Nedostaje mi nasa ljubav mila…

Balaseviceva pesma – obrada sa yutuba….

Na jastuku… Bdim na ponoćnoj straži kao stari posustali ratnik
Kom svaki put od riznice neba jedva zapadne mesečev zlatnik…
Pod oklopom drhti košuta plaha večno gonjena tamnim obrisima straha
Koja strepi i od mirnih obronaka sna…

Nedostaje mi naša ljubav, mila… Bez nje se život kruni uzalud…
Nedostaješ mi ti, kakva si bila… Nedostajem mi ja… Onako lud…
Ja znam da vreme ne voli heroje… I da je svaki hram ukaljalo…
Al meni, eto, ništa sem nas dvoje nije valjalo…

Kad potražim put u središte sebe, staze bivaju tešnje i tešnje…
I skrijem se u zaklon tvog uha kao minđuša od duple trešnje…
Al uspevam da jos jednom odolim da prošapućem da te noćas ruski volim…
Šta su reči… Kremen što se izliže kad tad…

Nedostaje mi naša ljubav, mila… A bez nje ovaj kurjak menja ćud…
Nedostaješ mi ti, kakva si bila… Nedostajem i ja… Onako lud…
Ja znam da vreme svemu menja boje… I da je silan sjaj pomračilo…
Al meni, eto, ništa sem nas dvoje nije značilo…

Ponekad još u moj filcani šešir spustiš osmeh ko čarobni cekin…
I tad sam svoj… Jer ma kako me zvali ja sam samo tvoj lični Harlekin…
Ponekad još… Suza razmaže tintu… I ko domina padne zid u lavirintu…
Tako prosto… Ponekad još stignemo do nas…

Nedostaje mi naša ljubav, mila… Bez nje uz moje vene puže stud…
Nedostaješ mi ti, kakva si bila… Nedostajem mi ja… Onako lud…
Ja znam da vreme uvek uzme svoje… I ne znam što bi nas poštedelo?
Al meni, eto, ništa sem nas dvoje nije vredelo…

Djordje Balasevic

P.S
za one koji ne mogu da gledaju video dopisala sam reci pesme…

44 thoughts on “Nedostaje mi nasa ljubav mila…

  1. Konstantine pokusacu da je ubacim u audio formatu, ni ja nisam bas odusevljena videom…i kvalitetom, ali poslusaj ovu pesmu ako ti dodje pod „usi“(ruke)

    sorry, napisacu tekst ove pesme….

  2. Zmajcek, evo ulepsao si mi nedeljno juto, lepo je ovo „mila“ videti,a tek cuti… 😀

    „mila“, je prelepa rec, nisam je dugo, dugo cula, a i valjda lagano i neprimetno je nestala iz naseg jezika, mozda sto nisam tamo…

  3. Koliko ja čujem, zaista peva neki Dzordze, baš kao što piše u najavi.🙄

    Saro, da znaš da je lepa reč. MILA.
    Kad preslistam u glavi neke tekstove Đ.Balaševića, pitam se šta mu se dogodi, zar mu je toliko bitna rima da bi morao da napiše i nešto ovoliko glupačko, sve sem refrena😕

    Cekini, košute, lavirinti, šeširi, minđuše, trešnje,
    kremen,
    jastuk, ratnik, tinta, domine,
    zid,
    rusko voljenje…😯

  4. Gde bas ovu pesmu Sara? Taman sam odlucila ,presekla,,napokon, kad pesma-ova, samo da nas sta me veze uz nju,smrc 😦

  5. Balašević je genije u nekim segmentima….a njemu ne nedostaje ljubav mila već mladost!Jeste videli kako mu žena izgleda?Kao da ima 20, a on izgleda kao da ima 90!

  6. Atajlo….pa i mene je jedino ovo „rusko voljenje“…malo zacudilo….i ne razumem kakvo je….

    a ostala poredjenja sam pokusala da razumem i protumacim, onako kako ja zelim,a ne mozda tekstopisac……. 🙄

  7. Sanjalice, nije mi bila namera, ovu pesmu je postavio jedan nevidljivi duh na moj blog…… 😦
    a, priznaj ima lep refren….. i drzi se, samo ti po svome…..

  8. ja ne kupujem nase novine, tako da nemam pojma, zato preko leta pokusam to da nadoknadim, pa me na trafikama cudno gledaju… 😯

    znam da je Olja kao mlada bila jako lepa…

  9. Ja obozavam ovu pesmu!Samo sto je mnogo lepsa u originalu,ovako nisam imala zivaca da je odslusam celu!Djole ipak ima nesto u glasu,sto svemu tome daje neki smisao..

  10. Neprilagodjena, imas pravo, ali na yutubu, je samo jos jedan snimak sa djoletom i jako je los , zato sam se odlucila za ovu varijantu….
    odlicnim slikama je proprcena i ton je bolji…. 😀

    Dobro dosla 😉

  11. KAZE SE PIJU KAO RUSI ALI KAKO LI TO RUSI VOLE EEEE AKO JE KAO STO PIJU TO JE ONDA OPASNA LJUBAV.TA MI SE ASOCIJACIJA VISE SVIDAJA NEGO BACANJE POD VOZ.

  12. Punky26; Da. Nije lako pomiriti se sa tim da si do juče bio visoki plavooki Apolon duge plave kose, mišićav i vitak, a onda, preko noći, postao ćelavi naborani trbati Lala od metrar i malo više od pola metra. A devojka sve mlađa, plavlja, viša i vitkija.
    Saro, postoje i uljudniji načini da nekome daš do znanja da ti ne prijaju njegove posete. Očogledno ih ne znaš. Ostaviću ti jedan, bar njega nauči.
    Saro, molim te da više ne posećuješ moj blog. Hvala. Atajlo. 😀

  13. Slusala sam pesmu ,uzivala. Djordje pise prelepe i ne zaboravne tekstove.Decko koji je otpevao ovo po svom po meni ima prelepu boju glasa.Verujem,pod nekim drugim okolnostima,cak mnogo lepsu nego i sam Balas,pa i mnogo drugi pevaci.Usput,da li neko zna ko je on? Ali,to nije razlog za moj komentar. Dakle,uzivala sam sve dok citala komentare za ovu divnu melodiju. Uvek se nadje „po neki pesnik“, propali muzcar-filozof, koji ce cak i nesto ovako lepo da „otpametuje“ svojim pitanjima.Gledala sam spotove The Beatles,pa i njima se mane nalaze od istih takvih „mudraca“ i analiticara. Lep pozdrav,nadam se dobili ste ideju..

  14. nekako više volim Balaševićeve tekstove nego kad peva…ovo bi bilo lepo čuti ako neko ume da recituje…npr.Šerbedžija🙂

  15. hahaha Eto,sada Serbedjija treba da recituje da bi se nekom dopala pesma od Balasa.Rekla sam ja dobro.Nikad kraja balkanskoj mudrosti !!

  16. Šta su reči… Kremen što se izliže kad tad…

    I sta reci , posle ovih prelepih recenica, gosn. Balasa.
    Mogu samo da citam i uzivam, mastam …

  17. Ajd da ponovim: Divna pesma, mada Balasevica sve redje slusam, nekako mislim da se preraste u nekom zivotnom dobu, i malo se vise ponavlja, svejedno, ova mi je draga i D-mol i Provincijalka…i jos mnoge

  18. Ma mene zanima ko je ovaj decko sto je otpevao ovu pesmu.Ja sto vise slusam,ja se sve vishe zaljubljujem u njegov glas !!!

Ostavite odgovor

