Ti i ja …namcora dva…

Oterasmo neki dan zimu, sa sve vatrom i dimom. Skakasmo i radovasmo se zajedno sa decom.  I stvarno stiglo je i sunce, bas greje.  A meni nista po volji….  

Raspolozenje sa-la-la… 

Sedim u autu, cekam i slusam  muziku, jer moj auto je moja oaza. U njemu vristim, pevam smejem se i to tako glasno , da me bas boli uvo za sve koji voze pored mene  ili me gledaju sa trotoara…cude se, podizu obrve…i promatraju me…

Hm, sve dok ne otvorim prozor i vrisnem kroz isti oni nisu ugrozeni.   A o svojim pevackim sposobnostima sam vam vec pisala. One i jesu samo za auto i za glasnu muziku i pomogucstvu da ne cujem ni samu sebe. Sto onda lepo pevam!

Pevam sve od opere do najlepse dvojke…  Sve zavisi od raspolozenja.  Moja pesmoteka ima vise od 2000 pesama i danas je bas oko podne dosla jedna na red, bas onako fina stara balada….   samo  mi je ona jos falila….

 

 

 

 

 

 

 

 Mislim da cu danas popodne preci na sumadijski rocken-roll i moravac, promene cine cuda… samo moramo verovati u njih  🙂
Mada ako je neko namcor, onda nista ne pomaze.

13 thoughts on “Ti i ja …namcora dva…

  1. Imamo fantasticne glasovne mogucnosti, fantasticne glasovne mogucnosti, fantasticne glasovne mogucnosti, fantastacne glasove mogucnosti…
    I ja pevam odlicno kad se ne cujem… 😛

  2. Samo ti draga pusti glas iz sve snage. Najviše volim da pevam kad je jako glasna muzika ili kad imam slušalice na ušima. Boli me dupe kako to zvuči, meni je super. Samo ti pevaj, a to ko je veći namćor, mislim da je nemoguće utvrditi.😉

  3. Sanja
    danas mi je tako neki dan …ne pitaj…bilo malo sunca al’ nista ne pomaze…
    Uzmi so i vodu i ispiraj grlo, pomaze!
    vise puta… 😀

  4. Pevanje nije nikog ubilo, tako da sta te briga, samo pevaj….
    A sto se tice raspolozenja, tako je kazu vreme, gledam po sebi u 15h mogao bih da skacem do neba, vec u 15:45 nekako se smorim i ne znam ni sam zasto… valjda u 15h ima sunca a u 15:45 se naoblaci :)))

    Ne volim tmurne dane i one sa kisom, pa uticu na moje raspolozenje😉

  5. Sus
    nececs verovati jutros mi dosla do uha „zmija i zaba“…. samo sto ja hocu da budem danas Zmija , da i ja nekog progutam, pa dosta je bilo…. :mrgreen:

  6. Ivane juce sam slusala muziku kod tebe, svasta nesto lepo imas tamo…. 😉

    „a ja sam danas zmija, a ti si si zaba“…. tako sam izasla iz kuce, komsije su me malkice gledale, nisam stigla da im prevodim, komentar je bio , veselo veselo….reko’ jeste , cucete… :mrgreen:

Ostavite odgovor

