Setnja…

Moje najdraze kamenje, a nisu dijamanti. Tirkizno zeleno. Granitno. Sivo-crno…. U svim mogucim kombinacijama i nijansama. A tek njihovi oblici, isklesani talasima i njihovim udarcima u obalu. Volim vodu i njenu tajanstvenost. Muziku koju stvara dok se igra plime i oseke…. i svezinu koju nam donose rasprsene kapljice vode….

Bio je ovo jedan jesenji dan. Uvala sakrivena iza zelenila, tu na dohvat nogu ali ipak tajnovito ususkana pored sljunkovite staze… Trebao mi je mali predah od svkodnevice. Beg od nekih tuznih misli.

Pepustila sam se vodi i kamenju. Caroliji koju su stvorili da bi me odvukli na jedno kratko krstarenje.Carobno kao u bajci. Plavetnilo i prostranstvo, osecaj slobode i dugi izdisaj…

Zelela sam da plivam, ali ipak je razum pobedio, kad sam rukama dodirnula vodu.Ali sam zato uzivala u zalsku sunca.

Svetlucanje i odsjaj vode su me podsetili na bogatsvo i najvrednije bisere u mom zivotu. Krstarenje i setnja su  zavrsile voznjom bicikla dok je biserna niska  ostala da plese na prigusenom svetlu  predvecerja… prateci me i krivudajuci zalivom…

 

      

                

 

        

 

                                                   

 

 

 

42 thoughts on “Setnja…

  1. Ja tvoj tekst razumedoh (ovo kad citas razvuci ga tako da bude razuuumeeeeedoh…🙂

    Nego, pazi sad… kazu kad se bezi u prirodu da se covek odmori u uziva u njenoj lepoti, jelte to radi sam, ali koliko mi se cini ti nisi uzivala u njoj sama i vozila bicikl bas sama.🙂

    Plavetnilo i prostranstvo, osecaj slobode i dugi izdisaj…

    Dugi izdisaji… (a sta tri tackice treba da znace) hehehehee – salim se.

    Lepe slike, a u odrazu naocara se vidi fotograf, mislim nazire se😛 hehehe

    Super izgledas – jel sam to vec jednom rekao – da ne pomisle dusmani svasta🙂

  2. Starke nisu udobne za setnju, a mogu da se usmrde noge od gume, zato : obavezno da kupis jedne patike koje su super za setnju, tek da ugodjaj bude na nivou…
    Lako reci, ali kako odbaciti starke koje bude neka druga osecanja, koje daju subjektivni osecaj za lepo…???
    Uh, dosadan sam…

  3. Deda, naravno da su starke samo hir i deo su moje proslosti, verovatno i tvoje…hihiihhi…..a ja imam specijalne uloske koji mirisu, tako da nista d smrada…. :mrgreen:

    **samo sam zbog njih i slikala ovako, da se vide….. ***

  4. Ivane, nisam odgovorila na ovaj -izdisaj-, to je ono kad se boris da dodjes do vazduha, kad te onako stegne u grudima a ti ne znas kuda…
    i mislis da tim izdisajem mozes da resisi sve probleme i oteras ih u bestraga…..

    *biciklo -sta kazes na jednu utrku na 10km???
    hihih
    odgovorih valjda na sva pitanja… 😉

  5. Sarah,…😦
    ja sam mislio da te fotograf slika, a ne fotografkinja…
    Eeeeee, onda i ti uzdisaji vise nisu zanimljivi mislim hocu reci jasnijii su sad…

    Pogresno sam razumeo tekst, evo sad mi je jasniji i bas budi neku setu.

    Znaci nema muskog fotografa…

  6. Ti Saro uvek postavis neke lepe slicice. Bas je uzivancija gledati u njih, a bogami i u tebe. Momci, videste li vi tu lepotu?

  7. Mahlat
    ovo jezero je toliko prostrano da imas osecaj da si na moru,
    a ovo za otvoreno more, podsetila si me na onu scenu iz titanika, no ona je na okeanu, sve bi kao i oni samo ako moze bez potapanja….. 😉

  8. zelena, neka te neka, jedan: jedan…..
    nes’ mi verovati, stojim jutros na semaforu, kad ono inspiracija…
    tu na dohvat ruke, ako to sad uspem da pretocim u pricu, eto nove teme…. 😉

  9. Deda, sve mi diraj al u starke nediraj!!! to bi ti jos rekla i zelena i crvenkapica, za njih znam 100%, os’ da te ubacimo u nase udruzenje…😉

  10. Nekad mi je kuca bila puna kamenja, koje sam besomucno dovlacila odasvud, dok nisam shvatila da su najlepsi u svom prirodnom okruzenju, u vodi. Sad ostaje da ih obilazim i divim im se.

  11. Zasto se ne vide slike, ne mogu ni sama da odgonetnem…..ako neko zna razlog, molim da mi saopsti!!!

    Bubice, to smo mi radili nekada i sa mora raznih, pa smo nekad i na aerodromima ostavljali kese kamenja, jer smo prelazili sa koferima odredjenu tezinu . Sada ponesem malo peska jednu dve skoljke , tako da mogu da radim izlozbu peska….
    Voda + Kamen = “ Smeksano srce“

    Zelena
    ZIVELE!!!!!

    Afroditta pozdrav, zao mi je da ne vidis slike

  12. Sarah, da nisi slike izbrisala u galeriji?
    Link do prve slike je ovaj
    https://sarahstory.files.wordpress.com/2008/10/img_0166.jpg – i on trenutno pokazuje da je fajl nepostojeci…

    Pogledaj u (ne znam kako bese na WP ali mislim da postoji MANAGE opciju sa Galerijom – ako tamo nema, onda si ih definitivno obrisala.

    S toga, je najbolje slike skladistiti na nekim od poznatih servisa – ex: (Photobucket) pa ih onda pozivati putem direktnog linka da se ocitavaju na blog.

    Javi se na mom blog-u ili putem mail-a da ti dam link gde mozes da procitas obavestenje o tome kako se slike postavljaju sa tih servisa, u slucaju da nisi upoznata sa tim.

Ostavite odgovor

