Samo citat… ili …

Kisa nesnosno pada. Vrhovi alpa su vec obukli novo snezno ruho.

Tamo u mojoj domovini greje sunce, ako je verovati vremenskoj prognozi. 

Uz jutarnju kafu, citam novine i vesti iz celog sveta. I naletim na intervju sa Brankom Katic. Nisam o njoj citala dugo. Znam da je u Americi.

Snimace  zajedno sa Anicom Dobrom film:  “Žena sa slomljenim nosem”. Poenta filma je da gledaocu poruči da u ljubavi leži spas od svih problema. Na pitanje da li se slaže sa tom tvrdnjom, Branka kaže: 

Naravno! Ljubav je najsnažnija sila i pokretač svega dobrog u našim životima. Pa i ako je neuzvraćena, opet nas i ta patnja boljim učini.“

Cekam film.

31 thoughts on “Samo citat… ili …

  1. Jos malo pa lopatu u ruke, hehehehe :)))
    Naravno da nije samo citat,… zamisli da je citat bio drugaciji a ne o ljubavi, onda ga sigurno ne bi stavila, zar ne?

    Inace, citat je stavno dobar. Odlican.

  2. Ostavila sam vama da komentarisete, nisam htela nista da dodajem, ali se slazem sa citatom, hehhehee
    tj. Brankom…. 😀

    ne spominji mi lopatu, znas da moram svakog jutra nekad i nocu da ocistim trotoar oko dvorista, nedaj boze da neka Baka okine i slomi nesto!!!! ko da joj isplati za sve pretrpljene bolove???
    a moram i so da razbacujem okolo, a sve to na najmanje – 10C…
    mrzim ZIMU…..100 % 😛

    a ti ces na skijanje?? :mrgreen:

  3. Ih, kod nas bakice i ljudi lome se i padaju ko svece pa im niko nista ne placa ako nisu osigurani hehehe

    Mrzim i ja zimu. Na skijanje, jel kao prosle godine – secas se? hehehe.

    Citat je prava istina…😉

  4. jao sto ti taj citac brz??
    (ppssssstt……sad nesto u poverenju, sto ja volim tvoju zelenu priconicu, odem tamo pa se ispricam sama sa sobom, naplezim se i iscerim, sve sa smajlicima i bas mi lepooooo… hehe )
    Skijanje je nezaboravno, to ide u istoriju blogovanja, hehhe 😉

  5. citac je brz, ali ja radim nesto
    pa ne stignem odmah da odgovorim

    sto se tice pricaonice… na njoj svi imaju pristupa sem mene hehehe – jer imam sporac od net-a.
    zato su ljudi izmislili MSN😉

  6. Javi se kad i ako inst. ima nas tamo – poprilicno hahahah (ja medju decom sto uce) haha, samo ih zamajavam…

  7. Afroditta, smejem se naglas..probudicu pola komsiluka, ja hrabra odskrinula prozor, a gde se seti fiseka…hahhha

    i kod mene duva i nosi i drma i zavija …..

  8. Dobar citat. Kako smo svi pametni i hrabri kad samo citamo takve izjave.
    Msn moze na Mac, znam provereno od drugih ljudi sa kojim pricam na msn-u a imaju ga.
    Kod tebe vec stigao sneg, auuuuu ; (

  9. Umirem od smeha na kisobran u obliku fiseka.Jutros mi se to desilo sa malim kineskim kisobranom ,pokusam da ga otvorim a on op izvi se kako netreba,okrecem se suprotno od vetra al nevredi.Tad se nisam smejala vec ljutito gundjala na kisu ,vetar i potrebu da po pasjem vremenu moram u nabavku.Sad kad sam zamislila tu scenu sa fisek kisobranom umirem od smeha.
    Sto se tice citata o tome sam ti sinoc pisala pa eto tvog odgovora na moje piskaranje.

  10. Bogami Sarice i kod nas zabelelo na Kopaoniku. Jos se nisam izvukla iz letnje kosuljece, kad eto ti ladnoce, koju mrzimmmmmmm, al bas. Slazem se sa Brankom, ljubav pre svega. pozz .

  11. Crvenkapice,
    sunce, kisa, vetar sneg pa opet red sunca , kise …..i tako u krug…a otprilike u tom ritmu se menja i moje raspolozenje…..
    a citat , sta reci osim vec vidjeno…. 😉

  12. Bubi
    setih se mog deke koji je govorio „ljubav se ne jede“…a ja sam se uvek na to smejala i odgovarala….“da bez ljubavi nema ni hleba“…😉

  13. Hvala ti Sarah! Sto na mene mislis! LJubav… U nama je, bila uzvracena ili ne,srecna ili tek samo san .

  14. Jao Sarice, kud me nadje sa ovom pesmom i filmom Mostovi okruga Medison. To nije film, to je FILMCUGA. Meril je taaaaaaako, maaaaaestralno odigrala ulogu, uh, uvek se rastopim, kada ga gledam. A gledala sam ga, ne znam koliko puta. Ljubav je, uh, prava stvar. Evo, bas na danasnji dan, 8. 10. 1977. godine ja se udala. A 06.09.2005. razudala. Bas sam danas evocirala uspomene i prisecala se razloga zbog kojih sam se udala. Da, da, voleli smo se. Bio je dobar, blag, nezan. Ali… kafana je bila bolja „zena“ od mene. Sta da se radi? Zivot je isao dalje i ide svojim tokom. Deca su normalna, koliko to mogu, a ja ostala sama. Ne svojim izborom. Tako se desilo. Znas, nije stvar samo u sexu. Deca se razidju… I tako bih volela… Ali, pusti snovi.

  15. Dudo, film je fantatican, gledala sam ga nebrojeno puta…ne, to nije film to je zivot i to su njih dvoje odziveli a ne odglumili….
    a vidis kakav je zivot, nepredvidiv i zao mi je da se to vama dogodilo….ali ti si prezivela, zdrava si i tvoje kcereke su stale na noge. ti si hraba i jaka zena, ako smem to da kazem…..sigurno nije bilo lako……
    veliki pozdrav i ne posustaj….

  16. Ne posustajem, naravno. Samo se ponekad stuzim. Narocito kada cujem takvu neku pesmu ili odgledam „zivot“ iz filma. I sama sam odabrala zivot a ne „brak“, kakav nisam zelela. Zivot ide, tece, stalno ima novosti i nekog cekanja. Cekam da moja mala cerka zavrsi faks, da velika izleci stitnu zlezdu i ostane trudna, pa da se bavim unucima. Jedva cekam, jer decu obozavam.

  17. Sneg (čistota) se uvek javlja na vrhu (Alpa), nekima je ljubav baš na toj visini, drugima je tek kiša, ili istopljeni sneg…

Ostavite odgovor

