Zovi me… Nije istina…

 

 

 

 

 

10 thoughts on “Zovi me… Nije istina…

  1. Sta nije istina draga?😛
    Samo da te pozdravim, ja uzivam , i isto tebi zelim! Ne mogu da preslusam pesme, nadam se da si vesela? Ako nisi hajde jedan osmeh, zasluzile smo, a zivot je tako kratak za sve ostalo!
    pozz i pozdrav za sve!

  2. Vesela uvek bila…. 😀
    no, nekad me kisa malo dotuce…..ali prodje to kao i oblaci…..
    a… nije istina kaze Sergej da mogu bez tebe….. 🙂

  3. Zmajcek, uz ladan spricer, jedva cekam da se dokopam zemlje Srbije…. 😀
    drma me vec predodmorni sindrom… hihiihiihiii

Ostavite odgovor

