Necu da se probudim, ne zelim roza svet…

Otvorila sam oci jutros nesto ranije nego obicno…. Tek je svanulo, valjda…..ne cujem petlove, ne zive oni i ne kukuricu u gradu…

 

Teski kapci ko da su od olova. Pokusavam da provirim kroz roletne i dok zmirkam vidim napolju sve roza…. Roza…? Kako roza? Ne volim roza boju, zasto onda vidim sve roza?

 

Dodirnem rukama oci, da nisam mozda spavala sa naocarima za sunce?

Nista…ma verovatno su ovo prvi znaci ludila….  izjurim iz kreveta podignem sve roletne i rasirim sirom oci….ne bi li sve sto je roza nestalo, sada i to odmah….

Pozurim po kafu mozda ce mi ona pomoci, uzmem jarko crvenu solju i zapretim roza boji.

 

Otpijam toplu kaficu i mislim ovo stvarno nema smisla, zasto je neko sve ofarbao u roza… i to samo za jednu noc…pa do juce bese sve tako zivopisno, lepo, kao na slikarskom platnu, kompozicija boja, melodija sa slike sto dusu opija …

A jutros….

Kuca preko puta , trava, drvece, krovovi…komsijski pas, nekoliko macaka…su u roza boji.

 

I jos kad mi kazu dok ljutito frkcem,stavi roza naocare, da ti bude lepse i lakse dok oko sebe posmatras svet,  ja otkacim i vristim… Hocu da vrisnem i sad, a glasa ni odkud.

Znaci vidim roza i nemam glas. Nikakav glas.

A nema glasova ni oko mene. Tisina. Vidim samo paru , tek primetnu iz moje solje kafe i jedino je ona jos crvena.

 

 

Kakva misterija, zasto bas roza, zasto kad je ne volim. Mogla sam bar sve da vidim u zelenoj ili crnoj boji…. Neeee, kao da mi neko govori, crna je simbol zalosti, smrti…. kako simbol tuznih stvari, pa ja cesto nosim crno, ali ne zalim nikoga…  da, taj  neko ima pravo, mozda pomalo, onako nesvesno, nesigurno….ok. pomiricu se sa tim, ali neka nestane ova roza….

 

Nestani  molim te. A ti koji imas moc i snagu, hajde oboj ovaj moj svet nekom drugom bojom. Pozuri, promeni, uzmi novu paletu, promesaj, pokusaj….

 

Dobro jutro!

Trgnu me iz sna poznati glas.

 

Skiljim kroz trepavice, jer ako je i on roza , onda sam sigurno luda…

Imala sam srece, nije bio ofarban roza bojom, ali vam ne mogu sa sigurnoscu reci, da li sam time bila zadovoljna…

 

Cekala me je kafa u mojoj crvenoj solji po drugi put ovog jutra…

 

38 thoughts on “Necu da se probudim, ne zelim roza svet…

  1. Kakav san? Aaaa, ja mrzim roza boju. Ali ozbiljno, nekako mi se nikad nije svidjala, kao ni svetlo plava, zuta, … da ne nabrajam. Uglavnom volim i ja crnu boju i nosim je cesto a nikoga ne zalim, mislim budalastine ko je izmislio da najlepsa boja bude boja zalosti.

    Ooooo, vidi ti nje, nju ujutru ceka kafa… Hm! Ja imam srecu ako me ujutru ne saceka ona jutarnja centrifuga i kad pocne da skace iznad mene. Ali i tome ce za mesec dana doci kraj.

    Cao

  2. Ivane, kuda ces….pa taman si se privikao na centrifugicu…. :mrgreen:

    a sto se tice posta, napisah ti juce, da sam se malo prosetala, … daleko….

  3. Roze pa roze…Da nije ovaj sa Pinka nekog podplati da sanjš take snove? Zanimljivo…

    Najzanimljiviji su mi tvoji komentari na kraju par postova koje niko ne komentariše:

    „Imala sam srece, nije bio ofarban roza bojom, ali vam ne mogu sa sigurnoscu reci, da li sam time bila zadovoljna…“

    Šta ovo pa znači?😀

  4. Sad cu verovatno ja da te iznerviram sa mojim roze avatarom.😀 Odma’ da se izvinim!Sto bre ne volite tu boju,zar nije vesela i tako glupava da prosto mozes u njoj da uzivas bez da razmisljas..Eh,ja bih bas volela da je sve roze..Dok sam citala,bas sam zamisljala kao bi to bilo divno iznenadjenje,probuditi se tako i pogledato kroz prozor,a tamo……Eeeee..

  5. Taman se privikoh na centrifugu odozgo, sa strana urlanje, u hodniku svadjanje, lupanje vratima, … i da ne navodim, a ja idem. Idem u mirnije krajeve. Odoh na selo da se odmorim ko covek. Pocecu da se bavim poljoprivredom, postacu drvoseca, gajicu sljive i onda cu peci rakiju.

    Blago tebi kad si bila daleko, i ja jedva cekam da odem daleko🙂

  6. Zaboravio sam babe koje me merkaju. Kako bez njih da se sad oprostim. Slomicu im srca, a ja sam im bio Hose Ivan, glavna faca u njihovim TV novelama.

  7. Za tebe je roza ono sto je za druge sivo.. Dodje to i prodje, poigraju se boje sa nama..
    Bice sve opet zivopisno i u svim bojama, eto soljica je jos uvek crvena…🙂

  8. Ne,ne…roza ne prolazi,ama bas nikako.Osim mozda kada je u pitanju boja cucle.He,he😉
    Nije lose sanjati ruzicaste snove,samo da su u nekoj drugoj boji. 😉

    😀

  9. Roza,bebi roza,ruzicasto roza pa te roze prelaze u ljubicaste nijanse a sve vuce na rozo,cak postoji i ona rozedo boja.Nevolim rozu a posebno rozi zivot,ma moze biti i siv isto je .Te nijanse guse nista bez CRVENE zato ja nosim crvenu kapicu i bakcem se sa babama i vucima a zivot mi je u svim bojama duge haha

  10. Za sve moje drage komentatore : Genijalni ste!!!!
    nasmejali ste me do suza…… hvala vam za ove suze radosnice…..!!!

    a sada lepo da vas ispostujem i svakom posebno odgovorim…. 😀

  11. Punky, slusaj ti mladi istrazivacu, he he…..procitao si pazljivo i bila je to jedna moja mala zamkica….. :mrgreen:
    *nisam luda, 100%
    * a ovo drugo pa nisam sigurna 50%
    pa sta sad ti kazes….. 😯

  12. Neprilagodjena, ma kakvi da me iznerviras, ovaj post je pisan za dati trenutak , koji sam videla roze, a sve zbog onog, daj stavi roza naocare…
    a ja ne zelim nista da ulepsavam….
    al’ sam zakomplikovala, ma eto, sanjalica je sve ukapirala…. 😀

  13. Sanjalice, ne das se iznenaditi, razumela si me , bas tako, sve sivo, ali ja ga opisa ko roze…..i nesto sve manje imam nade, da znas….. 😦

  14. Hose Ivan, al si me nasmejao,….vec vidim babe kako te merkaju…ode im glavni glumac….molim te da im to pazljivo i odabranim recima saopstis…. 😦 bice ucveljene…..

    nije ti losa ideja i ja sam mislila da ti saopstim da kupis motiku, pa da ti se i ja pridruzim, kazu kopanje leci sve…… 😀
    mislim da su i sume ponovo u modi……😆

  15. Crvenakpice, mila moja , pa gde ti bez crvene kapice….. i crvenog djubretarca….. 😳

    baba i vukodlaka kolko hoces……a zivot jedan….iza duge….
    cmokic za crvenu kapicu i plave kovrdzice…..

  16. Pa imala si ih više do sad…no sve sam se nešto ustezao da ih provalim…😉

    Ma nema ni vez, samo uživaj!😀

  17. Drago mi je da sam te nasmejao posto si napisala da si nesto besna i ljuta i da ne mozes da kucas. Necu motiku da kupim, jok. Kupicu sekirce. Ipak treba razmisljati o drvima, treba da se spremiti za zimu.🙂

  18. Ti ko ekspres lonac. I meni ce sutra para na usi da izlazi🙂
    Sto nespavas? Da nije nesanica k’o kod mene

  19. I ja se cudim da te nije opomenula. Ja nemam pojma da li je kod mene vreme namesteno. Nisam obratio paznju, ni kod tebe.

  20. vala i ja ne volim roze boju…pristala bih da je sve zeleno, krem, braon, baš da vidim kako izgleda zeleni dan, mora da je lepši od roze🙂

  21. E zihi dje me nadje sa bojama, zelena, krem, braon i crna su moje boje i leti naravno belo….
    A znas ko najbolje ujutru kuva kafu moja ljubljena masinica….. pritisne dugmence sa puno ljubavi , a ona mi za dva minuta uzvrati sa jos vecom ljubavi…. 😉

  22. Sara, vidi stvarno ,nisam videla za sat! A da znas na svakom blogu ,ja to ispravim, jer me nervira! Jel’ jos sve roza?

  23. Sanjalice, ne spominji vise roza fazu, danas je iznenadno nestala….bez najave…..i sto je sad opet lepa boja, nemas pojma…. 😉

  24. Ni ja ne volim roze, a ni sivo, ni previše žuto …
    Ali kad se sve one pomašaju, i kad dobijem raznobojan dan ili san … onda je to nešto.😉

  25. Sus, bio je to jedan ruzan dan i hvala Bogu prosao je, stao je u jedan post i otisao, nadam se da nece skoro ponovo doci da me poseti… ali zivot je nepredvidiv….
    ti, imas pune ruke posla, kad god me posetis uvek si dobro dosla… 😀

Ostavite odgovor

