I macke vole zar ne?


Sa mackama iz moje ulice sam na «ti», sto se ne bi moglo reci i za pse.
Macke su prave dame. Trenutno ih ima vise nego dece u celom kraju. Nalickane, ocesljane, okupane i uhranjene svakodnevno zanosno masu bokovima. Imena su im cudna i nesvakidasnja, jos ne znam koja je koja…
Slutim da su macori u manjini i samim tim na  velikoj ceni.
Komsinica mi je drzala jednom predavanje zasto je bolje imati macku, nego macora, ali vise ne mogu da se setim koji su to razlozi…?
Sastaju se obicno u mojoj zimzelenoj ogradi (lorber).
Tu suruju i dogovaraju sve predstojece akcije. Ograda ih skriva od nasih radoznalih pogleda.
I sto vam sada sve ovo pisem?
Evo zasto:
Nocas oko 2 sata iza ponoci komsijske macke su mi objavile rat.
Kasno sam otisla na spavanje. Cini mi se dam sam vec pri dodiru jastuka zaspala. Probudilo me je i prestravilo zapomaganje, bio je to glas deteta. Dopirao je tu tik ispod moga prozora.
Skocila sam tako bunovna i odjurila kod klinaca. Spavali su. Zapomaganje se nastavilo. Kao da neko nekog davi na mojoj terasi.
Moj san je vec bio otisao dojavola. Prolazile su mi slike iz nekih Hickokovih filmova!
Krenula sam ka telefonu da pozovem policiju.
Onda sam pomislila da su provalnici koji se domundjavaju, jer obicno u ovo vreme se obijaju kuce.
Nekoliko komsija je imalo vec takvo iskustvo.
Upalila sam sva svetla, podigla roletne i sva besna proturila nos kroz prozor.
E ,a onda sam imala i sta da vidim. Ljubavni sastanak komsijskih macaka.
Stajale su u soku nakostresenih dlaka i gledale me.
Na mijaukanje i mrnjukanje su naprasno zaboravile. Hormoni su im se u momentu smirili. Neki dasa,macor iz susedne ulice bio je povod njihovog okupljanja i borbe. Ljubav ne pita koliko je sati?
Briga njih za moju neprospavanu noc.
Prvo sam opsovala a potom pokusala da ih rasteram!
« Hajde vreme je za krevet, pis,pis…!»
Ignorisale su me, jer su mislile da se salim,sve u fatzonu:» pa mi se znamo…komsinice…»
A onda sam se setila da one govore samo nemacki i da me nisu razumele.
Zalupala sam roletnama a rukama pomahnitalo vijala po mraku ne bi li ih oterala iz dvorista, smugnule su ponovo u ogradu, videla sam samo kako im oci sijaju iz mraka.
Jutros smo se ponovo srele. Ne znam koja je od njih osvojila macora i provela sa njim ludu noc. Videla sam da su dve dame od preko puta podvijenog repa smugnule u moju ogradu, valjda na jutarnje caskanje…
Razumem ja ljubav i zaljubljenost i hormone, ali ako samo jos jednu noc zacvile pod moji prozorom, ja necu biti dama!  


 

 Flying Dreams von Winter Guest. 

„Dream by night

Wish by day

Love begins this way..“

**

slike preuzete sa“Flickr“

34 thoughts on “I macke vole zar ne?

  1. Draga Saro s obzirom da februar tek počinje, sigurna sam da će ti još pevati pod prozorom. Stvarno jezivo zvuči mačija ljubavna pesma. Kao da deca cvile.

  2. Jao, jednom sam ja sa drugaricom obilazila kontejner ispred zgrade, ubedjena da je neko bacio bebu. Ceo horor mi se odvio u glavi, dok nismo ottkrile da su macke. Od onda znam, al opet se jezim kad ih cujem…

  3. Sanja
    ja stvarno umalo nisam „precrkla“…dobro je da nisam i miliciju pozvala, morala bi verovatno i njihovu uzaludnu intervenciju da platim… :mrgreen:
    ali macke ce mi platiti!!!

  4. Draga Saro, ocekujem jos izvestaja macjeg parenja, kojeeeeee groznooooo zvuci, ispod mog prozora su se muvali pet noci….tako da…ne znam u cemu je stos, ali februar tek pocinje…izivni sto te ne tesim al` ne mogu da te lazem.
    Jedino ako te stranjske macke ne obave to za jednu noc, ove nase ovde vitlajuuuu. Komsija i ja smo se zezali gledajuci ih, kooooliko njihovo muvanje traje, cak su i psa oterale, pobegao je sam od njih onako nakostresenih:mrgreen:

  5. Ma kakvi zelena, ove se samo folirau, dame..ma kako da ne procice ih hormoni samo nek dodju jos jednom..tesko njima … a znam ja za macji mesec…opremila sam se strasilima i ostalim zastrasujucim materijalom ima da im ubacim jednu dzukelu u ogradu, na daljinski…hiihih..pa kad ih potera…. av, av…

    letece perje,pardon dlaka :mrgreen:

  6. Crvenkapice
    samo su mi jos i ove macke falile… znas da i bez njih dezuram…..hiihii 😆
    a tvoje Dame se jos nisu probudile, pa tek je prvi dan februara…

  7. Stvarno zvuče kao deca! I bude sve u redu kad skontam da nisu deca.
    Navikla sam na dranje, urlanje, lomljavu, tako da mi mačke ne smetaju, zaista.😐

  8. Sus,
    sve je ok po danu, bas se lepo druzimo, iako su i toalet napravle ispod moje terase, eto i na to sam zazmurila ali brate mili u pola noci, ma horor film…..a one zeljne samo ljubavi..hhhii

  9. Nećeš, draga, ja idiota od mačkova puštam napolje noćom, tumaramo po kući zombirani zato što bi jadan nešto al’ je mnogo mlad pa još ne zna šta bi…al’ izlazi da gleda:mrgreen:
    Napast su, al’ su slatki…precepe me, često, ja imam javnjak mačeći u komšiluku, samo crven fenjer fali, a deru se k’o ma’nite…jedino rešenje kojeg sam se setila je da pustim muziku glasno noću…sva sreća pa mogu da spavam i uz AC/DC😆

  10. E, bogami, nekada je mesec februar bio poznad po parenju i ljubavisanju macaka, ali su nase macke bile jako nestrpljive i sve sto su trebale, obavile u januaru. Bilo je strasno i neprospavano. Sva sreca, nije dugo trajalo.

  11. I, da ne zaboravim, to glasno, imam ispod moje spavace sobe, sa komsijama, a nisu macke i ne gledaju koje je doba, ni da li je dan, noc! Svaka njima cast, ali samo da ih ne cujem. Razumem da se ljudi vole, razumem i sex, ali, gori su od macaka. Zamisljas li kako to izgleda nocu, kada je tisina?

  12. Duda,
    e pa tebi je svakako teze, ja samo zamasem i rasteram ih na sve strane….a ti sta ces ne znam…ukljuci neku sirenu da zavija….hihihi..:mrgreen:

  13. Saro, mislila sam da opletem po radijatoru nekom metalnom sipkom, pa ukapirah da ce to cuti i oni do prvog sprata, obzirom da sam ja na cetvrtom. A uz to, zamisli da nju uhvati „ljubavni grc“, da moraju, onako u paru, da zovu hitnu pomoc da ih „odglavljuju“. Cula sam za takve primere, ali u liftu. Jao, kakav prizor, mogu misliti. Tako, odustala sam od takve agresivne metode, a sa tom komsinicom sam svaki dan sve pricljivija, tako da ima sanse i da joj kazem, onako lepo ili kroz zezanciju. Ona je super, komunikativna, za razliku od „testerasa“, koji je meni, odvratan. U par navrata smo se dokacili tako da ga ne fermam.

  14. samo da te pozdravim, procitao sam sve sto sam propustio, ali sam u zurbi.
    Macke ko macke – ljudi ko ljudi – vriste, deru se, uzivaju u nekoj strasti, zar ne? A bogami pazi se, jer ako osete da im ugrozavas teritoriju mogu da budu vrlo agresivne.

    Za onog frizera, u prethodnom post-u, ne znam zasto sam pretpostavio da je o njemu rec, ali mi je od samog starta bilo tu nesto sumnjivo jer ipak, ne bira se olako onaj pravi:mrgreen:

    Odoh, u zurbi sam…
    pozdrav

  15. I verujem da je moje zadovoljstvo njemu vaznije od njegovog dobitka.

    Komentare uglavnom ne citam:mrgreen:
    gde da stignem i to

    a slicnu pricu sam pre mesec dana isto cuo od jedne osobe, koja je pricala o frizeru.

    A i iskreno, sta je zenama bitnije od dobrog frizure, dobre garderobe, cipela, make-up-a, i slicnih stvarcica… A da, znam, tasne tj. torbice.

    Tako da, da si pricala o Mr. Pravom, mislim da bi vise upotrebila neke drugacije oblike opisivanja. :)))
    Kada neko cita tri-cetiri blog-a i prepusti se razumevanju osecanja onih koji ga prenose na „papir“ tj. u ovom slucaju blog, onda mozes tacno svaku misao, cak i onu skrivenu da procitas kod pisca. Ako tekst citas pocetak recenice, i kraj… pa… uglavnom ces dobiti drugaciji odgovor od onog koji si zelela. :)))
    Zato sam i odustao od blog-a, i prepustio se muzici.

    hehehe, poceh da filozofiram, a ceka me jos posla.

  16. hm… izgleda da sam zaboravio da zatvorim ‘blocquote’, pa je ovako ispao komentar, ali ko to mari sad, kad sam ja u zurbi.

    Evo sad vidim da ima i jos jedan clanak, ali cu ga ostaviti za drugi put, uz kafu da ga procitam.:mrgreen:

  17. Obozavam te male dame!🙂 Ja i macke to je nerazdvojno🙂🙂 I volem ih bre i kad se deru🙂 prosto su mi lepe.. ne znam.. volela bih da sam u tvom kraju jer ovde u ovom mom ih sada nema ni za lek😦

    • Nestasica macaka😯
      kod nas spaciraju, lenjo i ugladjeno iz jednog dvorista u drugo, iboli ih uvo za sve jos u svakom naprave jedan wc, tako da je milina cistiti za njima:mrgreen:

    • Jesam Dolly i ja neki baksuz, bas sam im vala vise puta podvrisnula😉
      Nije ni cudo sto su moje kamenje po dvoristu markirale😆 :mrgreen:

Ostavite odgovor

