Cvorovi i vezice…

Ispricala sam jednom nekome jednu tajnu. Bolje receno odala tajnu. Ne, nije ona bila nicija, bila je moja. Ovoga puta sam izdala sebe.

Dosao je decembar i nekako vreme za svodjenje racuna. Dani su kraci, brzo padne noc.

Vemena previse za razmisljanje uz pravljenje bozicnih keksica, kuglica, raznobojnih slatkih tajni.

Da li je moguce da sam se prevarila? Da li je moguce da mi to neko moze nekada prebaciti, onako usput… Ne, neverujem. Verovatno je i ovoga puta samo bio brzi jezik od pameti. Nije bilo vremena za razmisljanje… Sat upozorenja zavijao je  tu pored rerne, trebalo je pospremiti kekse i namazati crvenom marmeladom.

Necu dozvoliti da ovo vreme i ovi dani prodju u nekom negativnom sabiranju i oduzimanju. Podigla sam casu i nazdravila vremenu koje trci tu ispred mene. Maraton je to! Nema predaje, samo jaki  i izdrzljivi stignu do cilj linije.

Pripreme pred pocetak novog, obojila sam mirisom vanile i cimta, limunovom korom…Mirisom kuvanog vina.

Mirise i moja kosa, mirise i moja dusa. Verovacu ovom miru.  Dacu mu jos jednu sansu.

Da pobedi, da grudima padne na cilj.

«Loslassen…»  kazu prijatelji austrijanci. Pusti sve, odvezi sve uzice, pusti da se klupko odmota, neka se neki zamrseni koncici sami raspletu.  Neka izrastu im krila, neka polete…Mozda ce biti bez padova, ali to nemozemo znati, pre nego sto ih ne pustimo…

Zato sam odlucila da pustim sve van iz moje duse, da je oslobodim  i stanem. Stanem na kamen i krenem jos jednom, bez  osvrtanja.  Jos jedan duboki udah i ja sam spremna.

 

Dragi prijatelji sa raznih blogova,

zelim vam prvenstveno zdravlje,

zelim vam slobodu duse,

zelim vam da ako niste naucili da ucite sa mnom,

nikada nije kasno i niko se naucen rodio nije.

Zelim vam toplinom i razumevanjem protkane predstojece praznike.

Ziveli!

 

Christmas in my heart- Sarah Connor

 

 

 

63 thoughts on “Cvorovi i vezice…

  1. Sretni praznici Sarah.😀
    Kako se slavi tamo kod vas? Navece ili ujutro?
    Ovdje se slavili 24.decembra i ide se na Bozicnu veceru,poslije toga kruzenje oko jelke uz pijesmu(salme) i poslije toga podjela darova.Moram priznati zna da bude veoma prijatno.

  2. Ćao Sarah, i tebi sve najlepše, lep provod za praznike. Ja odlučila u novoj godini da počnem da učim francuski. Drži mi šipke da uspem! 😆

  3. Draga Zelena
    posalji adresu pa da ti deda mraz donese starke…ali moraju biti one bele, znas vec koje, cim ih deda Mraz pronadje i meni i tebi stizu ekspresno…😀

  4. Afroditta

    hvala,
    a slavi se kao i kod tebe 24.12, uz poklone i veceru, a onda se 25,12 prave posete…klicima stizu malo veci pokloni😉 a nama matorcima ..hi,hihi..
    Prelepa je atmosfera, mada kod nas vec danima pada kisa i magla je do zemlje, tako da nece biti beli bozic, ako preko vikenda ne padne pola metra snega…
    Zelim tebi i tvojima svako dobro i da se drzite jedni drugih dugo, dugo ….😀

  5. Electra,
    odma sam zaboravila poravnanja i odlucila da sa Tobom cekam stotu!!!!!
    A onda ce mo da svedemo sve racune….ha,ha
    Svako dobro draga moja… (zemljakinjo..) 😉

  6. Suske,
    rekla sam sada dosta…ima da budem ko ptica slobodna…
    Tebi i tvojoj porodice sve najbolje i cuvajte jedni druge….
    Pozz
    😀

  7. Hvala ti draga Saro, ali mi nekako rano da svodis racune. I meni je jos rano, a uskoro sam penzionerka. Zelim ti da lepo provedes praznike, a za katolicki bozic je sigurno lepse kod vas, nego za nas kod nas. Nekako je svecanije, a ovde se svi istutnje za novu godinu, pa onda Bozic, nekako prodje, onako usput. Ne kazem da se ne slavi, ali …

  8. Deda
    hvala,
    pocinjem sa slavljem sledece nedelje i tako slavimo do 7.1….
    Pa tako pred svku novu godinu covek se baci u razmisljanje sta bi mogao bolje i kako ….na svim poljima 😉
    Tebi i tvojoj porodice takodje svako dobro.😀

  9. Jaoo Sarah, ovo je tako lepo.. Hvala na lepim zeljama i da znas da su uzvracene😀
    Ma pusti presabiranja.. Aj ziveli!

  10. Draga Sarah, zelim ti jos puno lepih mirisa i dozivljaja u buducnosti, puno onih lepih inspirativnih dozivljaja za dusu😛
    I sve najlepse za praznike!

  11. Draga Naivna
    hvala na lepim zeljama…
    pocinjem opet da ucim, ova dusa je mnogo zez…. 😛
    nije vise sa njom lako izaci na kraj…
    Ziveli!!!
    pozz

  12. Draga Dudo
    nije bilo namerno, izvini kako nisam videla tvoj 😦 komentar, ja sve nesto na brzinu…nikako da ugrabim malo vise vremena…
    Oprosti

    Ovde je lepa atmosfera uprkos kisi koja pada vec desetak dana bez prestanka, jako je vlazno i hladno, ali nam je toplije nego vama…slusam, gledam nase programe i jako mi je zao sto je sve tako…
    ma ovde nema razlike svi slave sve, osim turaka…
    lepi su obicaji i lepo je sa familijom provesti to vreme u okicenoj kuci i toploti…
    veliki pozz

  13. A, sta turaci slave?
    Poslala sam deda mrazu adresu i cekam bele starke, i tvoju sam dala, pa da vidimo:)
    U Beogradu se lepo proslavlja pravoslavni Bozic, nije kao u Novom Sadu kao kod Dude.
    Ima doceka po crkvama, a u ponoc su ponocne liturgije, ima i paljenje badnjaka ispred crkve, ja idem svake godine i uvek je lepo docekati Bozic ispred crkve s narodom, a ima nas bas, bas mnogo.

  14. Ima takvih proslava i kod nas paljenje badnjaka i po delovima grada (po coskovima), staro drustvo se skupi, pa tu uzivaju uz obavezne petarde koje ja ne podnosim ni na tv, a kamoli uzivo. Isto je po pravoslavnim crkvama, kao i u Beogradu, ali ja ne idem zbog gore pomenutog i ne volim takve guzve. Htela sam da kazem, da je veca frka za katolicki, jer je on kod katolika vazniji od nove godine. No, u svakom slucaju, divni su svi obicaji, kicenje grada, jelke, stana, darivanje i sl. Sve najbolje Saro!🙂

  15. Dudo
    ovde Bozic protice u miru, nema petardi, ni slucajno na badnje vece to je „stille Nacht“…svi su sa familijom, ide se u crkvu….
    Ali zato za novu godinu moze glavu ili nogu da izgubis na svakom cosku, onda je ko u ratu….

  16. Bubi
    ma ovi nemci,pardon austrijanci poludeli od svodjenja i privodjenja racuna, pa kakva bila godina, pa ovo, pa ono….pa me ponelo :mrgreen:

    Hvala i tebi srecni praznici !! Cmokic!😆

  17. Hvala Ivane😀

    pa potrudila sam se:mrgreen:

    Onda zasluzuje to jos vecu pohvalu. Svi ostavljaju neke porukice, a ja jos imam utisak da ce do nove godine jos mesec dana… a za 3 dana ce…. aaaaaaaaaaaaaaa, odoh

    bye bye bye

  18. Sarah, srećna ti Nova godina još jednom, jesu uspele one šnite? Imala sam puno posla, pa ni na onom blogu nisam ažurna.. valjda će sve biti bolje, volim neparne godine 😆

  19. Draga Sara! Srecna ti Nova godina! Sve lepe zelje neka ti se ostvare, jos puno lepih stihova i pisanja! I svih ostalih radosti!
    kiss

  20. Sarice draga, zelim ti srecnu novu godinu, da budes zdrava, vesela, zaljubljena i da ti se ostvare sve zelje! Zivela!

  21. sad pošto je trećina januara prošla, pošto se hristos po ko zna koji put rodio evo da ti i ja kažem svoje novogodišnje želje namenjene tebi.
    Želim ti sve ono što misliš da treba da ti poželim, ja sam skroman pa se bojim da moje želje ne budu malo.
    Nek si mi živa,zdrava i stalno nasmejana

Ostavite odgovor

