Zovi me…nije istina II….

Zovi me …….nije istina da mogu da popijem kafu bez tebe….

Mislim ako hoces, zapravo mogu ali ona nema nikakav ukus, niti izaziva onaj poznati osmeh. Osmeh samo na uglovima usana koji onako preko svakog otpijenog gutlja preskace preko ruba soljice i ko da je vezbao preskoke sa preponama sa uspehom osvaja jos uvek prvo mesto i obara sve svetske i evropske rekorde….

Bez te solje kafe, nema veze u koje doba dana, a najlepse je ujutru, moram to priznati, nista ne pokrene i ne  motivise, razmisljanja, razgovore,secanja…ponekad samo cutnju i poglede u zelene borove i jezersku vodu….

Jos uvek volim svoju crvenu solju. I smem da te pogledam preko nje u oci. Ne mogu je ostaviti na cedilu, jer ja nju volim i ona je nezamenljiva, a i ona poznaje sve te male trikove i podrhtavanja ruku. Pisala sam jednom o tome. Da ruke, te ruke izdajice… nije ona kriva….

Osecam poznati miris ulica, sustanje kestenovih krosnji i jezersku svezinu noci. Svetlucanje ulicnih lampiona i radujem se toj crvenoj solji, sa tragovima i oziljcima, ispijenih kafa. Ostale su samo senke od slova ispisanih na rubu crvene solje i otisci prstiju na boji koja je izgubila svoj sjaj.

Tako khrka ceka mene i osmehe. Znam da cu je prvo prigrliti i dodirnuti i znam da cu biti srecna i ispunjena svim mirisima jer znam da sam deo njenog zivota.

Navike se tesko zaboravljaju.

Odvikavanje uvek iziskuje veliku borbu i ne ulepsava ni jedno letnje jutro…

Zovi me…. nije istina da mogu da se odviknem…   ♥

48 thoughts on “Zovi me…nije istina II….

  1. dobro jutro svima…
    orpheus…..aloooooooooooo, ja sam ….ja….(kako ide ona stara, ja pa ja miloica ili tako nekako… )

    mene pred odmor uvek malkice uVate zivci….. hiihihiihiiiii😆

  2. Dobar ti ovaj telefon,retro,a zna i da lebdi.Obozavam stare yrste telefona,posebno one koji imaju teske brojcanike,pa kad okrenes broj a ono cini…dig,dig,dig,dig.I love it!😀
    Ne pitaj me zasto? He he….dobro jutro,je li poceo godisnji? 😉

    Moze kafica? 😉

  3. Naivna i meni se svidelo dok sam pisala…. hihiihii…
    ima da se nakafenisem…. al otom-potom…. 😀

  4. Afroditta , retro telefoni su takodje moja bolest..ko’ i retro kafe…hihiihihiih
    ne ja imam jos uvek jedan stari kod bake, sa onom tankom slusalicom i onako glomazan sav, ima ovog leta da ga konfiskujem…samo da me niko ne vidi…hihiiiii…
    Jao kako su prsti boleli od okretanja, pa ta muzika dok se brojcanik okrece.krc,trkckc… a kad je nekada trebalo u pola noci izokretati broj….cela kuca skoci na noge lagane…. hihiihiiii… :mrgreen:

    a odmor, jadna ja tek od 9.08, a onda sedam u klica i jedno 14 sati se klackam do rodnog mi grada, prvi deo odmora…. 😯

  5. Zmajcek…..hihihiihii, t zamisli sad kad ja stignem u rodni grad …..pa kad krene sa svih strana… juuuu slatka, juuuuuu mila…… 😀

  6. kod mene te ceka tvoja crvena solja,moja kuhinja,ti na tvoje mesto ja te gusim duvanskim dimom,ti gundjas e nemoj vise da mi gundjas oduzecu ti crvenu solju .

  7. crvenkapice….nemas pjma koliko se radujem crvenoj solji, samo ima da se opremim za dim,hiihihiiii……
    a da gunjdjam , pa znas da moram malo i zato sto je to za tvoje dobro :mrgreen:

  8. obavezno, pisem ti na pp….imas oba moja broja ako nisi izgubila,ili izrisala email……. a ja sam kod mame od 10.8….. 😀

    javim ti se….

  9. Hvala ti na razumevanju,i hvala zbog svega sto si rekla..Stvarno mi znaci i izvini sto sam morala da izbrisem!
    Veliki pozdrav!

  10. Sarahhhh, ja cu da budem bReozbraznaaaaaaa:)
    Kad neko pomene pijenje kafe, a muskoga je roda, ja pitam-a otkad se to zove kafa:P
    Kissssssic

  11. Zelena vrata……ma dajjjjj samo budi…………… 😉
    u ovom slucaju moze da se pije samo kafa………….. :mrgreen:

  12. Vladice videcu kad stignem, to je prica za odmor , a do njega ima jooooooooos malkice …..
    a ti jel’ se razbudi………. 😆

  13. Ma daj Sarice, zovi ti. Solju u levu, slusalicu izmedju ramena i glave, desnom biraj brojeve i… poznati glas. Milina, pa jos srk kafice, pa razgovor… pa jos jednom srk, i, eto, vidis, nije tesko. Mnogo je teze gledati u telefon i cekati da pozvoni. Znam iz iskustva. Istina, davno je to bilo. Jao, kako mi se sada pije filterusa. Kasno je, ali se zato radujem jutru, jer znam da me ceka moja mala „taman“ solja.

  14. Dudo jako si me razveselila i izmamila osmeh na lice, hvala….
    bice tako, skoro da sam sigurna…. 😉
    a najsladja je ta jutarnja kafica….
    pozz

  15. Orfej…..slusaj me sada , tako sam imala juce tezak dan…..ali sada se smejem od uva do uva i boli me uvo za probleme……
    morala sam naglas da se smejem…..jeste ta je ……Jeremija bog te vido…..

    hahhhahhaa……druze hvala, ovo je bilo lepo jutro

  16. Zihi, moja draga….kad ne bi sve bilo tako komplikovano, bilo bi jako jednostavno… hiihihiiiiiii…. videcu sta mogu….dacu sve od sebe… 😉

  17. To, Sarice, jedva cekam da stignes, pa da vise ne budes u neizvesnosti. Muski mogu da budu nekada vrlo komplikovani i tvrdoglavi. Drzim ti palceve da razresis situaciju.

  18. Sto volim odlucnost zene da pravi sranja, jbte:)
    Samo napred Sarah, i ja bi tako isto, pa nek crknem sutra, al` bar znam da jesam pokusala.

  19. Odmor je vreme za uzivanje, pa potrudicu se da bude tako….
    bice tu puno kafa i prica i osmeha i lepih dana….punjenja baterija…
    a u rodnoj kuci i gradu je sve povezano sa uspomenama i poznatim stazama detinjstva, maldosti, jednog odrastanja…. putujem cesto i obisla sam mnoge pescane plaze…ali kod kuce je ipak najlepse…
    svima vama koji odlazite na odmor zelim lep provod i ostanite mi zdravi i veseli…
    jos jedan vazan datum stoji ispred mene, bice to jos jedan post, na moj rodjendan…a onda sam u srbiji i mozda nekoga i tamo od vas sretnem…
    pozzzzzzzzzzzzzzzzz 😀 😆

  20. Obicno ide uz ovo ona grozomorna: „Sve se moze kad se hoce“ i onda se zapitas da li zelis da se odreknes te soljice kafe? I odgovor je jako jednostavan. Ne prost. Prosti su ljudi. A stvari su jednostavne. Ako ne zelis, nemoj. Ako zelis, onda ti poziv ne treba😉 a ti sve mozes veruj mi!

Ostavite odgovor

