Jednom davno…

Ukrao mi je srce…

Neko je rodjen sa njim, neko bez njega. Ja sam rodjena bez. Rekli bi neki «bez sluha», o, ja bih rekla bez glasa, onog muzikalnog….

Ne mogu reci da sam bez sluha jer cini mi se da imam sluh za lepo.

A sve je pocelo u osnovnoj skoli. Muzicko obrazovanje, do, re, mi, fa so, la,… i pracenje takta udaranjem obicne olovke o staru klupu…

Od nas tridesetak, samo je jedna devojcica svirala klavir,a mi ostali bili pravi duduci.

Meni bilo draze da drzim odbojkasku loptu nego frulu.

Tako smo mi cesto nagovarali Bilju da sedne za klavir i da malo uzivamo, tu mislim pocinje razvijanje sluha za lepo. A znala je ona to bas onako odistinski.

Pevala sam ja i u mnogim skolskim horovima, bila moda ili moranje, ne secam se vise. Al sreca moja bilo nas vise pa moje falsiranje niko nije ni primecivao. Kad god bi mogla ja sam dobrovoljno recitovala i bila ucesnik recitala. Za to sam pa imala sluha.

Muzika je deo moga zivota. Jedino nisam mogla uciti uz radio. A poznavala sam mnoge koji su mogli i zavidela im na tome. Sada da li su oni nesto od programa na» 202» i culi to je bilo drugo pitanje.

Nije bila ni gitara, ni klavir, ni flauta, moje srce je ukrao saksofon. I to jos u srednjoj skoli. Kazu da sam bila cudna jer sam volela da slusam dzez i tako neku «cudnu» muziku u to vreme…

Dovijala sam se na sve nacine i dolazila do muzike u kojoj je dominirao saksofon , najvise sam volela solo minute,uzivala i mastala.

Ne, nisam uspela da naucim da sviram, ali zelim, jako.

Za mene je svirala  Candy Dulfer. Uvek sa toplinom u srcu i ozbiljnim pristupom muzici, bez da trci za slavom krcila je sebi put. Tada mlada holandjanka, osvojila je moje srce notama i nastupima sa mnogim poznatim muzicarima. Sama je rekla da je saksofon tezak instrument, da bi danas kada bi mogla da bira izabrala pevanje ili bubnjeve.

 Uz svece i kamin, danas i uz casu vina uzivam u njenim notama. Prelepim tonovima koje moze samo on da posalje iz svog srca, instrument koji ima dusu i koji moju dusu svakom notom ponovo ocara.

Kao stvoren za ove idilicne zimske dane.


„Lily Was Here“  – Dave Stewart  &  Candy Dulfer


37 thoughts on “Jednom davno…

  1. Prvo sam Bubi videla da nisam Jazz, napisala na engleskom nego po“ naski“…hihiih…da isparvim??
    aaaa, kamin….tu je on….

    pozz

  2. Najvažnije je da imaš sluh za lepo… ostalo je totalno ne bitno. 😀 … a Candy je carica i mogu samo da zamišljam kako ti prija uz vatricu i vince. Uživaj draga.

  3. Kazes saksofon jel???

    „Cujem svirkate violinu“
    „Svirkam, svirkam“
    „A jel vi nesto svirate“
    „Da. Okarino“

    „A jel’ hocete da vam se predstavimo?“
    „Eh, kad bi ste znali onu nasu – £ da sam malo mladji…“
    „Fujjjj, ne pevam novokomponovanu muziku. Mi sviramo samo anticku“
    😀

    cuje se zvono na interfonu
    „T’ ko je?“
    „RUZO!“
    „Jedi g…a … vidite kako su prosti ovi nasi“

  4. Ti si srecna zena…a zamisli onom Palmi iz Jagodine, samo Betoven nije svirao,lol…
    Salim se, moram, volim…
    A najvise volim muziku, ali onu lepu… A lepa je svakom ponaosob, pa i meni neka meni lepa…
    Jedino sto ne mogu da slusam je ova danasnja ,,narodna,, sto traje jedan vikend…

    Iam jedna nasa stara: Volim saks…

  5. Jao, Deda, jesteee! Ooodlična stvar.🙂
    Sarice, ovo mi je omiljena iz mladosti….i iz starosti, kad malo bolje razmislim.😆

  6. Deda😀
    obozavam muziku, plesem i pevam u autu iz „petnih zila“, tu mi je najsladje…hiihii
    a volim starogradsku muziku i drustvo i nadpevavanje…. volim ljude i volim veselje….

  7. Sap,
    omiljena i meni kad smo mladovale, a i starimo u isto vreme..hihiihi.. 😉

    ** ovo sa moderacijom ce me dotuci, sto moderise vas, ali i moje komentare baca tamo…. :devil:

  8. ..“E moja Sanja, da si malo…..“.bese to jednom, jednom lepo vreme, ali muzika ostaje…cesto tako naletim na neku staru poznatu stvar, a ona izazove buru secanja…. 😀

  9. Ja ne znam kojim je redosledom to bilo, ali srce mi je definitivno uzela gitara. Ona spanska. E sad da li je to zbog Antonija Banderasa, ili je on zbog gitare.. to ne znam😉

Ostavite odgovor

