Paparazi u camcu….

Juce smo naravno imali slobodno, uz to prelepo vreme i vode u nedogled.  Jezero poprimi od suncevih zraka tako lepu boju , pa se plavi i u njemu se odslikavaju okolna brdasca i bujne krosnje sa keja…

Naravno da je juce gde god bi covek krenuo bila neverovatna guzva….I ne samo zbog Jamesa Bonda, koji malo, malo pa skoci sa nekog dela krova, nase operne zgrade, nego ih je bilo na hiljade u frakovima i leptir masnama…pa su aparati pravili divnu muziku sve u ritmu, skljoc-skljoc….

Statisti su takodje bili obuceni u crno bele kombinacije, pa ti sad cik pogodi koji je od njih glavni heroj…

Mi smo se lepo odlucili da sednemo na bicikle i u velikom luku zaobidjemo tu gongulu… Uspeli smo delimicno… Jer sad morate da zamislite jezero koje je u centru izmedju tri drzave, pa su sa svih strana nadolazile kolone auta i biciklista…

Voznja biciklom, opusta i pravo je uzivanje pratiti stazu pored jezera i kroz sumice, a pored puta male kamene uvale i na jednoj bez ljudi smo napravili pauzu.

Po povratku kuci odlucimo se za voznju motornim camcem , jelte’ da malo razgledamo grad sa vodene strane i da se promuvamo oko ogromne bine na kojoj se snima…..

Covek koji nam je iznajmio camac, odmah nam je jasno stavio do znanja da ne prilazimo, eno tamo onim obelezenim delovima i da policija sve to obezbedjuje… Odklimamo glavama svi kompletno, kao razumeli smo, ma ne pada nam napamet, a i slikanje je zabranjeno…..  O.K…..

Nije mi oduzeo fotoaparat, a i ja nisma  htela to da zloupotrebim, lepo sam se pridrzavala pravila….  Sve dok se moja hrabrija polovina ne docepa volana u camcu i krenu u osvajanje jezerskih povrsina i dubina….

Vetar opasno poce da mi mrsi kosu, talasi sve veci i vidim ja vrag je odneo salu, priblizavamo se mi jahtici, onako iz daljine, nazire se kao nista veliko. No, kako smo se sve vise priblizavali tako sam ja sve jasnije videla slovo „P“ na prvom mestu reci koja je glasila…   POLICIJA…..

E, sad vise nisam mogla da cutim, pocnem da vicem, da sta ne vozi levo jos ima vremena i jel on to naglo ocoraveo da ne vidi da je to policijska jahta!!!!   U camcu u kome smo se nalazili bili su i prijatelji i klinci sa nama i nastade frka……e, vec se crvenila lampica na Jahti,a pocese da se pojavljuju i policajci sve u pancirima…  lelee, meni je dosta bilo policije kod nas kuci i demonstracija i svega sto uz to ide, zar da me apse sad pod stare dane ovde zbog nekog tamo Bonda??

Krenuli mi na levo, ali „malo morgen“, vec je skuter dolazio u nasem pravcu, sa lepo uocljivim oznakama….

Stadosmo!!! Sta smo drugo mogli??

Posle dirljivog pretresa i jako ljubaznog ispitivanja, pustise nas da se vratimo u  luku i privezemo camac….

A bas je sve lepo pocelo i dobro je da i ja ne pokazah svoju hrabrost pa ne uslikah nekoliko kadrova, jer kuda bi nas odvele tek dve hrabre glave, a i sve ostale sa nama…..

A na keju, hiljade ljudi bulji u nas i gleda nas ko najvece zlocince……a mi se svi smeskamo….mislim do kuce smo se smeskali, a posle….u cetiri oka…neeee, to  sada nije za javnost….

Eto, posle ovoga idem samo na oficijelne termine i slikanje sa James Bondom….

 

31 thoughts on “Paparazi u camcu….

  1. wow, kakav lud provod! Dirljiv pretres, e slatko me nasmeja! Možda ste uleteli u kadar, jedva čekam taj novi film😀
    a šta reče da je bilo kod kuće?:mrgreen:

  2. Samo mogu da gledam film kad bude gotov, a mozda ni to… Nego daj te slike pa nek ide zivot….
    Ni vi niste nista losiji od Dzems Dzems Bonda😀

  3. Suske, vidis da tek danas pisem, morala sam da prespavam…. bilo je stvarno super, zaboravi da napomenem da i policajce ko da su za film birali…. 😀

  4. Lost…. na jezeru bese dirljivo, kako su nas samo petresli i camac i nase torbe i ranceve…..a talasi pa se svi ljuljasmo….umalo i morsku bolest ne dobih….. :mrgreen:

    a kod kuce durila se i mrstila do besvesti….he,he..

  5. Deda to me juce samo malo drzala prpa….danas sam opet hrabra, ima da ga uslikam…..ma videces ti….a i slike oko bine….od danas sam opet u akciji…..i bicu nevidljiva…..

    a, kako nas juce love, pa ako se ne pojavi na yutube, nista nismo uradili, sigurno je neko od one mase na obali snimao….

  6. makarone….hvala puno….znas kad bolje razmislim pa mogli su da mi daju tamo neku sporednu ulogu, eto mogla sam onako sa strane da pecam ribu…. 😉

  7. Afroditta….jes vala, tako izgleda …
    ma ja sam teski prpadzija i kod mene je sve po pravilima….al sto sam u frci kad se pravila poruse, a ljuta…..joooj ….. tad sam ko ovaj mali crveni ( jao ne znam bez skice kako ide taj smajlic??? )

  8. SJAJAN PROVOD,KAKVA AKCIJA.
    DA LI STE IMALI POJASEVE ?
    KAKVA HRABROST SA TVOJE STRANE A SAMNOM NISI SMELA PREKO TAMISA BEZ POJASA HIHI.POSTALA SI PRAVA BONDICA STETA STO TE NISU ANGAZOVALI MAKAR KAO STATISTU.
    VEC ZAMISLJAM SCENU, BONDICA U AKCIJI A DJEMS JE SPASAVA OD MURIJE
    I ONDA PIJU SAMPANJAC NA JAHTI UZ MESECINU………………………..
    MA GLEDACE TE NECU VAM SVE ISPRICATI

  9. crvenkapice…hahhhahaa……..kud se seti tamisa……
    posada je imala prsluke protiv utapanja, bez toga nemozes da startas camac….a kapetan….da si ga samo videla!!!…..a da si tek mene cula!!!!…..

    jeste, dabome, tvoj predlog je bolji od pecanja ribe u rukavcu 🙄

  10. A tu si ti, juris Bonda! Ja se vec pitam gde si? Uzivala si znaci? Neka, samo tako, a ako bii zavrsila u nekom apsu, ko bi ti doneo cigare?🙂

  11. Sanjalice…..jurim ja kojesta…..no u nedostatku inspiracije i Bonda po jezeru…..tako ti je to kad se muskarci dokopaju motorne igracke. 😉
    mi nepusaci….. 😀

  12. Tako je to kada se muskarci bilo cega docepaju! Cast izuzecima!! A znala sam da cigare nisu u pitanju!Pametno , al tako se kaze!!!🙂

  13. Znaci da te gledamo u filmu. Mogu da zamislim scenu kako Bond skace sa vrha zgrade a u pozadini camac okruzen policijom. E Sara, pa zar si morala da uletis u kadar.🙂

    A sto se tice zatvora. Barem su tamo ljubazni ne bi vas maltretirali.🙂

  14. Ivane, pa nek si se ti nama vratio…..😀

    a svakakve sam ja vratolomije izvodila sve ne bi li uletela u kadar…. 🙄 (to samo tebi u poverenju…he,he)

    pozz
    p.s
    cekam izvestaj sa odmora 😉

  15. Kukuu, Sarice, zamal da Bond dobije novog negativca, i to iz Srbije, nebi nas opralo ni jezero ni more🙂 salim se, avantura u stilu filma….ma sto da ne…..

  16. Zihi, ma operna kuca i bina na vodi kao i deo jezera su opservaciji i to jakoj…
    mislim da i galebove onako u letu pretresaju…. 😉

    a ja cu da slikam. imam do petka vremena…

  17. sanjalice, stizem ja , evo pravo sa grilanja, sad uzivam u kafici a ovi pozauzimali
    lezaljke….. vreme ko iz snova, pa sam pobegla da ne pregorim….mislim na kozu…
    sad cu ja ne brini,…. 😀

Ostavite odgovor

