Tesko se odvajam od stvari…

Da li vam je ovo poznato? Jednom do dva puta u godini organizujete akciju spremanja.

Isprevrcete sve ormare, fijoke i utvrdite da se toliko toga nakupilo. Za mnoge stvari niste ni znali da ih posedujete, jer ih u poslednjoj godini niste ni koristili.

Sve u smece! Za svaki slucaj prekontrolisete, jos jednom stvar po stvar i odlucite da ipak ostavite jos koji komad za nedaj Boze. Opet sve u ormar?

Ne ovaj put uradite drugacije: Ubacite sve stvari koje bi nedaj Boze mogle da vam zatrebaju u jednu kutiju. Dobro je zalepite i na njoj napisite inventar. Vratite je u ormar.

bon voyage to all of our crap. von sesame ellis

Prilikom sledeceg sortiranja , kutiju ne otvarajte ni po koju cenu, vec samo procitajte sta se u njoj nalazi. E , pa posto ste lepo utvrdili da nista iz nje niste skoro godinu dana koristili, bacite je bez griznje savesti u smece ili odnesite u crveni krst….ili nekome kome bi te stvari mogle koristiti.

Pokusaj je uspeo! U toku dve godine se smanjio broj nepotrebnih stvari u mom ormaru. Ali to jos nisam uspela sa svim papiricima, beleskama, blokovima, olovkama….ceduljicama…

28 thoughts on “Tesko se odvajam od stvari…

  1. Ja još uvek samo trpam. Kupila sam one vreće, pa kao može više da stane u ormanu, naslagano.
    Pa onda odnesem kod mojih. Ne znam šta će biti kad ne bude ni tamo više mesta …😦

  2. Imam ja prijateljicu, pisala sam vec o njoj, sto se skoro 30 godina druzimo. E, ja zovem nju, to je njen posao, ja mrzim to da radim, ona voli, pa tako me pita, a sto cuvas ovu suknju, pa znas trc-mrc, trebace, nece, kaze i ona i frk. Pobacala mi je tako gomilu stvari koje sam `tela da cuvam za ne znam ni ja koji moj. I fala joj, jbt, jer ja kakva sam…i podrum bi mi bio pun🙂

  3. stalno se kanim da tako uradim, i uvek mi nekako zao, a sve se samo gomila, i nemam vise mesta ni za sta…
    Jedino sto redovno radimo, zena i ja, jeste da poklanjamo stvari s vremena na vreme jer ima puno onih kojima je potrebna pomoc….za to mi nije zao…

    Ekstra pitanje i uvek isti odgovor: trpanje, trpanje trpanje… Vise nije slaganje, razmestanje i slicno…

  4. Kod mene je odvajanje od nekih stvari pravi rat,dali treba da kazem da imam koznu jaknu jos od 1984 koju jos uvek redovno nosim jer ne mogu se od nje odvajati.

  5. I ja nosim crveni djubretarac jos iz osnovne skole.Odnesem ga kod mame na cuvanje a onda ga se uzelim malo prosetam i tako to trajeee godinama .Ima tako nekih svari koje nemogu da odbacim jednostavno se vezem za stvari.
    Kao i ona futrola za olovke koju si Saro snimila u mom radnom kavezu ,eto to je stvar jos iz srednje skole .

  6. Ja sam tu nemilosrdna. Bacam odmah ono sto mi vise nije potrebno. Nema ni trebace, ni mozda, ni neka – ‘leba ne trazi…frknem i mirna sam. Ono sto volim u stanju sam da nosim dok se ne raspadne. I sa kucnim stvarima je isto. Kada vidim kako ljudi cuvaju kese, kutije od svega i svacega, zabezeknem se.

  7. Nemam ja mesta gde da cuvam nepotrebne stvari. Odmah, po zavrsetku sezone, cerke i ja pravimo razdvajanje na dve gomile: treba i ne treba. Onda zovem moju humanitarku Nadu, kojoj uvek sve treba, pa odnese. A ja dobijem besplatne karte za pozoriste, juhuuuu!

  8. Meni dođe moja sestra koja obožava da slaže i baca, otvori ormane, mene istera iz kuće i čas posla napuni kutiju i pobaca sve pre nego da dođem, jer ako dođem sigurno ću nešto „neophodno“ da izvadim.🙄
    Retko kada primetim šta je bacila.😀😀😀

  9. Zelena, pa dje’ se nadjosmo…. 😉
    gledam ja neke slike od pre jedno petnaest godina i kad ja u istoj maici koju u tom trenutku imam na sebi, znas ono za po kuci,…..ej odma sam ja zafrljacila….pa bre …kako se ne pocepa…

  10. Deda imam ja jednu supu u dvoristu i krenem da ubacujem kutije, kad je moj gosn’ B, to video…lellelel…morala sam sve ekspresno da ih posaljem u Afriku…..a on cas posla sve odvoji, ovo necu, ovo ocu…..😉

  11. Crvenkapice, e ti si poseban slucaj, hihiihihiihihi….ja cu taj tvoj djubretarac da nasledim znas za koga , cuva ga od moljaca, kad budes osamdeset poklonis ga meni….
    a i futrola….ma idi bre….sve znam i sve sam videla…😉

  12. Elektra, ja sam postala kao ti al’ od skoro…..i tome su doprinele i ceste selidbe….kad krenem da tovarim u kamion, a onooooo gluposti kolko oces…..e sad bacam ko i ti….. 😀

  13. Sarah baš se spremam da učinim takvo nešto i to bez milosti prema M. koji me uvek sprečava da pobacam stvari, kao ono, možda će trebati…

  14. svakog proleća ide ovako:
    najveći džakovi za smeće iz supermarketa. Ja u turskom sedu na podu pored ormamra, fioka, bilo čega. Trpaj, puni, bacaj. Sve što ni jednom nije upotrebljeno protekle godine ide u djubre. Tačka. Moje pravilo. Neću da živim ko hrčak. Šta mislim da treba nekom ide u posebnu kutiju, pa pravo tamo gde je potrebno, ostalo u kontejner.

  15. A pri tom uvek vodim računa da muž nije kući, jer njemu treba i ono što mu nije trebalo petnaest godina:mrgreen:

  16. Nekad mi se cini da mogu tonu papira da izbacim iz kuce (od najsitnijih do najkrupnijih papira) i da se opet stvore na mom stolu…
    A stvari,… uvek postoji ono trebace mi.
    A najgore od svega je sto i kad bacim nesto, posle godinu dana javi se ono: „U pm, bacih to, a bas mi je trebalo.“

    Moj sistem je sledeci… uredno spakovati, strpati u kola otici u selo ili moze ako neko poseduje kucu pa ima tavan i tamo sve nekako skladistiti. Mogu ti reci da sam pre neki dan video skije na koje nisam stao pa poprilicno 5-6 godina… bas sam se obradovao, jer cu ih definitivno ove zime upotrebiti. A da sam ih bacio, poklonio ili sta vec,… mozda bih se kajao.

    Nego nemoj slucajno da bacis papiricic sa smajlovima koji sam ti poslao :))))))

  17. ….ja tako nosim svoje stvarcice od papira i kartona samnom….jednom su ostale na pogresnom mestu i izgorele…..nema ih vise….one najsladje ceduljice i spomenari…. 😦

    * skianje : to je bas lep sport….ko je njemu vican :mrgreen:

    *jednom je tvoja cedulja nestala….ali sam je ponovo iskopala…

Ostavite odgovor

