Eto…

nemam inspiraciju

 prolece kazu, donese je sa sobom, ali kod mene jos nije stigla….

a ovo moje je evropsko, ono ne kasni…..na njega se ne ceka po kolosecima…ono jednostavno u minut stigne….

… danima gledam i slusam ove „Rane“  i bas su mi dosadile i  pozeleh da vam nesto napisem…..kad ono… A o cemu da vam pisem da budem interesantna i jedinstvena…. Pa danas svi nekako zelimo da budemo jedinstveni i prepoznatljivi ili sam ja to samo ucila u markentiskoj skoli…. Eto , ne znam….

Najvaznije od svega, „rane“ nisu na prvom mestu tj. spustile su se naslov nize i veruj te mi, vec mi je lakse…

 

 

18 thoughts on “Eto…

  1. Biće bolje prijatelju, samo ne gubi nadu….to ti pričam iz iskustva mladog, i to sam ti rekao i zbog sebe jer bo ni ja ne smem da gubim nadu…

  2. Ma nisi jedina koja nema inspiraciju,ne brini! Ja ni ne pokusavam nista da napisem,sve bi se vrtelo oko istog.Vezebez!😛 Mozda prolece polako prolazi,ovo je prelani period.pa zato.Bice bolje.Za sad mozemo lepo da se odmorimo od bloga,nije ni to lose!

  3. Jbt,PRELAZNI PERIOD,sta mi je??Pocela i ja da gutam slova i jos lepo proverim sta sam napisala,i opet!

  4. Izgleda smo svi nešto bez inspiracije, ali taj trenutak naiđe kod svakog. U trenutku kad nisam imala inspiracije, otvorila sam blog sa receptima, koji je tek proradio, ko velim daj nešto korisno da uradim. Recepti će biti veoma jednostavni i lepi, mix svega za naš šmek
    evo ti link http://any238.wordpress.com/

  5. Svima se desi da im manjka inspiracije.
    A i leto je bogamu ljubim. Ko ce jos moci na +30 da pali racunar i nesto pise🙂

  6. Sarice, cak i ja odgledala utakmicu i navijala zajedno sa Saputalicom za Mancester. Jeeeee. Ma, fjaka je ponekad normalna stvar, prodje par dana, grane sunce i opet si stara. Kiss

  7. Sus
    Punky
    Neprolagodjena
    Bubica
    Kameni cvetic
    IU2
    Orpheus
    *********************** 😀 😀 ********************
    $$$$$$$$$$$$$$$ HVALA $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

  8. Ne znam sta se uci u marketingskoj skoli, ali moja nauka i moja zivotna ubedjenja kazu da svaki covek JESTE jedinstven i neponovljiv. To se naravno ne vidi na prvu loptu,ali ja tvrdo verujem da je tako. Ja imam drugi problem, imam inspiraciju, ali me zezaju kompjuter, mobilni i ostala tehnikarija po kuci.

  9. Magi… slazem se sa tobom mi svo svi jedinstveni i neponovljivi…..

    ja sam mislila na neku zanimljivost i neki onako neobican post….

    ja ne mogu da ubacim video a htela bih vam nesto pokazati…..
    pa mi dodje da ga sad tako lepo zalijem soljom kafe i okoncam ovu torturu…mislim TEHNICKU…..!!!!!!!!!!!! :mrgreen:

  10. Ta pesma je jako depresivna bar meni. Moje rane niti brojim, niti gledam, niti ih uljuskavam, niti brinem o njima, jer nisu ni one brinule o meni nego su se „urezivale“ u mene.. Tako da! Ko sisa rane, bitno je da si ti svoja i nasa😉

Ostavite odgovor

