Ledeni breg u plavim ocima

 

Imala je dvadeset godina i jedan ceo zivot pred sobom. Tek zakucala mladost na vrata trazila je da bude prozivljena i dozivljena kroz bezbrojne izlaske, zurke, osmehe, poglede.
Danicine plave oci preslikavale su najdublje plavetnilo Bodenskog jezera. Takve  carobno plave oci sa prodornim pogledom i nekom tajanstvenom hladnocom srecu se samo jendnom mislila sam posle naseg prvog susreta.
Cinilo mi se da nesto prikrivaju. Imao je taj pogled nesto sto meni nije davalo mira.
Poznajemo se tek nekoliko godina.Pre jedno par meseci banula je iznenada na moja vrata i kao iz topa uzviknula:
« Znas Sofija nije Petrova kcerka!»

Bila sam zatecena. Nisam znala sta da odgovorim.Verovatno izrogacenost ociju i ukocenost mojih vilica  u obliku reci « Staaaaaaaaaaa» su je naterali u histericni smeh.
Imala je dvadeset godina. Verovala u veliku ljubav i coveka svog zivota. Verovala da ce stati iza nje i njene odluke da na svet donese jednu zdravu bebu.Ne, nije ostao. Otisao je pre nego sto je devojcica ugledala svetlost dana.
Ostavljena. Sama. Sa vec donetom odlukom da jednoj bebi pokloni zivot u sedmom mesecu trudnoce setala je stazom oko jezera i borila se sa svojim mislima i savescu.
Znala je da mora da zivi. Morala je sebe da prisiljava na kontak sa ljudima, da izdrzi poglede okoline, ponekad i podsmeh.
Tog dana je odlucila da pliva ili da jednostavno potone.
Jos jednom je zastala i pogledala plavetnilo vode, a onda joj je iznenada prisao visoki mladic i rekao da ima najlepse oci na svetu i da te oci nisu zasluzile da budu tuzne.
Otvorila mu je dusu. Nije imala sta da krije, a nije ni mogla. Stomak je dosezao skoro do zuba.
Nije verovala kada je Petar predlozio da zive zajedno i da ce se on brinuti o svemu. U takvu jednu ljubav nije mogla da veruje. Pa ko se moze zaljubiti u zenu pred porodjajem.
Rodila se Sofija i Petar je postao tata jedne prelepe devojcice. Danica jos uvek nije mogla da veruje i svaki novi dan je sa strahom iscekivala.Nakon pet godina dobili su sina.Danica ponovo veruje.
Zajapurenog lica sa tajanstvenim osmehom stala je ispred mene i rekla:
«Zelim da mi budes kuma»
Podignutih obrva cekala je na moj odgovor.
« Staaaaaaaaa….?» vrisnula sam iznenadjeno.
«Ne postavljaj nikakva pitanja. Ti si uvek tu kad mi trebas, a u cetvrtak te trebam sa moje leve strane kao nikad do sada»
Kada sam prvi put videla Petra, prvo sto sam pomislila kako i on ima prelepe plave oci i neku tajanstvenost u njima kao i Danica. Dva ledena brega okruzena plavetnilom u isto vreme hladna i topla.
Nisam nalazila objasnjenje ni za povremena pomracenja kada bi se sunce na momenat sakrilo iza njihovih zenica i neka tajanstvena senka presla njihovim licima.
Petar me je svojom paznjom i skromnoscu „kupio“ u prvoj minuti i osecaj me nije prevario. On je divan covek.
Negde u isto vreme kad je Danica ostala sama, on je izgubio zauvek svog malog andjela . I kaze da kad god pogleda u nebo vidi njegove plave oci. Proslavio je bio tek prvi rodjendan.

Petar je ostao sam.

Tog popodneva dok je setao jezerom ugledao je Danicu, kako zastaje nadomak vode. Ucinilo mu se kao da se bori sa zivotom. Osetio je potrebu da joj pridje i obrati joj se. Njegov osecaj ga nije prevario. Spasao je dva zivota.
Pre nekoliko dana bila sam svedok jedne velike i neobicne ljubavi. Stavila sam potpis na njihovu zelju za jednim prezimenom, jer zajednicki zivot vec imaju.

 

37 thoughts on “Ledeni breg u plavim ocima

  1. Nisa ni ja verovala Dudo, dok nisam sve saznala….i ja sam mislila samo na filmu….hihihii
    promenila sam samo njihova imena, inace sve drugo je istinito….
    pozz

  2. Electra
    Danima sam razmisljala o ovoj priici…meni je neverovatna…pogotovo ako je smestim na nase prostore….inace glavni glumci su austrijanci, a ja sam im namerno dala nasa imena…😉

  3. Suske

    dok god postoji nada postojimo i mi…
    Ja sam prvo otplakala a onda je dosao sretan kraj….
    Pogotovo je Petar imao kao mlad jako tesku sudbinu, izgubiti tek rodjenog sina….tolika snaga je u jemu…. Ja mu se divim i ponosim da ga poznajem…

  4. Divna prica.😀
    Neka im je sretno!
    Vidis,ne treba stvari nikad prihvatati kao tragicne.Zivot uvijek ima visi cilj.

    Ama ,hocu da vjerujem u njega. 😀

  5. dve reci, ali vredne :))))
    I kakva je ovo tema, boze oprosti ovo ko za corave, sve uvecano, cak i ovo za ostavljanje komentara.
    Za razliku od prethodne gde je sve bilo umanjeno.

    Pa, sta da kazem, sem da je lepa prica.

  6. Daj molim te Ivane opisi sta tacno vidis, jer ima duhovam po blogovima….menjaju i grizu sta stignu…ja sve vidim normalno, ili mi se bar tako cini 😯 ….a ako ti se tema ne svidja…deder napravi jednu, tj. predlozi neku… :mrgreen:

  7. e ovo je nezapamceno, moj RODJENI komentar otiso na moderaciju, kazem ti ja ovo vise nije normalno, pocecu i bele miseve da vidim…… 😯

  8. Ovde nije moguce menjati temu, a ne znam koje jos imaju. Videh jednu lepu, ali ne fali ni ovoj ama bas nista, sem sto je polje za unos teksta komentara ogromno i font je minimum 14[px].

    A sto se tice duhova, svasta je moguce :)))

  9. Nada i vera u bolje sutra uvek moraju da postoje, jer bi nam bez njih životi bili prazni i jadni. Prelepa priča, divim se „Petru“. Srećno im bilo u daljem životu, a tebi srećno kumstvo.🙂

  10. Charolij …bila sam zatecena kumstom, jer se znamo tek nekoliko godina…ali ljudi se ili pronadju ili ne…godine nisu garant nicega…
    Hvala😀

  11. Naivna
    najtezi deo ove price je Petar i njegova sudbina….tu sam gutala knedle dok su mi o tome pricali …
    Jedna devojcica je dobila oca, ali njegov sin je pre toga otisao sa andjelima….tako je zivot hteo…

  12. Žalosno je što je tako. Ljudi moraju da se suoče koliko god a to boli, ali cenim da će boleti kraće nego li kad se trpi bilo šta…

  13. Punky, pogodio si mislim u metu, boli i ovako i onako, ali sigurno da boli vise kad se sve trpi i guta….
    hvala na kom. malo je zalutao na sretnu temu…. 😉

Ostavite odgovor

