Zvezdana prasina

 

Noci su kao stvorene za zdrav san, takodje i za lude provode. Ponekad tihe, tamne, a nekad obasjane mesecom ocaravaju nas i daju novu inspiraciju i novi impuls zivotu.

Obicno nocu spavam , ali ima onih noci kada negde u daljini vidim poznate i nepozante likove, sanjarim i pokusavam da se setim detalja i noci provedenih u divnom drustvu, podeljenih sa dragim ljudima.  Pri tom mislim i na prijatelje i na osobu koju sam u tim nocima jako volela i zelela da dugo koliko traje noc gledam u njene oci i u njima vidim sve ono sto mi je tog trenutka bilo tako vazno. Osim sto smo se gledali u oci, gledali smo cesto i u nebo i zvezde na njemu.

Zvezde padalice su bile tu da se jos koja zelja onako udvoje na brzinu pozeli, dok bi one u padu zavrsavale svoj uzareni put. Boze koliko  jos zelja  je neostvareno ostalo.

 Ako kazem da vise volim zimske noci, slagala bih vas, jer podjednako volim i letnje i sve noci u kojima caruje ljubav, toplina, dobre vibracije i romantika…

Nocne setnje i miris noci vec u sebi sadrze to sto ih cini posebnim. Kada se samo senke naziru, kada se samo oseca i kada stisak ruke , voljene ruke govori vise od hiljadu reci i na raznim jezicima sveta.

Koliko  je samo tajanstvenosti u senkama i njhovom plesu, koracima koji odzvanjaju i slatkim suskanjima i saputanjima i ponekom prigusenom osmehu.

A onda neko iznenada cikne : «gle tamo, zvezda padalica»

Zamisli zelju i prepusti se zvezdanoj prasini…

Izaberite neko tamnije mesto 12.decembra kazu da ce zvezde padalice imati svoj maximum. Bice vidljive izmedju 21h pa do 6h… Prepustite se fenomenu zvezdane prasine…


 

 

 

42 thoughts on “Zvezdana prasina

  1. U pravu si! Secam se, bilo je to jako davno, kada sam i ja tako uzivala, s rukom u ruci, setajuci pored Dunava! Vazduh je bio pun ljubavi, a zvezde…. puno ih nebo! Necu propustiti sutrasnju noc, pa mozda mi se ispuni jos koja zelja! Srecno i tebi!

  2. Pala jednom jedna zvezda ,pozelela sam zelju i ona se ispunila ali zelja izbledela i sad tako siva i ruzna mora da se ponovo pozeli samo da uhvatim tu zvezdu padalicu .Sutra izlazim u lov na zvezde .

  3. Crvenkapice, nikud ne idi bez kapice….i pazi da te kosava ne oduva :mrgreen:
    a vreme je za novu zvezdanu prasinu i neku zeljicu pa mi smo uvek bile skromne…. 😉

  4. Pa ta skromnost me i ubi sad cu pozeleti nesto ogromantno pa da vidim da li ce da bledi.
    Ma nek duva kosava samo da bude vedro da mi nepromakne ta padalica.

  5. pola po pola pa eto jedno celo ali sve sto je na pola pa iako se sastavi da bude celo je felericno,ti spojevi se vide a ponekad i osete

  6. jaoooooo nista na pola, radi se o polarnom medvedu, da predjemo na njih…… hihii
    😆
    a ako si mislila na pola snage, opet si me pogresno razumela, znas odakle sam se vratila upravo…😳 nije za net !!!

  7. Ajde da se nadamo da nebo nece biti oblacno.
    Kako stvari stoje,sanse su mi male,ali ja cu se nadati.
    Eto me sutra nazad kod tebe da ti javim. 😉
    A o zelji ne smijem pisati,kazu nece se obistiniti.
    He,he 😀

  8. Ne znam gde da ga nađem, mislim na mesto, i još se plašim da ću da zaboravim., mislim na vreme, … ali, ako ih ugledam, javljam se obavezno😉

  9. Sus, meni je ulicna lampa tacno ispod nosa, pa se selim na sever sutra uvece, nadam se da cu nesto videti…
    moraces u neki coskic 😉

  10. Afroditta, mislim da je to odlicna ideja… 😀

    bas me zanima da li cu i jednu sutra videti, a nekad sam ili mi se to samo pricinjavalo po nekoliko za noc videla… 😉

  11. Hvala na info. Nisam znao… ja bas sad izasao na terasu da vidim… kad ono: OBLACNO!!! Uvek se tako desi, da bude oblacno i kad padaju zvezde i kad je pomracenje meseca ili sunca, … samo nije oblacno kad nema nikakvih desavanja na nebu. Grrrrrrrrrr.

  12. I ja sam sada virila kroz prozor i videla samo mrak, sivilo, oblake! Nista od padalica. Mozda ce ih neko i videti! Bice dana!

  13. Ja stalno gledam u nebo…čak i noću, jer ako ima zvezda biće vedro sutra. Noćas je bilo oblačno, pa se nisu videle padalice, nažalost. Više volim letnje noći, nekako mi i taj stisak ruke više prija.😀

  14. Kad vec pricamo o zvezdama, moram da kazem kako ja konstantno gledam u zvezde, kadgod ih ima. Razlog je sledeci: kada su moji roditelji poginuli u saobracajci a posle njih umrla moja zaova, a ostale dve devojcice (razvedena), mladja je bila jako vezana za mene i moju decu, da bih nju malu utesila, rekla sam joj da je njena mama „tamo gore“ sa mojom mamom i tatom. Onda smo pronasli tri zvezde koje su bile kao grupica, pa su to bili Bubica (moj otac koga je ona tako zvala), Dragica (moja mama) i Nina (njena mama). I ostala mi navika da stalno gledam te tri zvezde, evo, vec 19 godina.

  15. ..ja sam baksuz i zaboravila da ih pogledam, mada cujem da ih nje ni bilo, zbog oblaka?
    mozda su se „potrosile“ ? 😆 salim se!!! uvek ih ima, tu negde…

  16. Kod nas padao sneg velicine malih zvezda, a sada se isti topi i prava je ljapavica…
    Navatao sam dovoljno , tek da pozelim novu obucu😛

  17. Noci su za mene sve ..
    I znam ih kao i jutra i zore..
    Slazem po policama umesto fotografija, osecam na kozi umesto dodira..
    I volim ih sve..
    A bilo ih je puno..
    Sve su mi drage i sve su jedinstvene.
    I vise se nikada ni jedna nije ponovila. Bar ne ista.
    Uvek arhiviram neke nove.
    Njih ce uvek biti ..

Ostavite odgovor

