Koliko…?

Mnogo!  :)

Slatke uspomene upakovane na stranama moga secanja beleze jos jednu godinu. Prestala sam ih brojiti onda kada su presle broj mojih cipela.

Mozda je za neku statistiku i vazan taj broj, no ja ga zivim onako kako najbolje umem. Nekad je tesko, nekad je lako. Upakovano u momentima tece zajedno sa nama rekom zivota. Krivuda, nailazi na brane, vodopade i uliva u mirne vode. Srce pritom skakuce, podvriskuje i radosno siri ruke, uzima i daje ljubav, nesebicno.

Danas kazu moji najdrazi, „je tvoj dan“. A ja vise volim da taj jedan nekako podelim na vise manjih, sitnijih i da ih u toj jednoj godini bude vise….

Veceras pod vedrim nebom bicu okruzena prijateljima i dobrom muzikom. Jedna draga osoba nece biti ovde. Ove godine jos iz opravdanih razloga, a sledece je cekam i nema opravdanja za nedolazak. Karta  je vec rezervisana.

44 thoughts on “Koliko…?

  1. Mila moja danas je tvoj dan ,tvoj rodjendan.Obrisi sa lica setu i po koju boru nabaci osmeh na lice, otvori srce za sve ono sto te ceka a sacuvaj sve one lepe trenutke koji su bili.
    idemo dalje ,ljubav,vera ,nada i SRECA su tu neka nas prate u novu deceniju.
    Tu sam ja pored tebe ,a obecanje ce biti ispunjeno .
    >>>>>>>>>>>> SRECAN TI RODJENDAN >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

  2. Draga sarah!
    neka ti svaki dan bude lep kao danas, i kada ima oblaka i kada sunce sja, i uvek da ostaneš ovako puna nade, osmeha i elana!😛
    veliki kiss i srećan rođendan!🙂 🙂

  3. Srecan ti rodjendan Saro! I da uvek budes ovako mlada, ovako srecna i nikada sama. Naravno, uvek zdrava, prava i vesela! Cmok, cmok, cmok!

  4. cemio = camio. Gaah, pospan sam, a i greske se desavaju🙂
    Pozdrav i lep provod u Srbistanu, to sam zaboravio da napisem.

  5. Ivan,Milica, Crvenkapica, Charolija, Zmajcek, Naivna, Duda, Ivan…. 😀

    hvala vam svima od srca…..

    mozda kad dodjem seb, jos nesto napisem… 😉

  6. Obavezno nam opisuj kako je bilo na proslavi tvog mladog rodjendana. A moze i neka slicica, ako nije jako indiskretno.

  7. Sarah, srećan rođendan, dobra devojko! Neka ti na današnji dan dolasci svih drugih nadomeste nedolazak one osobe koja neće doći ovaj put! Lep provod, od srca. I moj rođus se približava. 😆

  8. Saraaaaaaaaaah, hepi ti brdejjjjj bre:)
    Okasnila sam:(
    Nema veze, zelim ti ono sto ti sebi zelis!
    Sve najbolje!
    Kisssssssssss poJasti veJIkaaaaaaa

  9. Makarone, a osoba je moja draga crvenkapica, koja uvek nadje da nesto renovira i radi u vreme nasih rodjendana…..hihihiiiii….

  10. O.K. Komentar i dalje stoji, samo sam ja sebi uzela slobodu da pomislim da je suprotni pol u pitanju, a ne znam ni tvoj „status“. Culpa mea! 🙄 😳

  11. Mkaronice draga nisam mislila nista lose, samo sam ja jos dodala da bi i crvenkapica jos jednom procitala i planirala renoviranja raznoraznih zdanja sledece godine negde u sptembru…… 😉

  12. Moj kompa se pokvario pre jedno dve nedelje, pa su ga popravili, ali nedovoljno. Jos nesto zezucka, pa sam tek sada mogla da otvorim Elvisa i cujem ga. Tako si nesto bila u bluzu, sto bi rekla Makarone, cim si izabrala tu pesmu. Najbolje godine ti tek dolaze i sve ono sto te ceka je Super. Radi na tome i uzivaces.

  13. orpheus, elektra…hvala vam i vama po osmeh.. 😀

    Dudo, Elvisa obozavam,ima tome godina…zao mi je jedino sto nisam rodjena u to njegovo vreme……njegov glas i njegova nadarenost su jedinstveni…. imam sve njegove pesme, filmove….nekoliko knjiga je na zalost izgorelo, ali bice sve obnovljeno….

    Hvala na divnim recima i podrsci.
    pakujem se od nedelje sam kod kuce….
    pozz

  14. Jesss! Jedva cekam da stignes kod svojih. Vec vas zamisljam sve u zagrljaju, oci pune suza, soba puna srece i emocija. Divno je biti zajedno.

  15. Sarah,evo da ti i ja cestitam,nazalost,sa zakasnjenjem,al nije moja krivica!😦 Da znas da sam tacno znala da si lav u horoskopu!😛

  16. I ja vise volim da taj jedan nekako podelim na vise manjih, sitnijih i da ih u toj jednoj godini bude vise….🙂 to je suština života

  17. Sarice, meni se oduzio tvoj godisnji, ali tebi, vidim, nije. Sigurno ti je lepo, sto se i ocekuje. Osecam da ces se javiti ovih dana sa lepom pricom.

Ostavite odgovor

