Atentat s predoumisljajem

Pre jedno osam dana  pocnem da osecam grebuckanje u grlu….mislim, ma nista, pila sam nesto hladno( zvucim k’o moja baka, nekada)…al grebanje se u toku noci pretvara u vatru,vatra u pravi pozar, bukti….

Nema spavanja.Trazim nesto ‘ladno da se spasim ali  ceo spas traje nekoliko sekundi. Ko ce jutro da doceka panicno gledajuci na sat utvrdim da je tek 2 posle ponoci…

U ranu zoru sa sve pozarom odjurim vatrogasnim kolima u apoteku i kupim neki sprej, ne gledam ima li glumaca oko mene, poznatih, ni nepoznatih….

Sprej pomaze na nekoliko minuta, onda ide red jogurta hladnog, red vode sa ledom, i tako 24 sata….

Ugasim nekako pozar. Jeda dan zatisje. Mislim ok, najgore je proslo! Preko brda sam, ‘ajd opet u normalan zivot.  Ha, ne lezi vraze! Opet u toku noci krenu da cure sline, da me bole zglobovi, ni jedan nije izostao, od malog noznog prsta do malog prsta na ruci…..

Ko je to jednom doziveo, zna kakav je osecaj… Niti mogu da spavam, niti da disem, niti da nesto drzim u ruci….   O, je*** ti viruse i globalno zagrejavanje i promenu klime i rakete i avione i kamione i ozonske rupe male i velike iiii….

Svanulo. Opet sam otisla u apoteku. Gleda me zena, pomalo cudno, al’ sta ja mogu. Virus me drma,nepopusta i mora  da mi pomogne il’ cu da mandrknem. Cik da nece, mora zbog zakletve.

Ovoga puta je pomoc u vidu praska.

E, to mi nije pomoglo, ni na minut. Dodje moja iskusnija polovina kuci i baci onako nonsalantno neke lekove na sto. Njemu zaribalo grlo(pored kicmenog stuba) pa skoknuo kod doktora, sto meni uopste nije palo na pamet i eto dobio te i te tablete, pa sto ja ne uzmem jednu….

Da ne duzim, nakon 30 sekundi popijem jednu, miligrama bese puno. Mislim se, ma izdrzacu ja to, bolje nego da boli…..  I takoooo, dok gutam tabletu citam malo upustvo o leku i lagano padam u nesvest, lek je za bolove u ledjima i to onako jaci za isijas, nagnjecenje nerva, slomljena rebra i ostale  delove kicme  i onda pocinje da mi se manta, da me zanosi i malkice okinem u nesvest, tako da sam svesti bas onako 100% dosla eto tek juce ujutru….

E, sad nisam nacisto, jel ovo mene neko hteo da se resi????

52 thoughts on “Atentat s predoumisljajem

  1. Ubuduce dobro iscitaj uputstvo leka jer ovo i nije tako strasno ,moglo je da bude i lekic za !@#$%^ i sta bi onda bilo .haha mozda bi bila neka erotska pricica kod Sare.

  2. E moja draga, sto ne rece odma da je situacija alarmantna?! Eve ti ga tebe prvoj Dzordzi, oporavak ce biti brzi i mmmmm uz njega, a mi ostali(e) cemo da cekamo da nam se opravis! 😛

  3. Ja na to samo mogu da dodam „srpska posla“.
    I ajd’ sad da sam ja to uradila, onako neuka, ali ti si bre … iz struke😉

    Ne treba se zezati sa lekovima …😐

    Nego kako grlo danas?

  4. Mene vec 4 dana drzi neki virus, a gde je, nemam pojma. Niti kijam, niti kasljem, niti me boli grlo, a u glavi neka muckalica i tup bol. Kapci mi na pola koplja. Stalno bi da padaju do donjeg, ali sam ih selotejpom malko pricvrstila. Zezam se, ali stvarno je cudno. Bole me misici, kao da sam maraton trcala. Cudo jedno. Nemam ni temperaturu. Jedino mi se malo nos zacepi, pa stavljam i kapi morske soli i one za otpusavanje (cevol). I taj pritisak u potiljku… Bas me nervira. Ali, to me nista nije sprecilo da redovno idem u nabavku, doduse drhteci pri hodu i preznojavajuci se. Kuvala sam ruckove redovno a i odmarala se naravno. Danas mi malo bolje, pa se bas razmisljam da li da idem sutra kod lekara ili ne? Imam jos fore da razmisljam. A kapci mi se jos ne dizu. Nece mi valda ostati takvi dozivotno? Ju, pa imacu pogled kao Merlinka! Ha, ha! Da, zaboravih, cerka mi utrapila danas ehinaceu, za podizanje imuniteta. Mozda mi je od nje bolje, ko zna! Probaj i ti Saro da se ne onesvescujes, vec udri po vitaminima, andolima i malko odlezi! Ozdravi brzo!

  5. Sanja, dobro mi dosla…

    mozda mi Dzorzdi malkice ojaca imunitetet….hvala vam bas onoliko sto ste tako susretljive…..a ja cu vam ga vratim ….bez brige…hehihiihi😀

  6. Zelena, imas pravo…ja poverovala ovom mom ,al vise ne verujem nikom!!!
    mislim ustvari da je kucni doktor pogresio i dao mu umesto protiv bolova u grlu, lek protiv bolova u ledjima, itditd i umalo ja ne gecrkt…..
    O8

  7. Sus, to sam odma pomislila…..ja bre strucna za lekove, drugo kontrolisem citam, al mi toliko bilo lose, iiiii pomislim u jednom trenutku ovo je konjska doza, malo vise za moju vitku liniju, hihiihi……i progutam….kako me je lupilo, dobro sam ziva….. a, ja kritikujem naravno sve zive oko mene, jezik do…… sad ne smem ni da zucnem…
    i nek si me iskritikovala , zasluzila sam……. 😳

  8. Dudo, draga moja imamo isti virus , verujem ….i mene su boleli misici i zlobovi i celo i glava…..ma sve …ko da me voz pregazio , ali evo danas se prvi put ne preznojavam i malo mi lakse…..ali sam i dans odmarala, spavala, jer to je najvaznje….Ti molim te ne preteruj sa poslom a bogami ilagane setnje…
    Pojela sma sigurno kg svezih borovnica, narandzi, mandarina, jabuka, kiwija….samo cekam da dobijem oblik neke vocke…. uzimam i vitamin C, u kapsulama…..i sve laganini….
    Danas mi je stvarno bolje…

    Hvala svima…… 😀

  9. Drvena, ja se razumem u medicinu, imam i zavidno iskustvo, idem kod lekara, al stvrano sam mislila bezazlena prehlada, hajd procice….
    ha, ma kakvi, uvatilo i ne popusta 😆

    Danas mi je bolje, hvala Bogu..

  10. Cuvam se ja iako ovaj moj metiljavko pazario neki slican virus pa sad sa herpesom seta po kuci i cvili ,ko zna na kakvoj je on promaji bio.
    Ehinacea je prava stvar za dizanje imuniteta dobro Duda veli a i malo vitamina ce ti pomoci .Dok se stanje ne popravi nabaci mej kap pa u setnju .

  11. Crvenkapice….ogrejalo nam sunce i odmah mi lakse….
    jezero blista, planine kao da namiguju a vrhovi kao da plesu….
    odmah sve zivnulo, ceo grad se muva tamo amo….koliko radosti i dobrih vibracija nam donosi malo suncevih zraka…
    a ti mi cuvaj druga….. :mrgreen:

  12. Afroditta…. ahhhhha i ti si jedna od tih koje idu kod lekara, kad bas vise nemas kud,…..ali evo sad cu da te iskritikujem, vidis kako sam ja prosla, a ja sam jos (da nikeo ne cuje) zdravstveni radnik…. 😀

  13. Zelena , namazacu ti ja na lebac….. 😉
    da se ne salis glavom, jel da ponavljam umalo sam gecrkt…..
    ako te neki virus drmne, vidis da sve zivo mutira :mrgreen:
    trk kod lekara!

  14. ma jok, to ti je ono: „Hajde da se drogiramo, da nam oči sjaje…..“😆
    Nema gadnije droze od fervexa to ti ja velim, sam ležiš i sve se vrti….“u spin me right round like a record, baby…“😆
    Inače držim privatnu apoteku, pa ako te nešto zaima, sve imam u fiJoci😛

  15. i daj neki recepis za tu vitku liniju, samo nemoj da mi kažeš da probušim kašiku, slaba vajda.😕

  16. Sarah,
    si dobro???
    Ja sam u slicnom“jadnom“ stanju, al se ne dam! Prespavala sam jedno l6 sati, samo da ne moram da se gledam ovako jadnu. Da to nije atak onih vaga?🙄

  17. Uglavnom kada su te prehlade, ja se sam lecim – za grlo kombinujem Cliacil i Pentraksil ili Sinacilin (ubijam sve bakterije odjednom) + cajevi + C vitamin (prirodno limun) + one sumece tablete + preznajanje + lezanje i spavanje.
    Kijavica – Rinasek (S), moze i to S na kraju kad kijavica prestane.

    Sve u svemu… za prehlade ne volim da idem kod lekara, ali zato obavezno odem kada sve prodje da prekontrolisem pluca… i onda kazem sve sta sam pio i tako to.

    A sto se tice tvog dragog sto ti je dao tu „konjsku“ tabletu (ako je imala 500mg) onda si mogla sarah gore da prodjes. Jednom se meni desilo, kada sam uzeo tabletu za pritisak i pao kao sveca, jer je meni nizak pritisak, pa sam ga svukao na 70 sa 40. S obzirom da mi je pritisak uglavnom 100/105 sa 50/55. Posle toga znam samo da mi je kljuckalo kod slepocnica jedno 3 dana.

    Atentat nego sta…

    Ti si zdrav.radnik – grrrrrrrrrrrrrrrr
    Nemoj da prepisujes injekcije pacijentima… Boze, kad budem bio milijarder 70% svog bogatstva cu dati na istrazivanje koja metoda (bezbolna) bi mogla da zameni do sadasnju BUSENJE ZADNJICE.

  18. Ivane, ovde nema Injekcija, to je ukinuto pre jedno 25godina. Svi lekovi od antibiotika do lekova protiv bolova su u vidu tableta ili kapsula. Daju se samo u bolnicama venske injekcije i to kod bas teskih slucajeva….
    Injekcije su izumrle!!!!
    A meni nije jasno zasto su kod nas jos uvek u upotrebi. Pogotovo sto je to sve mnogo skuplje(spric, igla, tupfer…..)
    Deca dobijaju samo sirupe!!!!!!
    A atenat je bio sa sigurnoscu :mrgreen:

    E i imas super pritisak…. hiihhi

  19. Odmah dolazim u AUSTRIJU…
    Hvala ti Sarah, spasila si me bede i odricanja mog 70% bogatstva…

    Bicu bogat… YEAH!

    Ali…
    ipak cu morati da izdvojim onih 20% za te venske… mislim ipak i one moraju da buse, ali barem ne bole, sto je olaksavajuca okolnost.

    Nego… jel mogu ja da se lecim kod vas, da placam tamo zdravstveno osiguranje😉

  20. ne moras cak ni ovih 20% da izdvajas, bices bogat 100%….
    evo i zasto:

    pre svakog venskog uboda se na mesto uboda stavi flaster koji sadrzi
    kremu sa lokalnom anestezijom i pacijent ne oseca ubod( mislim jedan takav kao ti hhihiii)… „EMLA flaster“

    Mozda mogu nesto da ucinim oko ovog osiguranja 😉

  21. Ziveli „Emla flasteri“…
    Ali ipak cu da ja dam tih 20% za izbacivanje igle zauvek iz upotrebe🙂

  22. Viruščina je proletela i kroz našu kuću, ali nisam se dala omesti kao da ga nije ni bilo… ali ti lekovi za kičmu, kosti, rebra i uklješteni živac bi mi dobro došli. Kao da imam 80 godina, e tako me boli kičma.
    S obzirom da si preživela, verovatno nije bio atak na tebe.😆

  23. Sve je moguce🙂 zato pamet u glavu pa prvo uputstvo pa onda tabletu😉 mada ja sam uvek za caj i med, i recimo nesto TOPLO.. Prvi put cujem da na bolesno grlo ide nesto hladno ?!

    • Lunice draga kad gori vatra u grlu samo’ladno i nebrigaj 😆
      sladoled, jogurt, ladno pivo- za ovo se salim 😉
      znam sta pricam😉😆

Ostavite odgovor

