Veceras…

 

 

 

22 thoughts on “Veceras…

  1. E pa to nije lepo, sada ja ne mogu da znam sta si ti htela da kazes sa tim veceras… – proklet da je monopolista u Srbiji sa njihovim tehnickim mogucnostima – jbl ih njihove glupe centrale.😡

  2. Ivane mozda nisi nista propustio muzika iz filma „the bridges of madison county“ ( Meryl Streep, Clint Eastwood), muzika iz razdoblja 40- 60 godina….saksofon i prelepe scene iz filma….
    ako si gledao slucajno film znas o cemu se radi…. 😉

  3. posto ste svi gluvi necu vise da vam pustam muzikum :mrgreen:
    a sinoc nije bilo reci za opisat moje „stanje“, pa sam pustila saksofon da to uradi umesto mene….

  4. E Sarah, posto nemas SEARCH, a mrzi me da trazim gde ti je post o Kung fu pandi, evo da ti ovde javim da sam ga sad odgledalaaa i bas je sladak filmic! Ima bas pametnih stvari da se cuje i tako je smesan bio povremeno. \Kiss

  5. Punky , ma kakvi bilo bi, da je bilo….. 😉

    nego ja malo bila na dnu….

    a zna sta kaze pesma.
    „za sve ima mesta na vrhu, ako krenu sa dna…“
    pozz

  6. Odlican izbor Sarah.😀
    Gledam moju bukvu i primjecujem jesen,kako se usidrila na listove,kojih je svakim danom sve manje i manje.A ova tvoja muzika je upravo prava pozadina,jednom ovakvom jesenjem danu.Kisa jos nije pala,ali samo sto nije. 😉

  7. Afroditta,
    volim ja tu muziku iz cetrdesetih, pedesetih…..romantiku i taj zivot koji se preslikava u notama,inspiraciju i jednostavno boje, sve je tako zivopisno i opipljivo….

    * a zamisli kod nas vise ne pada nego svaki dan proviri sunce i dostigne temp. nekih 18c

  8. Juce mi je bio poseban dan i pisala sam ti, ali, na zalost, nije moglo da ode pismo iz neobjasnjivih razloga. Pa cu ti danas reci. Juce mi je bio vazan datum, odnosno, pre 31 godinu sam se udala, 8. 10. Ali, na zalost moju i moje dece, brak nije potrajao „do kraja zivota“, vec se zavrsio septembra 1995. godine. Kriva sam, nisam bila dovoljno dobra zena, jer je mom muzu, tada, bilo mnogo prijatnije u kafani, nego sa nama kod kuce. E, trpela sam dok sam mogla i resila da prekinem. Zato mi je ona pesma iz filma Mostovi okruga Medison, legla, bas onako na dusu. Inace, to mi je jedan od najboljih filmova. Filmcuga. Meril je predivna i mislim da ni jedna glumica ne moze tako da iznese svoje emocije, kao ona. I tako, ostadoh ja sama, pateci za porodicnim zivotom. Kao rezultat nase ljubavi, ostala su mi deca, moje dve predivne cerke.

Ostavite odgovor

