Ne „podvijenog repa“…

Kosmar u glavi. Danima se borim sa mislima koje dodju, pa odjezde, pa se opet vrate.Imala sam mali operativni zahvat. Sve je govorilo, da ce proci bez nekih vecih problema, a materija mi je poznata, znaci znam sva iznenadjenja.

Onda bas kao zainat, me tresne po glavi i sludi me nacisto.  Lupanje srca i sve sto ide uz to.Doslo mi je da ga uhvatim rukom i stisnem, da ga sokiram i pokazem ko je gazda. I jesam. Samo je potrajalo. Pa me je tri dana tako sludjenu jos sludjivalo.Sada sam dobro.

No, htedoh o hrabrosti.Cini mi se da sam bila hrabrija. Sada me je ta osobina pomalo napustila. Nije da je nestala, no nekako uvek mi pobegne i zataji kad je najvise trebam. Sad bi da  puno toga nekako osiguram unapred, pa da onda kao budem hrabra. Cekam jedno radno mesto, o kome sam sanjala, mastala. Tu je sve na dohvat ruke i znam da mogu.Vec nekoliko dana vrdam, zaobilazim i nikako da zakoracim, lupim nogom i kazem to ja mogu. A onda sam u petak napravila prvi korak.

Valjda smo svi isti. Bojimo se promena. Strah od novog, nepoznatog, pa strah da ne  izneverimo, pa da ne ispadnemo smesni, pa da se nismo precenili…pa tako u nedogled. I jos nesto, rekla sam da ovo ne mora da odluci moj buduci pravac jer ima dosta politike kao i svuda. Oni koji vladaju oni su na vlasti a ako nisi iz tih krugova, onda… cekas, a ja znam da im treba neko neutralan, znam to!

 Ovo je samo prvi korak ka promeni i novoj orijentaciji. Posla i ucenja se ne bojim, jer toga nikad dovoljno.

 I jos nesto: ne volim ljude koji dok sa njima pricam, gledaju kroz mene ili  ispituju okolinu. Oci su tu da se gledamo dok pricamo. Da procitam u njima reakciju i iskrenost i istinu. Skrivanje pogleda ne podnosim.

 

 

 

 

 

17 thoughts on “Ne „podvijenog repa“…

  1. Sta da ti kazem sto ti dosada nisam 1000x rekla pa to pomnozi sa 20 .Manje misli unapred ,lupi nogom i kreni pa makar u nepoznato i videces nije tako strasno.A to ko gleda u oci a ko spusta pogled,ma to nije bitno ,bitne su samo jedne oci koje te zele i zbog njih glavu gore i samo napred ti si hrabra samo to neznas saznaces kad doje vreme

  2. Gledam te ravno u zenice i kazem ti: Naravno da ti to mozes jer jako zelis i sigurno je to nesto sto treba da uradis! A ako i pogresis, pronaci ces nesto jos bolje! Hajde, skoci vec jednom, neizvesnost nije dobra! A oporavila si se, sigurno od intervencije! Ljudski je bojati se!Drzim ti šipke!:)

  3. @crvenkapice, hvala ti znas😉

    @Afroditta , javicu, ali mozda ne bude nista od posla nego nesto sasvim drugo …hihi

    @Dudo, konacno sam se danas resila koncica
    i sada idemo dalje, sve je ok. Hvala na podrsci i
    svemu … 😀

  4. Drago mi je zbog pozitivnih rezultata za sada i nadam se i na dalje.
    Podrsku uvek imas, cak i kad ne svratim kod tebe na blog…

  5. Saro, ja sam ubedjena da svi mi gubimo na hrabrosti kad dobijemo decu, ne znam zbog cega je tako, valjda sto je hrabros ipak na neki nacin povezana sa hazarderstvom, bice to…

    Napred!

  6. Da Mahlat to je tacno, sve je tako pocelo i sve se sa klincima promenilo… sto se hrabrosti tice i ovih glupih bolestina…

    Da, napred , nazad nema… Hvala ti 😉

  7. Vazno je da si ti OK.
    Svi se plasimo neceg novog, ali i sama si to iskusila, otisla si u beli svet, uspela, stvorila porodicu, stekla nove prijatelje… a posao, ma verujem da ces se ti lako adaptirati gde god da odes jer sam shvatio da si komunikativna – a zapravo svi mi Balkanci smo takvi, komunikativni i lako se prilagodjavamo svakakvim novim situacijama.

    A za ovaj poslednji deo – to ne da me izbaci iz takta, nego ne da tom kome pricam u sred price o necem drugom mu kazem je*** se. I vise nista ne pricam. A onda kada hoce da pricam, upotrebim istu taktiku, pa zevam okolo. Kant je u svom prvom kategorickom imperativu lepo rekao (ne citiram ogirinalnu maksimu, vec znacenje) – ono sto ne zelis da rade tebi ne radi ti drugima.

  8. Nestao mi je komentar prethodni😯
    Sva sreca pa sam ga zapisao u reader-u.😀

    Vazno je da si ti OK.
    Svi se plasimo neceg novog, ali i sama si to iskusila, otisla si u beli svet, uspela, stvorila porodicu, stekla nove prijatelje… a posao, ma verujem da ces se ti lako adaptirati gde god da odes jer sam shvatio da si komunikativna – a zapravo svi mi Balkanci smo takvi, komunikativni i lako se prilagodjavamo svakakvim novim situacijama.

    A za ovaj poslednji deo – to ne da me izbaci iz takta, nego ne da tom kome pricam u sred price o necem drugom mu kazem je*** se. I vise nista ne pricam. A onda kada hoce da pricam, upotrebim istu taktiku, pa zevam okolo. Kant je u svom prvom kategorickom imperativu lepo rekao (ne citiram ogirinalnu maksimu, vec znacenje) – ono sto ne zelis da rade tebi ne radi ti drugima.

  9. Drago mi je da je ta intervencija dobro prošla, a što se hrabrosti tiče, mislim da je sa godinama polako gubimo. Postajemo sve nesigurniji u sebe, ali ti bez razloga brineš, jer sam sigurna da ćeš u svakom slučaju dobro postupiti.😀

  10. @Ivane,
    hvala na toplim recima. Sad neke druge stvari pocinju da isplivavaju, sto se covek vislje penje sve je teze. Mislim da se oseca malo ono „ipak je ona stranac“… 😯, daj Boze da gresim….ali instinkt me nije nikada prevario.
    Zdravstveno sam ok. Mora se. Pocecu malo vise da treniram i bice jos bolje.
    A ako me bas
    naljute idem dalje, mislim na obrazovanje. 😆

    Komunikacija- tu moram uvek da vucem rucnu, previse sam komunikativna i draga :mrgreen:

    pozz

    @Charolija
    necu odustati, doci de i to sto dugo vec sanjam, jednom mora….prvo zdravlje, a sve ostalo dodje malo mi tu mozemo da uticemo…

    @Bubi,
    hvala ti. Imam osecaj kao da se znamo 100 godina.😀

    @Zelena
    svi dargi ljudi i Ti- predivni ste i nema veze sto se ne gledamo u oci, iskreno zvuce ove reci 😀

    Veliki pozz svima i HVALA !

  11. Ako nemas plave oci gledacu te direktno i pratiti ono sto pricas..🙂 Ako imas plave oci, gledacu te u celo, vrh nosa, i praticu ono sto pricas..🙂 Sve u svemu bitno je da se razumemo😉

Ostavite odgovor

