„Oluja“….. nastavak….

Ne, necu vam pisati o tome kako me je nekoliko dana posle obljavljenog teksta o Oluji, zadesila  jos jedna  sa munjama i gromovima i kako sam ostala bez kablovskih komunikacija…….!!!!

Ne, necu vam pisati o toj oluji……

Vec o Oluji osecanja koju je izazvao sinoc Zeljko Joksimovic dok mi je tu ko’ na dlanu pevao….

Bila sam do sada na nebrojano koncerta svih mogucih i nemogucih pevaca, ali ovo sinoc vam ne mogu opisati recima i bolje da ne pokusavam…..

Fascinantan, nezaboravan sa takvim zracenjem pozitivne energije koja ti jednostavno neda da dises, a noge ne prestaju da cupkaju i pleses, pleses…do zore…i ko zna tako dokle…

Kad se ponovo sastavim i sakupim , napisacu mozda jos nesto….. uspeo je da svojom muzikom dodirne moju dusu…  Treba li traziti nesto vise???????

 

 
 

 

 

 

31 thoughts on “„Oluja“….. nastavak….

  1. Lepa ti je ova slika, nesto mi je poznata ta vetrenjaca.
    Ajde uzivaj u utiscima o sarmantom Zeljku i leci noge od nocasnjeg tancovanja pa se cujemo ako ne udari opet neka oluja

  2. crvenkapice, mila moja….od sinoc imam snage za sve…. 😉

    a vetrenjaca? ma ne, kakvi poznata….. a da produzim i pokazem osobu plave kosice , sto me sa strane grli…..hm,hm….
    sta mislis??? eto bila sma fina, jer ta plava kosa nema cvike na nosu… 😀

  3. Drago mi je da si se lijepo provela i da te koncert nije ostavio ravnodusnom.
    Ipak moram reci,hvala za Elvisa,on naime mene tesko da ikada moze ostaviti ravnodusnom.On zraci jos uvijek,mada ga vec dugi niz godina fizicki nema.On je zaista bio nesto posebno.Niko se poslije njega nije pojavio ni sa pribliznom karizmom.
    (subjektivno misljenje😉 )

    😀

  4. Afroditta…..nas misljenja o Elvisu se u potpunosti podudaraju….. on je moj kralj!!!!!!!

    o, vidis sinoc ga je zeljko malkice pomerio….hi,hi…..mnogi osporavaju njegovo pevanje, no Zelljko ima mnogo vise od toga hi,hi (subjektivno misljenje)…. 😀

  5. Ja mogu slusati oboje(subjektivno misljenje🙂 )
    Drago mi je da ti je bilo lepooo, sto ja volim koncerte!!😆

  6. Hm, hocu nastavak oluje.
    Pusti sad zeljka, i meni Ivana Jordan, Claire Forlani, Ana Nikolic, Jesica Alba, Angelina Jolie, … (jel treba jos da nabrajam, ima toga jos😛 ) uvek dodirnu dusu kad ih vidim🙂

  7. Najviše volim Željkovu Mišel, zbog teksta, osobitog… Ćao Sarice! Mi smo slušali „Suspicious minds“ u „Reci“ u izvođenju izvrsnog Balkan Expres banda, u nekoliko navrata tokom noći. 😆

  8. Ja sam bila jednom na njegovom koncertu,pre mozda godinu dana,al su bili sve neki klinci,deca iz osnovne se jurila po Areni,tako da mi se cinilo da sam mnogo matora za Zeljka,’bem li ga,al nije bilo lose,ima on dobre pesmice!😀

  9. Ivane..pa bas ako hoces nastvak prave Oluje i dobices ga…..
    u detalje……i u evro…..jer sta je sve „crklo“…… dobro sam.. 😀

  10. Deda, moracu vam potanko i koncert opisati, stvarno je vredelo…. covek je na sceni fantastican i ima stil…..i svira i peva…… 😀

  11. Neprilagodjena…. bilo je naravno mladih ali ne i osnovaca…..
    Zeljkovi tekstovi i nisu za klince….. a i on je u najboljim godinama… hi,hi😉

    koncert je bio savrsen kao i moje drustvo….
    videla sam pre neko vece na tv-u taj koncert iz arene…..

  12. Ivane..pa bas ako hoces nastvak prave Oluje i dobices ga…..
    u detalje……i u evro…..jer sta je sve “crklo”…… dobro sam..😀

    Au, 😯

  13. Au…. 😯

    trazili ste dobicete…… nema tu niceg loseg……. samo, sve ove tvoje gore pobrojane nisu Zeljku ni do kolena…… hi,hi….hi…. 😛

  14. Bubice, cula sam od makarone da je bio sa vama i supeeerrr je to….
    Da sam bila tamo bila bih sa vama, ovako je jako tesko iz Austrije sve to uskladiti….
    no, zivim u nadi………….

    pozzzzzzzzzzz

  15. Naivna pa gde si ti , bas lepo sto si se vratila u staro ruho…… prijatno iznenadjenje….

    Vidis, nisu sve „OLUJE“…bas tako grozno kako ih ja opisah… 😉

  16. Bobo….eh kad bi bilo…ja sam na repu austrije na samoj granici sa svajcarskom….( St. Gallen)….treba mi najmanje 14h autom….. 😦

Ostavite odgovor

