BLIND DATE

Zadnjih meseci s vremena na vreme imam problema sa ledjnim i vratnim misicima. Ukocenost koja se manifestuje jakim bolom. Nastala zbog nepravilnog sedenja i rada na kompjuteru, rada u bolnici, a mozda sam malo preterala i sa tenisom. Fizikalne terapije su prebukirane, slobodan termin je tesko dobitii. Kukumavcim i cvilim danima, svima sam se vec popela na vrh glave, preti da eskalira.

 Jednog jutra dobijem sms sa brojem i imenom, nepoznatim.Odmah nazovem prijateljicu Beu i pitam sta je ovo. Ciji je to broj? Kaze Bea, nazovi dobices odmah termin za masazu i onako neprimetno provuce, ona radi shiatzu. 

Znate li sta je SHI-ATZU? Mislim cula jesam,znala nisam. Pomislim, hajde Saro probala si svasta, mozda ti to stvarno pomogne.

 Nazovem. Javi se prijatan zenski glas, tih i smiren da jedva cujem sta govori. Ispricam ukratko moje muke.Dok ona trazi slobodan termin, razmisljam kakav glas?Divna zena.Termin je bio u petak.

Ne znam koji me vrag nije naterao da odmah ubacim taj pojam u google i informisem se. Nekoliko dana me je kopkalo, ali ja nisam gledala. Ko zainat. Htela sam da budem u neznanju. Luda glava.

Sutradan stretnem Beu i onako kroz salu pitam: „ Je li, ona tvoja ima diplomu?“Bea prsne u gromoglasan smeh i veli, naravno….hahhhahhaaa.

Dobro mislim ja samo se ti smej. Al sta mi sad to vredi, ja imam termin pre Bee. Ja moram prva.

Petak pre podne odjurim na termin u neznaju. Moram na sesti sprat, a liftom se ne vozim iz principa. Mislim se, kad stignem do ordinacije, bicu krepana, masaza mi nece ni biti potrebna. Sva zadihana, i u izmaglici drhtavim prstom pozvonim. Prvo za pozdrav prodoran lavez, da se sve treslo. Odseku mi se noge po drugi put, prvi put je to bilo negde oko petog sprata.Bojim se uzasno pasa! Vec sam krenula da bezim natrag, kad se pomoli glava divne gospodje i upita da li da skloni psa. Mici mi ga sa ociju mislim se, a ovamo se sve fino osmehujem.

Uvela me je u ordinaciju. Mala zenica svojih mozda sezdesetak godina, predivne sede kose skupljene u pundju. Glas smiren i tih. Lagano podrhtavam, sto od psa, sto od sestog sprata peske, i ne slusam sta ona prica, zveram po zidovima trazim diplomu!

Ja zakleti medicinar, koji ne veruje ni u babe, ni u bajanja, travke, kuglice itd. Sve mislim, pitace me baba sta mi je, sta rogacim oci, ali ja vise to ne mogu ni da kontrolisem. Jace od mene. Gleda me zena u cudu, onako uzneverenu i kaze :” da predjemo na terapiju u drugu prostoriju”. Pristajem. Nemam kuda.

Uspela sam samo krajickom oka da vidim sliku nekog kostura na zidu, valjda je to bio onaj anatomski.

Predamnom ogromna strunjaca. Jastucici svih boja, jastuci u rolama, sve ukusno namesteno. Mene cinimi se jos vise ukocio vrat od trazenja diplome. No nema mi druge. Morala sam nekako da legnem na ledja i prepustim se Bakicinim rukama.

Masaza se izvodi palcevima sa pritiskom na odredjene tacke po celom telu. Postoje mesta sa energijom i putevi kojima energija tece. Svaka tacka je odredjeni organ. Slicno akupresuri, ovde su palcevi iglice.Na pojedinim mestima je bilo jako bolno, narociti ledja i vrat.

Za vreme terapije, bakica mi je  ispricala da je metoda stara 4000 godina, da su je primenjivali kinezi, da se vise radi preventivno, a ne u akutnim slucajevima. Ali posto su moji misici na ledjima u betonskom izdanju, jednom mesecno da navratim do nje.

 Trajala je terapija puna dva sata. Na svaki pritisak sam morala da izdahnem i to me je kostalo puno energije. Bila sam vec dehidrilala od silnog duvanja i izduvavanja.

Rekla mi je jos i da mi je zucni put malo najedjen, no to sam znala i bez nje, ponekad sam zmaj, a to hoce na zuc da udari.

 Posle terapije sam se osecala umorno, zedno, pospano. Trebalo mi je nekoliko minuta da ustanem sa strunjace. Bilo mi je jako hladno, ali sam uspela da se odvucem do kuce, a da ne zaspim za volanom. Nazvala sam Beu, ali joj nisam rekla da nisam videla diplomu, to sam uradila danas posto se Bea vratila sa termina kao prebijena macka…..  

P.S

Osecam se bolje, ali da sam pre terapije procitala sve na googlu, mozda ne bih ni otisla…

25 thoughts on “BLIND DATE

  1. Jel tebi bolje ili nije???
    Ako ti je bolje, jebes diplomu , idi ponovo i laj na njenog psa, cisto da se istreses na nekog onako glasno…a masaza je super, kakva god da je…

  2. E SAD PREDJI I NA KINESKU JING JANG KOMBINACIJU HRANE DA TI SE OTPUSE
    ZUCNI KANALI.MAKROBIOTIKA LECI SVE. E TI KINEZI STA SVE ZNAJU.

  3. Znas li ti kako se doslo do akupunkture. Okopavao (valjda okopavao, mislim da se taj termin koristi) covek pirinac, brljao nesto nekom motikom (nemam pojma da l’ oni imaju motike il’ je neka druga alatka u pitanju) pirinac i strasno ga bolela glava. U toj izmaglici od glavobolje, on sav onako sludjen, promasi i klepi se tom motikom po noznom palcu. Posizeo od bola al’ ukapirao da ga vise ne boli glava. Tako su ti kineyi otkrili akupunkturu. E, draga moja, kad ti sledeci put bude nesto falilo ti kreni redom samu sebe d apritiskas, lomis i savijas, mora da uspe a ne ovako da se traumiras.

  4. Dolazim u Beregeeeeeeeeeee (zaboravio sam kako se zove grad gde si ti, a nasao te ja na mapi :)))) ).
    Zamisli ti tek meni kome je nezamisliv rad bez racunara i sedenja. Imam slicne i cini mi se gore probleme sa vratom i ledjima. Nocu ne mogu da se namestim ko covek da normalno zaspim. Glava, ruke, ramena, noge, moram sve u odgovoarajuci polozaj. Ovi ovde kazu Reuma – a ja se mislim, jebo te vama je svako ko se javi sa nekim problemom reuma. Mlad covek i reuma (ne kazem da nije moguce, ali …) mislim daj bre!

  5. Mahlat, probacu to sa motikom, gledam jednu preko puta ispod strehe kod mog komsije Reinharda…. , maznucu je kad se opaucim ima da vidim i nepostojece zvezde… 😆

  6. Ivane, Bregenz……

    Idi ti lepo na neku masazu…noge ruke, vrat, sve boli zbog ledjnih misica…..veruj mi!!!
    Kakva reuma, pa nju je lako dokazati, izvadis reumatski faktor i vidis, imas je ili nemas… koji kreteni….

  7. Saro ,i meni bi trebalo da odem na neku masazu , ali stalno zazirem od toga jer ne volim da me diraju nepoznate ruke. Ko kanda cu morati da savladam taj svoj osecaj , i odem na neku od masaza ,jer vidim da ti je bolje. Ovo necu zaboraviti da te pitam i kad ovaj post ne bude u zoni interesovanja , a ja sad odoh na rekreaciju, hocu prvo da probam sa povratkom kondicije , e da bih izbegla masazu. Probaj da me razuveris ,ako imas volje. 😆

  8. MAKARONE, prvo ti je potrebna dobra fizikoterapija, znaci stvarno neko ko zna to da radi, ono masiranje po vratu i davljenje to nije nista.
    Postoje razne metode, takodje misici koji nam obicno prave probleme leze malo dublje, tako da se do njih mora doci znalacki… ako problem postoji dugo, zna biti jako bolno, ali nakon nekoliko dana to popusta i osecaj opustenosti i lakoce nastupa. Ne osecas tezinu, lak si…
    Postoje i vezbe istezanja koje su jako vazne, a sve zavisi od problema….
    Te vezbe se mogu raditi kod kuce u parku… Ja se bavim spotom, nekad sam bila i profi,ali imam problem sa ledjima….tj. misicima…. 😆

  9. Najbitnije je da je tebi bolje,,,mene je tako drug koji radi profi masažu pretupao da me izmasira, pa kad me je celog izlomio hteo sam da mrem, no bilo mi je bolje..

  10. To je najbitno!Vrat više ne boli i imaš novo iskustvo…Ja ću sad da znam da ne idem na tako nešto!🙂

  11. Izgleda sasavao ali deluje,nisam imao susret sa masazom dosad ali sam negde pred rakj godine ima svoj prvi susret sa jednim majstorom YOGE koji mi je pokazoa neke odlicne vezbice koje radim svaki dan a i rekao mi je i objasnio da kontrola disanja (kad udisati i kad izdisati) je vrlo vazna,i uverio sam se da je sve to tacno.

  12. Zmajcek, sve si u pravu, kontrola disanja je veoma vazna….kod yoge, shiatzu, ako covek ima paniku, strah…..disanje cini cuda……
    vezbaj redovno….nekad teskoba koja je iznutra a mi je ne osecamo kao napetost nam izbacuje srce iz kruga i nas iz ravnoteze, otuda nesanica, otuda tahikardija….
    😀

Ostavite odgovor

