉

  7. 😯 Svaka ti čast!
    Sve postizavaš.
    I beležiš glasove i pratiš aktuelna događanja u okruženju.
    I pišeš o visiBABAma.😀

  8. I uz sve to napravila odlicnu veceru..ha..ha… sta sad kazes Atajlo?🙂

    Kažem:
    „Dobro jutro, Sarah. Šta imamo za doručak?“🙄

  9. I uz sve to napravila odlicnu veceru..ha..ha… sta sad kazes Atajlo?🙂

    Kažem: „A za ručak šta ima?. A za večeru?“🙄

  10. Jao dorucak je bio tek oko 11, crni hleb sa nekim raznim travama, mora se bar jednom dnevno jesti zdravo… 🙂
    Kafaaaaa neizbezna, al’ zbog posla nisam jutros nis stigla…

  11. Rucak je obicno italijansja kuhinja, danas je riba,zuccini, riza….i da ne zaboravim po nasem supa….

    A vecera to tek moram da smislim…. 😉

    Nisi pitala za uzinu ??? mislim ako mora da pisem…. 😉

  12. shock: 🙄 👿 ❗ 😕 😐 😳 😥 ❓ :mrgreen: 😆 😦
    💡
    ➡ Pošto je danas petak, ja ću, po našem, da postim.
    😈

    Na vodi.

    8)

  13. stvar—-razumevanje…..bez njih si ko bez glasa, mislim bez smajlica…..da njih ne ubacujes u recenice, pa ko bi te razumeo…..

    cekaj samo dok ja nadjem moj spisak i moje sifre za smajlice, pa kad krenem da ih sejem….samo dok pronadjem….. !!!!

  14. Čekaću kol’ko god treba, al’ zašto se bespotrebno mučiš? Sačekaj dva minuta, i ostaviću ti link. Ima sve priključke; frezu, sejalicu, kopačicu, vadilicu, razbazivačicu veštačkog&prirodnog iliti stajskog đubriva, prskačicu…
    Ako hoćeš.🙄

  15. Kod njega je greška. Treba osmica i zagrada. Ček’ da probam… 8) Sad još „submit comment“, pa da vidimo da l’ sam zapaNtila.😀

  16. Sara, UBIĆU TE OVOGA MI KRSTA!👿

    Osmica i samo jedna, desna, zagrada iza nje. Ispred 8 ništa.
    ‘aj ponovo.
    😈

  17. Saro, dušo, ja sam prvo nekoliko godina vežbala.😛

    Menoj da ti je muka, pliz.

    Čuj kako kod mene sad duva vetar. 😈

  18. Ivane, pa stize i ti konacno i ko te tera da citas komentare o visibabama…

    reader mi ucitava vas dijalog vec nekoliko dana. Pa rekoh, aj samo da vas pozdravim

    ybravo ivane

    zdravo atajlo.

  19. sarah, na mom starom blog-u sam imao sliku sa smajlovima.
    imam je i u kompu, pa mogu da ti posaljem ako hoces
    tamo sve lepo pise sta se otkuca

  20. Vec si mi jednom slao, i lepo sam je izprintala i ostavila na sigurno….a zas gde je to mesto….ne znam….tamo je na stotine mojih papirica, ali naci cu je ja…….!!!
    Hvala, na dobroti… 😀

  21. Hocu i ja „spisak“ sa smajlijima! Ovako il se smejem🙂 il sam tuzna😦 il namigujem😉 drugo ne znam !

  22. ej ,jurim vas od jednog bloga do drugog!!! Ivane na ovaj novi email (gmail) hvala!
    Hvala Sari na gostoprimstvu!!🙂

  23. jesam, ja koristim reader, sve sto se objavi ja procitam, cak i ono sto se posle obrise, ja imam zapisano. zar nisam prava dobrica👿

  24. VISE BABE,MIRISU LJUBICICE A JA SOSA GLASAM ZA LALE I TO CRVENE.
    MOZDA CU TI IH POKLONIM ZA 8.MART POSTO VISE NAMAS NAZALOST 16GODINA NADAM SE DA CES IH PRIMITI .

  25. Saaaamo me ti crvenkapo zezaj a ja ti mozda posaljem jednog vuka sa plavim ocima, pa gledaj kud ces onda……

    A cvece primam i te kakao…!!!!! 😉

  26. SAMO NEMOJ DA MI POSALJES ONU KUCNU VARIJANTU ,VUCJAKA,JEST DA VOLIM KUCICE I DA SU ONI NAJVERNIJI PRIJATELJI ALI JA BI NEEESTO DRUGO.
    KAKVI SU VUCI U ALPIMA?

Ostavite odgovor

