Sreco ne krivi me..

10 thoughts on “Sreco ne krivi me..

  1. Da, neponovljivo i neverovatno….
    slusala sam danas dosta njegovih pesama i analizirala njegove teksove….
    predivno napisani sa toliko jenostvanih reci i svakodnevnih scena iz zivota, svaka pesma je film…..

    u tri minute isprica jednu pricu…

  2. Zelena

    do juce nisam ni ja mogla da ga slusam, ne mogu jos da gledam koncerte na tv…. 😦

    juce sam putovala autom malo duze i pustila onako nasumice jedan cd, a onda me je iznenadila ova pesma….pustila sam da mi ponovo dotakne dusu……

  3. Bas sam to htela da kazem – obozavala ga, al vise ne mogu da ga slusam. Nisam odolela, gledala sam deo koncerta sad pre neki dan, povodom godisnjice i plakala sam ko… 😦

Ostavite odgovor

