Bajka…

Bila jednom jedna devojcica. Imala je predivne kestenjaste oci i kosu kao vila. Isla je u drugi razed gimnazije. Nije ona bila bas pricljiva i neka cigra u drustvu, ali su se frajeru lepili, kao musice na lepak..elem, malo stariji, naravno…taj fenomen je i do danas ostao ne razjasnjen🙂

 Visoka, vitka, duge kose, odlican sportista, „upadala“ je u oci, mada to sama nije primecvala. Kako se i kada, smuvala sa Pedjom, ne moze bas tacno da se seti, ali nije ni bitno. Vazno je to, da je Apolon bio u njenoj mrezi . Tamne puti, plavih ociju, crne kose, sta da vam vise pricam…a da, jos i ovo, bio je takodje zaludjeni sportas…

Mlada devojka u to vreme  mrzela je cvece, i sve sto ima veze sa odrastanjem. To tada nije bilo cool.

Pedja je bio pravi frajer. Ona se ponosno setala gradom i naravno sepurila neprimetno. Mada zaljubljena do usiju, sto nikako nije htela da prizna, njie bas puno ni videla oko sebe.

Prolazili su meseci. Stiglo je prolece i naravno mart mesec.

Pedja kao svaki pravi muskarac, odjuri tog 8.marta u prvu cvecaru i kupi brdo karanfila. To su ja mislim bili i poslednji karanfili koje je devojka videla.

Ona  je verovala, da dan zena, slave samo mame i da ona nije dovoljno matora, za tako nesto. Kakva uvreda?Biti zena sa sesnaest…!?

Pedja je cekao, da prodje pored banke, ali  je nije docekao. Otisla je kuci, nekom drugom ulicom. I tu je bajka zavrsila… a ko zna, da nije bilo tog odvratnog osmog marta?

67 thoughts on “Bajka…

  1. E, šteta. A tako je lepo počelo …😀

    Najgore je ipak kad kao žena od nekih kao kolega dobiješ plastičnu ružu. Da, da … pa bacila sam je naravno i MRZIM 8. mart!

  2. sarah, reci mi jel 8.mart dan zena ili dan devojaka?
    LM, mislim da neke devojke ne vole da im neko cestita 8.mart jer nisu zene, a druge se pak ljute sto im neko ne cestita dan zena.
    Ma idi bre, ja bih to podelio na 2 dela: do 18h, neka bude dan zena a od 18h neka bude vece devojaka, i svi zadovolji i sve ovce na broju.🙂

  3. p.s. da li se ti to pripremas za predstojeci praznik pa ti takva tema pade na pamet?🙂
    Znam ja da si ti ta devojcica iz gimnazije koja je pobegla precicom do kuce, i nije htela da se javi momku koji je sa buketom karanfila cekao ispred tamo negde.
    E da, jesi saznala na kraju sta je on uradio sa tim cvecem? Greota, momak puko tol’ke pare.🙂

  4. Sto pobeze zeno luda😀 mada bi i ja pobegla od svakoga ko bi mi ponudio karanfil, bilo koji da je povod, to su, ipak tako nemastoviti muskarci!

  5. Sarah, to je bilo onda.Sta bi sada uradila ta devojka,da joj dodje taj momak?
    Inace tako mi zao karanfila,niko ih uglavnom ne voli, asve zbog 8.marta. Obozavam cvece,jedino mi za 8 mart,glupo nositi cvece kuci,i znas sve vec sto ide uz to.Bar da se za 8 mart poklanjaju npr knjige🙂

  6. И ја сам увек схватао 8.март као дан жена а не девојчица и девојака.

  7. Jeste, Suske bilo je lepo i romanticno sve do tog 8.Marta….

    E, Suske, pa taj ga bas preterao, mislim kolega, palsticni cvet….nije ni cudo sto mrzis osmi mart…. 😀

  8. Slusaj Ivane nemo’ da me zezas he,he…..naravno zena!!!!
    Tu dilemu je i Pedja imao, shvatila sam to ali puno kasnije…..i danas kad mislim o tome bude mi zao, covek se stvarno potrudio….ali tada nisam bila ova ja.

    pa ne znam mislim da mu je neko rekao da sam zbrisal kuci i da je cvece zavrsilo u kanti…..a..on postao poznat…. 😀

  9. Naivna. sta bih danas utradila? prihvatila buket ,otisla sa njim na veceru… i smejala se njegovoim salama…. 😀

    period u kojem sam cvece onako malkice mrzela je hvala bogu brzo prosao….

  10. Koliko sam osecajan, bas mi se place…
    Da sam na mestu Pedjinom, jos bi plakao i stajao sa buketom na istom mestu cekajuci i razmisljajuci gde sam pogresio. Mozda bi se pretvorio u Petrarku i izdao bi nekoli soneta i slicnih placipicljavih pesmica , tek da me citaju neki novi osecajni momci i budale poput mene i Pedje…
    Zasto sam morao da cekam 20 godina da otkrijem sta devojka od 15, 16 godina razmislja u svojoj glavi????
    Nek je zdravlja i srece, covek se uci dok je ziv !!!

  11. Deda, da je Pedja tada znao sta ja mislim, ili da se setio da pita, ili da sam ja spomenula….ili,ili,ili….
    No, mi smo bili u neko lepo vreme mladi….heha,….;-)

  12. Neka si tako postupila.👿
    Imaš moju podršku, ako se dogodi ikad više nešto slično.
    Da je bio pravi, osetio bi da ne sme i ne može tako.

  13. Verujem. Uopšte se ne šalim, časna reč. Čuj – bili klinci. Pa morao je za toliko da te upozna i vidi kakva si.
    Evo sad ću i ja ove crvenooke, ko zna, možda on ovo čita i iskida se živ. pa nek’ se kida.
    😈😈😈
    Saću da zarežim:
    grrrrrrrrrrrrrrrrr………. Pedja.👿

  14. ja sam se nekad gadno svađala sa onima koji mi čestitaju Osmi mart. sad se lepo zahvalim i primim sve poklone. Uopšte mi nije bitan povod, ako neko hoće da bude pažljiv i ljubazan. Neću valjda ćerki da pričam da ne priznajem Osmi mart, a ona mi pravila poklon u školi nedelju dana? Nikada mi se nije desilo da dobijem karanfile, srećom. Volim svako cveće, ali karanfili su toliko retro i bez stila i kičasti da bih reagovala kao ti i sa 66, a kamoli sa 16. Takva devojka mora da dobije bar ružu, ako ne i orhideju!😀

  15. Atajlo, nemam pojma gde je Pedja???…jednom se sreli na potezu zeleznicka – slavija….., ja vucarala svoju studentsku torbu, a on setao svoju lepotu……
    ovi crveni su bas opasni!!!!! a onako potajno bih volela da se malo iskida… grrrrrrrr 😉
    al’ ga se setim svakog 8. marta…….

  16. Lost, uuuuu sada i ja sve poklone primam sa osmehom od uva do uva, vise mi nista ne smeta……hvala za ruzu!!!! 🙂

    mada ja bas i ne znam koje je on cvece jadan kupio, ….ja sam zbrisala, meni drugarica rekla da me ceka sa ogromnim buketom….klinka….

  17. Pa ,cekaj Saro jel’se javio onda na Slaviji kad je setao lepotu ? :mrgreen:
    Ma zaboravi,vazno da je ostala ova lepa prica. 😆

  18. Gestus mu je bio na mijestu.Ali kud ce ti pokloniti karanfile?😦
    Evo vec drugi put u zadnja 2-3 dana, pisem da mi je zlo od karanfila.
    Jadan karanfil, on bio toliko koristen i pre-koristen, na nasim ex- prostorima.
    Ne posjeduje nimalo misticnosti i cara(po meni).Nikad ga nisam smekala,ali
    kad sam dosla ovdje u dk i skontala da se on, najvise koristi kad se ide nekome na groblje…..totano mi je prekipilo.

    Radije buket Baba Janja! 😉

  19. PUNKY,: juce je bio lep dan, onako fin i ugodan, divan rucak, uzivanje u jednoj prelepoj predstavi……bez frke i strke, bez gledanja na sat i jurnjave….. 😀

  20. @Suske, Charolija, Punky

    izbrisala sam „NESANICU“…ipak je to previse tuzna pesma, pogotovo kad je Tose peva…….oprostite zbog komentara….
    Zelim da se smejete, zelim da ste veseli, raspolozeni……😀
    pozz

  21. Pazi kad ja ne pisem redovno, ali ti…. Sarah zabrinjavas me, secam se uvek sam citao nove postove kod tebe na vreme. Mrdni se malo, ajde sta je to.🙂

  22. Ivane 😆
    prvo vidi naucila sam novi smajlic, to je za ovu nedelju..ihahaa
    drugo, toliko mi se nesto posla nakupilo,..jer sam zimus malkice vise blogozurila…
    trece, nedostatak inspiracije…

    ali evo posle ovog tvog prodrmavanja….nesto mi se muva po glavi…

    A I TREBALO BI DA BUDE VESELO….. 😀 ,-)

  23. Sarah, ne smeš da gledaš, moraš da se baciš…ili još bolje zamoli komšiju da te baci i posle optuži njega…uh ta je priča za blog dušu dala!

    A Deda bi se bacio pod formulu, kola je prevazišao! Šala mala…

  24. Ultra dobru priču zbog koje odpadaju uši…ko novinari…Znači kad se bacamo pod kola?Pod koju marku automobila?Nije isti dojam kad se bacaš pod fiću i kad se bacaš pod mercedes!

  25. sara, jel i ti guras do sto(komentara) pa tek onda nova prica😉 A sto sam naucila da postavljam muziku ,sta kazes?

  26. Ja te podrzavam! Kakvi karanfili za osmi mart??? To ne dolazi u obzir. Prvo ni osmi mart ne dolazi u obzir (nemam strah od starenja ili odrastanja) nego jednostavno ako ce me se setiti samo tog dana onda mogu slobodno sto se mene tice da ga zaborave.. A ko mi kupi crvene karanfile za njega je stvarno bolje da me zaboravi.. Ne volim te „kvazi“ praznike. Za mene je praznik rodjendan i slava. Eto to su dva dana praznika u godini i meni je sasvim dovoljno da me se tad sete. A ne moraju🙂

    P.S.. ako ti je za utehu ja sam ostavila decka sa sladoledom u ruci na sred ulice🙂🙂 sta cu ne volim ni sladoled :): ) a bio od jagode.. pih!

Ostavite odgovor

