To se meni samo malo prividja…

Utrcim u apoteku u zurbi da samo zgrabim neke vakcine, dolaze krpelji…..iiiiiiiiiii….u apoteku takodje ugiba frajer, visok, plave kose, plavih ociju; a kako mu dzins stoji ( hot)o tome necu i brate faca je cool, sto bi klinci rekli…

Ma ne mozes pogled da odvojis od pojave i ko da oko njega kruze neki atomcici….  i cujem boli ga grlo…

Mladi apotekar krene sa predlozima….( a mogla bih  i ja da mu priskocim u pomoc imam pedijatrsijsku diplomu) moje desno uho slusa, al ne mogu da ga gledam jer ova moja navalila da ispunim neke formulare i mislim se daj zeno, sad da pisem pa nemam cetvore oci. Dva mi trebaju za ovog pored mene….

Ja dugo zivim u ovome gradu, hodam otvorenih ociju ali ovako nesto jos nisam videla…. A bas sam htela da ga pitam jel’ to on odavde?  A znate na koga je licio, ma pljunuti on. Josh Lucas. Sad cu da vam postavim video pa onda recite da mi nisu bile potrebne cetvore oci…

Postavila sam vam video iz mog omiljenog filma( sweet home alabama) i frajer iz price je izgledao bas kao ON – Jake( Josh Lucas)

Happy End

* Pitala me drugarica, sta sam juce radila i gde sam bila…..
pa da joj odgovorim: samo u apoteci….

 

 

 

 

50 thoughts on “To se meni samo malo prividja…

  1. Sara, vazno da nista nije bilo roza! Smejala sam se kako si opvo opisala, napisala, ko bi rekao u apoteci…😉

  2. ha,ha nasmejala si me…
    Suske, pa i ja sam do sada mislila da ih i kod mene nema…. kad ono…juce sok! Oni izmile kad ih zaboli grlo…
    i bas ko Josh….
    A za vitamine, ja mogu da ti posaljem pakovanje istih al’ bez Josha 😦

  3. Ma slusaj ti Zmajcek, aaa, a da sam stavila ovde neku zensku….hm, hm…. bilo bi vi muski…… he, hehehe… 😛

    imas pravo ovo je zenska prica i zenski film, al hvala Bogu Josh je musko…. 😉

  4. Sanjalice, bila ja spremna da otvorim i dnevnu kliniku….al dok sam ispisala papire covek uzeo vitamincice, kad ja van, on nestao…. 😉
    ne samo da je lep, nego i brz…. cccccc

  5. Yes,Yes!😀
    Gledala film.Tip je boli glava,mada ja nisam za plavce.
    Nije se desilo mozda puno stvari taj dan,jedna je bila dovoljna. HI,hi! 😉

  6. А какав је баја психички? Као да то није битно у овом чланку…

  7. šta sam radila? ma ništa, dosadno…bila u apoteci, čekala da neki tamo dobije lek, kao boli ga grlo…dosadnjaković…posle otišla kući….i tako, ništa posebno😉

  8. KONSTANTINE, tvoj komentar sam obrisala jer nije u redu to sto si napisao!
    poenta ovog posta nije bila u tom tvom pitanju?
    Ne znam kako si Ti shvatio ovaj post, ali radi se samo o zezanju i neobaveznom
    piskaranju, a ako si imao problem sa ovim „zenskim“ postom, nije bilo potrebno meni postaviti tako nisko i grubo pitanje……koje sam shvatila kao uvredu.

    hvala na razumevanju
    pozz

  9. TAKO JE TO KAD SE VAKCINISETE PROTIV KRPELJA.MI TO OVDE GAJIMO ,POSEBNO IH IMA U DELIBLATSKOJ PESCARI A ZA PRVI MAJ CU BITI TAMO ZATO TRK U APOTEKU I SALJI MI VAKCINU PROTIV KRPELJA A MOZE I FRAJERA U DJINSU .
    E ZENE,ZENE STA SVE RADE ZBOG KRPELJA.

  10. Mozes da se salis koliko ti volja, ali sam siguran da u tvojoj sali ima zbilje, pa mi drago kad neko brine o tudjem zdravlju !
    Ja sto nisam zdravstveni radnik, nikad ne vilm da vidim ili procitam da je nekome lose.
    Zao mi je sto sam procitao da ces neko vreme biti odsutna i mislim da nije dovoljno dobar razlog za tako nesto, pogotovo sto ima nas koji volimo da dodjemo kod tebe a i da te vidimo kod nas.
    Opusteno i dont vory, be hapy !!! 😛 😀

  11. Vecernji list: „… ovih je dana Josh Lucas boravio u Svicarskoj dogovarajuci angazman u novom filmskom projektu obavijenom velom tajne o kome producent Gilmour Dexter ne zeli nista reci, osim da je budzet vrtoglavih 180 milijuna dolara. Osim sto je Dexter uskratio ikome iz ekipe pravo da daje bilo kakve informacije o buducem projektu, Josh Lucas je naseg novinara odbio i zbog velike grlobolje kojom je opravadao odbijanje komunikacije…“

  12. Josh je predivan, bas moj tip ,plavusan. Saro mozda si ti njega srela, kad Nemres kaze da je imao grlobolju. Nemojte biti bas takvi, da ne primetite nista o …koliko ja vidim ovako corava…Riz Viterspun…Nisam gledala film, prekrasni su oboje. Saro sto bih ja da odem do apoteke, pa makar dobila grlobolju… 😆

  13. Јој, извини, и ја сам се само зезао али очигледно је схваћено погрешно. Стварно нисам имао неке лоше намере, знаш, тај израз је био локално зезање у мом крају😦

  14. А ми се зезали с тим у школи, приђемо некој девојчици и кажемо: “ Хеј, мала…“
    Глупост…

  15. Konstantine, ok. sve je ok, ti znas koju si recenicu napisao, ja sam je razumela kako sam je razumela….zvucalo je drsko…. nema je, izbrisana je i idemo dalje….
    to je problem sa recima…..nema ociju i nema glasa pa ko kako razume .. 😀

Ostavite odgovor

