56.strana, 5.recenica

Videla sam ovo kod    Suske,  zgrabila prvu knjigu i evo rezultata….


A pravila su sledeca:

1. Zgrabite najblizu knjigu

2. Okrenite stranu 56

3. Pronadjite petu recenicu

4. Napisite unos s tom recenicom i pravila igre


1. „Schwerelos“, Ildiko’ von Kürthy

2.  Strana 56 (nema naslov)

3.“ Einer dieser Idioten war meine große Liebe und hat sich nicht mal an mich erinnert!“

img_0199

 

Mlada nemacka autorka pise savremeno, vickasto sa puno humora i ponekad imam osecaja na svoj racun, iskreno, opipljivo, zivotno….

Meni prija ovo  njeno vidjenje zivota u ovim tmurnim hladnim novembarskim danima, jer mi izmamljuje osmeh i uz nju zaboravljam svkodnevicu….

 

***

(schwerelos= beztezinski, ja bih prevela kao „lebdenje“…

a 5.recenicu ovako:“ jedan od tih idiota bio je moja velika ljubav, cak me se nije ni setio.“)

14 thoughts on “56.strana, 5.recenica

  1. Zgrabila: Prva damska detektivska agencija od Aleksandra Mekol Smit!
    Na 56. strani, peta recenica: A u spavacoj sobi je nozem rasporio duseke, tako da je virila vuna i delovalo je kao da je soba ostrizena.
    Ovu knjigu sam pocela da citam pocetkom godine, ali mi je nesto bila jako dosadna. Moracu da pokusam ponovo. Mislim da nismo uvek raspolozeni za odredjene teme. Ja volim lake knjige, smesne, zato sto mi stalno nedostaje smeha.

  2. Drage moje
    zarazno, opasno zarazno…..hihihii….!!!
    pisem jednu pricu, zvuci filmski, ali se dogodila u stvarnom zivotu…pa cu vam je uskoro staviti na citanje…..

    pozzz

    * igranje mi se ucinlo zanimljivim….bas sam bila radoznala kako gladi peta recenica….. 😀

  3. Ja sam bila kod Džejni i drvenog advokata ista igra! Ali sada sam na drugom mestu u kući i najbliža mi je „Srbiji sa srećom“ od Dr Jovanovića, jer tražim recept za čaj protiv gripa. Evo 56 st. 5 rečenica:Nahrani onoga koji je gladan, daj vode onome koji je žedan, budi pravičan, čuvaj svoj mir i budi dobre volje! (Sv. Serafim Sarovski) Baš se lepo poklopilo Sarah, kakva divna rečenica, pozdrav 😆

  4. LOL

    a da li se racunaju i tekstovi u elektronskoj formi, mrzi me da rastezem noge do police sa knjigama, samo da bih pogledao 5 recenicu na 56. strani!!!
    A sto bas 5. na 56? Verovatno neko izmislio to zato sto je rodjen petog u mesecu i proslavlja 56 rodjendan. :))) Ko ce ga znati!

  5. „Livija me mrzi,a izgleda da joj se ni ti ne dopadas, izbegavaj je po svaku cenu“
    56. strana, 5 recenica, knjiga“Zena Pontija Pilata“, aut., Antoaneta Mej.
    Knjigu sam dobila, jos nikako da se smislim da je citam..stoji na polici, ali eto bar sada znam 5 recenicu, na 56 strani!! 😆
    pozz,draga.

  6. Hvala vam svima sto ste se potrudili i nasli petu stranu, mal’ ne reko sveta….. hihiihi…

    Punky….neki tuzno-teski dani stisli pa nikako da oduvaju….ali nadam se da cu se uskoro vratiti u formu……
    pozz

  7. Kod Su sam stvarno uzela prvu pri ruci, a tebi evo sa 56. strane, 5. recenica iz knjige Sarah Kay, kojoj sam se toliko obradovala i odmah je kupila mojoj princezi! Podsetila me na detinjstvo i sve ono lepo tada.
    „Daj da te ocesljam malo, bas mi je nesto stalo da danas budes lepa.“
    Ko nekad na slicicama! 😛

  8. Sanja moj prvi blog se zvao Sarah Kay, i bas zbog tog podsecanja na detinstvo i te slicice…..lepila sma ih svuda a najvise po mojim dnevnicima i spomenarima….hihihiii
    😀

Ostavite odgovor

