James Bond….II deo

fastresourcecacipne0.jpg

 Pisala sam vam vec, da u maju u nas grad na jezeru stize James Bond i da ce tu nekoliko dana snimati  novi film. Na ovoj bini na slici se izvodi opera na vodi, ove godine je to Tosca.

E na njoj ce James 007, juriiti neke lose momke i videcemo sta jos kad bude bio  film gotov.(kucnite na sliku da je vidite u vecem formatu)

No, danas citam da je proveo nekoliko dana odmora u Davosu,  nedaleko od mene u jednom  poznatom svajcarskom skijalistu, pa ce eto skoknuti  do Bregenza da upozna grad i ljude gde ce snimati.

Danas od 14h deli autograme, a onda ce jedna od najlepsih devojaka otici sa njim u Aston Matrtinu na ludu voznju po gradu….

Cini mi se da je Daniel Craig ostao „normalan“ uprkos svojim uspesima i nadam se da ce se to i danas potvrditi i to uzivo…

Ocaran je nasim gradom, a ne znam ko ne bi bio, jer grad je stvarno prelep.  Put kojim ce doci vodi pored samog jezera a u daljini alpski venci, kao ram od slike uokviruju prelepe predele. Nadam se da nece doci helijem i da ce uzivti u jednoj voznji autom…

Na slici se vidi kako izgleda predvecerje, gledano sa obala grada… Miris romantike…

Obalom se sepure prelepe palme, a sustanje njihovih listova pravi preidvnu muziku dobro ukomponovanu sa udarcima talasa…

Porodica labudova koja se svakog proleca i leta ponosno pokazuje kao gospodar plaze, uzivace u pogledima turista i po kojim zalogajem iz decijih rucica…

Naravno da se danas necu gurati za autogram i krestati zajedno sa klincima, mada kojoj zeni ne bi prijala jedna voznja u aston martinu i  Danielom Craigom za volanom…. 😉

nastavice se….

36 thoughts on “James Bond….II deo

  1. Ja nisam megaloman k’o punky…nit bi aston martin, nit neku prelepu devojku, jer su one uglavnom pola veštačke.
    Sara, pozvana si na jednu vožnju u plavom jugiću ’88 godište.

  2. Lele Saro, pa zar ti ne obeća neke autograme i slike i onako detaljan izveštaj …

    Aaaaaaaaaaaa pa ja ne bih izdržala da se ne guram sa klincima😉

  3. Eh, sta bih dala da se mogu tamo malo promuvati! Ne treba mi Bond, ali vozila bih se.. znas kako volim putovanja!
    A ti nemoj propustiti priliku🙂

  4. Orpheus, hvala na pozivu…i jugic je nasa istorija…mislim da sam polagala vozacki na nekom jugu 45, ako se ne varam ili golfu…..memorija mi nista ne funkcionise, moracu ono dremanje od 6 minuta da povecam na 12min.. 😆

  5. Suske, iznenadise me vescu, moram da poduzmem potrebne pripreme,… 😉

    ali kad bude u maju snimao, nece me ni „kobra“(to su austrijski specijalci)..spreciti da mu jednom namignem… e u maju vam pisem izvestaj i dnevna dogadjanja… 😀

  6. Zmajcek, ova bina se svake druge godine menja, jer jedna opera se daje dve godine…
    oko 6000 gledalaca, skoro svakodnevno od 20.7.- 20 8 odgledaju tu predstavu…
    toliko je sve to lepo i impozantno, moja kuca je u blizini i kad malo dune vetric donese zvuke opere u moju dnevnu sobu…
    inace sve okolo su parkovi i travnjaci. pa ljudi ponesu dekice i onda sednu i slusaju….
    prelepo….

  7. Ма не брини. Имамо снаге да верујемо да ће бити боље. :kez:

  8. i prosli put sam ti rekao da jedva cekam dalje izvestaje, i da se radujem svakom novom postu po ovom pitanju…
    Samo davaj…
    A ono sto Panku napisa gore, ja bih se ipak opredelio za Aston Martin, on lepotu ne gubi…😛

  9. Delim sentiment povodom novog James Bonda. Ima nesto.
    A zamisljam scenario u kome mu ONA pridje u Aston Martinu, i da pobegne od guzve on uskoci kraj nje i onda ih ONA odveze u taj magicni sumrak.
    Njemu devojka, a njoj Aston Martin, i Bond, James Bond.

  10. Volim da putujem, dabome, ali na odmoru sam tek krajem maja. Hvala na pozivu, ja lako prihvatam pozive za putovanja, sta ces onda?

Ostavite odgovor

