Navijacka zurka

 

Bilo je to sinoc. Noc se spustila na moj mali grad. Kisa tuce kao u novembru, a mi lagano ulazimo u leto.

Mnogi od vas znaju da obozavam fudbal i retko kada propustam utakmice na tv-u.  

Pogotovo ne sada kada se odigravaju tu, nedaleko od mene. 

Austrijanci su u laganoj fudbalskoj euforiji. Njih tesko sta moze uzdrmati. Emocije pokazuju sa pola snage. No, oko ove organizacije su se stvarno potrudili i sve ne bi li bili bolji organizatori od svajcaraca, ali premalo emocija za moj ukus.

Moramo uzeti u obzir da moje misljenje nemoze bizti objektivno, jer se radi o sudaru dva potpuno razlicita mentaliteta.

Sinoc se vodila borba izmedju Turske i Ceske za cetvrtfinale. Naravno da su se  austrijanci pripremili, sve je bilo u pripravnosti, ali nisu ocekivali bas toliku brzinu! Ko je gledao sinoc utakmicu zna da je bilo napeto i da su na kraju turci pobedili.

Uprkos kisi mnogi prozori moje kuce bili su poluotvoreni.

Istog trenutka kad se oglasila pistaljka i sudija odsvirao kraj i pre nego sto je njihov trener pozvao sve turke da izadju na ulice i zapretio Evropi da ce ih zapamtiti, bilo je vec na stotine automobila i na hiljade turaka uz veliku buku sirena, pistaljki i muzike na svim ulicama Bregenza.

Turci su po broju drugi narod u mojoj pokrajini, pa onda dolazimo svi mi iz bivse Jugoslavije.( austrijanci pa onda svi drugi stranci)

 

Istog trenutka su krenuli Austrijanci da se zakljucavaju, navlace zavese, spustaju roletne i pale svetla po dvoristima.

O kako su samo turci bili dobro organizovani, odmah su „zaposeli“ policijsku stanicu, zakrcili sve ulice, tako da policija, vatrogasci, hitna vise nisu mogli da mrdnu.

Komsije su psovale i izvirivale na prozore od buke i sirena nije se moglo normalno komunicirati. To stanje je potrajalo skoro dva sata.

Kad bi oni znali sta je dva sata naspram pesto godina?

 

A da tursko stanovnistvo ovde ne vole to je opste poznata stvar, samo se sve dobro zataskava i politicari to vesto izvrdavaju.

A oni su sinoc uspeli da osvoje ulice Bregenza i to zahvaljujuci fudbalu. Austrijanci o tom uspehu sanjaju, a zele da taj san ostvare veceras?

 

Volela bih da pobede i pokazu konacno emocije.U iscekivanju sam sirena i kolona automobila. Ili ce toliko biti hladni i ostati u svojim domovima uprkos pobedi???

 

Nastavice se….

Samo u slucaju da domacini pobede, jer da nisu organizovali ovo prvenstvo ne bi nikada ni na jednom ucestvovali….

 

 

 

 

 

53 thoughts on “Navijacka zurka

  1. Sus,…. EVO CUJEM NADLETANJE HELIKOPTERA,MORA DA CE VECERAS BITI GORE NEKO POD TURCIMA…… lele nama veceras…….!!!!!!!!
    ili tesko nama ako austrijanci pokazu emocije…… 😛

  2. Sad na radiju upozoravaju, mi smo na samo granici s nemackom, ako pobedimo, teskosi nam ga…… ima da predju nemci granicu, jer granice nema i da nas lepo srede…….eto ti ga sad, pa sta da radimo, dal da pobedimo…….???? 😯

  3. He,he Sarah,koliko dodirnih tacaka!
    I ja pratim prvenstvo,.i ako licno, ni za koga posebnne ne navijam,ali volim atmosveru.Veceras sam se sjetila fantasticne atmosvere prije cetiri godine,kada je Grcka pobjedila.Tada smo bili na Kritu.Koja je to bila ludnica,kakva je to bila atmosvera.Kad su pobijedili,nije bilo spavanja,sto je i sasma razumljivo.Svi smo bili na ulicama i posmatrali duge kolone automobila.Uvijek cu se sjecati te noci.🙂

  4. da vidis….. 😀, bas je to super…. 🙂
    gledala sam taj docek na tv-u kad su grci stigli s puta…..
    to je za razumeti, ali turci usred austrije, 😯 prekrili sve crvenim zastavama….i zvizde li zvizde…… hihiihh…

    * a nastavka nema, domacini nisu prosli u cetvrtfinale…. 😦

  5. Sarah, u fudbal se ne razunem, al u ove emocije!!!😛
    U sustini kod takvih stvari i dogadjanja volim tu uzurbanost euforiju, naravno u normalnim granicama..
    pozz i javi kada se to sve zavrsi ,ja nemam pojma o tome😉

  6. Deda…upotrebio so pravu rec -fanatici-…….oni su fanatici u svakom pogledu….e sad bi tako volela da ih braca hrvati razbiju, jer jedan komsija nedaleko od mene se juce sav izoblicio kad sam mu rekla da ce ih hrvatska dobiti….odma poceo da priziva onog odozgo i covek se promeni i odlepi……. hihii….

    a zna tri reci nemackog, tako da smo i morali samo preko alaha da komuniciramo…. 😀

  7. Punky…samo uzivaj „sreca Nasa“, pa i nasa reprezentacija culira…..tako da mozemo da odmaramo zivce…kojih vise i neamamo bar za njih… 😉

  8. Što se tiče ovog prvenstva i fudbala uopšte, u zadnjih, pa recimo dve godine, pojma nemam. Nekada sam redovno sve pratila, nekako mi to bilo super, ali sada jedva i da znam da se to prvenstvo i održava. Najvažnija sporedna stvar na svetu mi je postala totalno nevažna.

    Pre neki dan mi je palo na pamet, da neko pita, mene i dragog na ulici, nešto što je vrh važno, ma nešto najprostije što se tiče timova ili tako nešto, za milion evra, samo bismo ga pogledala i rekli ‚‚pojma nemamo‚‚ :D!

  9. Hehehe, ti Austrijanci bas neki „cool“ narod, zakljucavanje i spustanje roletni cim pocne da neka nacija slavi. Sta bi radili tek kada bi ziveli u Srbiji??? Verovatno bi pocrkali od straha🙂

  10. Charolija…ali ti znas mnoge druge vaznije stvari….. 😉
    kako uspevas sve da postignes, hvala sto si odvojila vreme i procitala moj tekst…😀

  11. Ivane, da oni bi u srbiji dobili kolektivnu angsioznost….. hihiih,…. i od nje bi … 😛 😯
    ma neka treba im to malo… 😀

  12. Stignem ja Saro skoro sve da procitam sto pises, ali ne stignem da komentarisem. Nemoj mi se zahvaljivati, uvek volim da dodjem ovde kod tebe!😀

  13. Aaaa,bas si mi slatka!!Sto Naivna kaze,moracu i ja,al nesto ne bih da me neko prepozna,jeeeee..😛

  14. samo da javim, da su se opet tako dobro organizovali, jao gledam ih sa visine, kuku kolko ih je…..sve crvemo, sa po kojim mesecem… 😯

  15. Sarah, da znas da sam gledala utakmicu!!!😛
    Prvu i poslednju, sto se iznervirala!!!
    A bas je moglo i drugacije ‘ ebem ti srecu!

  16. Skini naočale da ih ne polupaš u žaru navijanja!😉 Trebale su ove naše komšije da pobede ali Turci su teški lobisti bre!

  17. hvala vam svima, a ti Punky sam ti rekla bice i bez Ocala…. hihi,…..
    i ja radim danas u svojoj bastuici, podsisivanje i i uzivanje… 😀

  18. Naivna, jes ali sami su krivi, unaju da igraju fudbal a puste 90 min. turke da igraju i propuste sanse i na kraju je samo bila sve pravda….. imali su iste sanse za pobedu..120min….. sinoc je bilo zestoko kod nas i pucanja i sudara i povredjenih a vidim i u Becu se lepo istukli….
    ne nerviraj se utice na lepotu…… hihi 😀

  19. Sarah, sve jedno mi krivo!!! pazi kada sam ja gledala fudbal?! haha bas bilo super!
    Kod Neprilagodjene imas porukicu a dodji i na cc.co

  20. jbt, od fudbala nisam vid’la da si fudbalski post napisala!
    Što mi bilo žao onog klinca sinoć što promaši penal, plakao jadan k’o kiša😕

  21. Zasto obrisa pesmicu Ancora una volta… bila dobra. A ja sam hteo da ti napisem: „Sarah, ti ga vezi, da ne moze vise da pobegne“ (-:

  22. B…..haha, ma trenutno mi sve po malo ide na zivce, ako ih uopste imam….moracu u Srbiju na“ lecenje“……
    ma nema ni od vezivanja pomoci….. 😀
    ancora una volta….. volim italijanski i zao mi je da nisam tamo negde pored mora rodjena….

Ostavite odgovor

