A, da malo dremnemo…

Duva severac. Brise sve pred sobom. Boli me glava. Uz sve to sam jos i lose  spavala.

Brdo papira na mom radnom stolu… no, ne mogu…danas …bas ne moguuu…

Kad-ono!? Resenje mog problema lezalo je u uglu ekrana, doduse sitnim slovima ispisano, ali nije mi promaklo. Oko sokolovo vidi sve sto ne treba!

Nemacki naucnici su u ponedeljak objavili da spavanje na poslu od samo nekoliko minuta moze poboljsati pamcenje i mentalne sposobnosti!

Hmm. Daklem tu smo!🙂

Dr. kaze da san od sest minuta,moze imati isto delovanje na memoriju kao i celonocno spavanje!

Zakljucim na brzinu da ne samo sto nocas nisam spavala, nego da mi i memorija  nesto u zadnje vreme trokira…

Pa odoh da odremam tih sest minuta... a vi kako hocete…  ;-)

37 thoughts on “A, da malo dremnemo…

  1. Ja ću da dremnem malo duže…6 min mi je kratko, moja memorija se troši danima, i hard disk i ram i grafička…sad mi jo i sve zamagljeno pred očima,hik…Odo nunim!

  2. Vidis mislim da su u pravu ti naucnici, sad ne znam da li samo 6 minuta, ali ume da okrepi.
    I ja cu da probam sutra!

  3. NA POSLU DREMANJE U MOM SLUCAJU JE NE IZVODLJIVO IAKO BI MI POSLE POJEDINIH DAVEZA TIH 6 MIN. BAS PRIJALO ALI PO PODNE 15MIN STVARNO JE DOVOLJNO,DESI MI SE NEKAD DA ODVALIM E TADA NISAM NIKAKVA,PRETERAM U PUNJENJU MEMORIJE.

  4. Zihernadla , nije lose na kratko zatvoriti oci… 8)

    Punky, bez dva sata…ne pocinji…. 😆

    Naivna mislim da imaju pravo, ali ja se tesko budim 😉

  5. Sarice to je istina, ja kad dremnem popodne desetak minuta, kao nova, memorija i um rade kao ludi, a nekad celu noc spavam,pa kad ustanem neznam jel’ sam posla , il’ sam dosla.Odnanaj ti malkice, bice bolje! 😉

  6. Crvenkapice, toliko sam bila juce „slomljena“, da nisam cak ni moj najdrazi san odsanjala……onda znas kako mi je bilo……jelte….nacrtacu ti to u emailu….
    a pesma bice o tom snu, jos nekoliko…. 😉

    i budi fina, da bih ti prosledila listu sa smajlicima….. :mrgreen:

  7. i meni se desilo nekoliko puta da spavam na poslu , a sad kad znam da je preporučljivo, ima da kuntam kad god mi se ukaže prilika 😎

  8. Sanjalice, stize i ti !!!! danas nisi ni trebala ici na posao!!

    frizura odlicna, sa malo vise stufa(kako ide na nasem)…duzina do pola ledja(kose) i boja svetlo braun…..

    i kad idemo na kaficu u kafance….???
    valjda ce i crvenkapa sa nama…. 😆

  9. GDE JE KAFANCE?KO IDE ?KADA ?JA SAM NEOBAVESTENA.SPOMINJE TO NEKO NEKU AKCIJU.
    JA SAD IDEM U NEKU RADNU AKCIJU A KAD SE VRATIM VI SE IZDOGOVARAJTE PRISTAJEM NA SVE VARIJANTE.

  10. Da znas da imas pravo.
    Meni je dovoljno samo desetak minuta da dremnem i da skinem one teske forange sa ociju.
    Taman dovoljno da sam svjeza kasno poslije podne,a ne remeti nocni san.

    🙂

  11. ma to ovi moji ludi nemci, testirali su studente, morali su da memorisu neke stvari, i ovi koji su odremali 6 min imali bolji rezultat, pa su to objavili, i preporucili da bi ucinak na poslu bio veci kad bi radnici, eto tako tih 6 min, zatvorili oci… 😀

  12. I moj deda je govorio da ako ti sa za volanom prispava, ti lepo „skrenes“, ugasis motor, zagrlis volan, odspavas 5-10min i onda nastavis dalje i odmah si odmoran, cio, vedar i veseo🙂

Ostavite odgovor

