Da li je On onaj pravi?

Previse dugo trazim onog, kome bih zauvek ostala verna.Imam Novog. Da zaista. Ako sada zelie da mi objasnjavate da se takve odluke ne donose na precac i da treba biti obazriviji, mogu vam samo reci: « e bas zainat».
O, ne,ne nije tacno da ja pored mog srca nisam i svoj razum pitala. Pa ne radi se ovde bas ni o cemu, zar ne?
Sa onim proslim u poslednje vreme bilo je sve vise razlika.On se vise nije trudio oko mene kao na pocetku naseg  poznanstva. Zavrsavao je samnom ne preterano ljubazno i mislila sam da ja ipak zasluzujem nesto bolje. I sto se mojih zelja tice, nije me mogao vise ubediti. Na kraju smo oboje zeleli nesto drugo.
Mozda je moja odluka za promenom bila nesto impulsivnija, ali na svakom pocetku se malo sumnja umesa sa pocetnickim entuziazmom.
Ne, nije do njega. On je divan. Slusa me dok pricam.  Pun je razumevanja i iskren. Stoji iza mene i mojih odluka  i njegove ideje uvek prezentuje na lep nacin.
Da dodam da nije velika pricalica- osobina koju jako cenim. I verujem da je moje zadovoljstvo njemu vaznije od njegovog dobitka.
Nasa pocetna sreca je kao biljka koja treba puno paznje i brige. Ovoga puta smo se cetiri sata trudili. I ja smem da vam kazem bez preterivanja-u tim jako dugim minutama krv i suze iznojili. Oboje.  Zadovoljstva na kraju ipak nije bilo. On mi je obecao da ce sledeceg puta biti bolje.
A  ja sam sklona da mu verujem.
Trazenje onog pravog- mogu vam reci: vise puta do sada sam mislila da sam ga pronasla- nije jednostavno. Ovo ce mi mnoge zene potvrditi.
Mislim da previse dugo trazim onog kome bi se sa poverenjem predala. I bila verna.
Da li ovaj Novi, moze biti taj pravii?
Ne znam. Mozda su samo ovo pocetnicki problemi.
Mozda ce sledeci put znati bolje  da moju duzinu i moje krajeve dovede do savrsenstva i konacno mom licu napraviti jedan odgovarajuci ram.
Jos jedan put necu dozvoliti da sa narandzasto, pepelljastom kosom napustim salon. Preko moje divne braon boje, nece smeti niko, cak ni moj novi frizer!

🙂

34 thoughts on “Da li je On onaj pravi?

  1. Avatar sam preuzela sa nekog sajta, jedna divna devojka ga je napravila , ali sada vise ne znam na kom je to blogu bilo… zahvaljujem se!

  2. Svaka je veza na početku puna „zaljubljenosti“, onih leptirića u stomaku, ako je ok da se tako teen izrazim…Tada su ljudi drugačiji, trude se, nasmejani su…ali nažalost vremenom u svakoj vezi toga pomalo nestaje, negde više, negde manje..a jedino što čovek može da uradi je da se trudi da to gradi i da ako već to ne postoji, da smišlja nešto novo kako bi veza uvek bila sveža, uvek zanimljiva i uvek nova…to je jedini lek za sve…A što se tiče pravog…ako se stvarno trudi da bude pravi, onda će i biti, ako uz to i tebi odgovara naravno…Tako ja mislim o svemu tome…

  3. Punky,
    hvala druze 😀
    ej, ali slusaj sad ovo je bila sala i jedna mala fora, sve se otkriva u zadnjoj recenici, trazim Novog frizera… Sorry, bas sam bezobrazna,… 😦

  4. Ma skontao sam…ali mi došlo da napišem ovo…Doduše bilo je kasno kad sam skontao…ali mi je ipak drago što sam to napisao…😉

  5. Zamalo da me prevaris!🙂 E, vidis, ja vise ne verujem nikom, pa ni frizeru. Samu sebe sisam, farbam, pa ako i zajebem nesto, sebi brzo oprostim, a onom sto me zadnji put sredio, ni ne javljam se na ulici! Nema oprostaja!

  6. Pita me Sanja da li sam procitao tvoj zadnji post? reko nisam stigo nista da citam, evo sad cu natenane…
    A ona kaze, citaj pazljivo i ne gledaj komentare dok ne zavrsis sa postom.
    OK
    Citam, citam…pazljivo…citam, a sve mi neka knedla u grlu, povecava se svakim novim redom.
    Razmisljam, sta ova zena radi??? Juce isla sa covekom u San Marino, danas joj vise ne odgovara, sta ja tu da komentarisem… Mogu samo da pametujem, a svako po svojoj zelji i nameri… Ne mogu da se mesam, mogu samo da se rastuzim dok ne dobijem neke lepe vesti, mislim kad Sarah nadje pravog…
    Procitao sam ceo tekst, cak nisam ni shvatio da se radi o frizeru, trazenju pravog…??/
    Ma idi bre zeno u bestraga, sto da me sekiras i mucis???
    Kazi odmah Dedi o cemu se radi da ne razbijam mozak u subotu ujutro…
    Uh, zadavicu te zbog ovog😛 😀

    E sad da ti kazem kad Sanja nece da me hvali“ nju mrzelo da ide kod frizera i terala me da je ofarbam, imala boju po zelji pa ajd ti Deda batali foteljiu i komp i farbaj svoju zenu…. Vidis kako mozes da nadje pravog, a boju izaberes i doneses kuci, rukavice i malo zivaca, i ola, eto frizure…
    Joj, sad mi smesno, bem ti frizere i tvog i Sanjinog tupavog ….

  7. Hahhahhaahhahaahah jao Sanja je moja drugarica!!! Super sto te e opomenula sa komentarima. Verujem da si mogao da se ulovis na moju malu neslanu salu….nebi bio jedini i Punky je 😀

    Obecavam necu vise da te mucim 😯

    Sad ce opet jedna lepa prica.
    *
    Batali se ti dir. fotelje i otvaraj salon

    pozz

  8. Dudo
    jel’ bilo zamalo….ma malo sale nije na odmet. Frizera je stvarno tesko naci da zna i da sisa i fenira, a da potrefi boju, to tek….??? jao kakve sam sve nijanse nosila?? 😀
    Imam dugu kosu i znam samo da je operem , a i da vezem u“ rep“, pa na vrh glave, sve ostalo je za mene naucna fantastika .. :mrgreen:

  9. Dobra priča, i sve sam čekala da vidim šta te je izneverilo.

    Ja kao i Duda, sama se šišam, i sama farbam, i znam da operem kosu, i da je vežem ponekad kao ti:mrgreen: , obično sam čupava.😀

    Poslednji put mi frizerka izvlačila neke pramenove februara 2003 godine, i napravila me na … nemam reči da opišem.

    Tada sam promenila frizera i sad sam zadovoljna😀

  10. Huh.. Na frizere sam jako „osetljiva“ i kad mi diraju po kosi kao a mi po „pameti“ cackaju.. Ne ne.. Ne bih ni ja eksperimentisala sa svojom bojom, niti to radim🙂 imam tu ludu srecu da mi redovno govore da sam se „ofarbala“ a ja ni o farbi mislila nit farbu mirisala😉 Ali eto moja kosa jednostavno mutira sama po sebi😉 u nijansama.. i cemu to kvariti?

  11. ON mi je jako jako važan lik
    znam da je teško pronaći pravog
    ja sam mom vijerna, godinama
    jedva sam ga pronašla i ne dam ga ni za što🙂

Ostavite odgovor

