Vrteska

 

                                                    

Vrtim se u krug         

Jednom, dvaput        

hiljadu  puta.                                            

Vrti mi se u glavi                                             

postaje opasno.  

                       

Poznati glas kaze:                                                              

Preseci vrtesku.                                           

Istrci iz kruga!                                             

Ne spotici se.

I ne padaj!

 

Nepoznati glas:

Ipak,

stani,

razmisli,

ako bi pad znacio                                            

otreznjenje                                                       

onda dobro tresni o zemlju                               

i reci samo                 

dobro jutro                                                     

spremna sam!

 

Toliko reci, trenutaka, boja, glasova…inspiracije na dohvat ruke. Ali  nikako da pocnem, da pisem, da crtam ponovo – recima. Cudna praznina. Nema dodira. Nije opipljiva, ali je tu.

Previse tisine. Svi smo se nekako primirili, ucutali. Nema one razdraganosti, tako prepoznatljive, da nas ponese.

Sinoc je iznenada dosla oluja. Tutnjili su oblaci. Mrak je nastao u nekoliko sekundi. Bilo je zastrasujuce. Ljudi su trcali ulicom, uplaseni i bez ikakvih glasova.  

Sve je proslo za nekoliko sati.

Jutros je svanulo toplo i suncano jutro.

Misli jure,pa zastanu, umaraju me…

Hocu brate da tresnem, eto hocu da se konacno otreznim! Da oteram ovog robota iz mojih nogu i ruku. Da osetim srce. Da se radujem. Da se smejem.  

Ma trazicu da me neko gurne, ako sam bas toliko smotana i ne znam da padnem. Bas da tresnem i usput razbijem neciji nos. Samo jednom u zivotu da osetim i to zadovoljstvo razbijenog nosa. Napisala sam kod Ivane da bi mozda taj jedan nos naplatio sve ostale i onda“mirna Backa“

Svi se  oko mene prave fini. Ma nemoj! Pored finog nisu niti prosli. I da, nije to finoca nego bezobrazluk za koji su ovakvi kao ja ostali osakaceni.

No, ako uspem da padnem sa ove vrteske, mozda jos nesto i naucim.

Opet previse razmisljam…

Ljuta sam samo na sebe!

 

20 thoughts on “Vrteska

  1. Ne možeš da živiš svoj život tako što ćeš da ga gledaš sa strane … jednostavno to ne može.

    Zato ako je potrebno padni, ustani, pa teraj dalje …

  2. …trenutno mi nista ne ide od ruke…
    …mora jednom proci…
    Imam toliko toga reci ali trenutno ne nalazim prave reci
    Hvala Sus.

  3. Znas kako se to kaze ,tamo odakle sam ja ?
    De ba zapelo !😉

    Sta da ti kazem Sarah? Ja sam sigurna da ti znas sta ti valja ciniti.Sta god da kazem,ti si ta ,koja znas sta je najbolje za tebe.

    Kako god,imas podrsku od mene.

  4. Ucini glupost, napij se, pevaj, neka te sutradan boli glava, promeni krug, padni ko mu jebe mater! Opsuj te fine na nasem jeziku, ionako te nece razumeti a tebi lepo:mrgreen:
    Dizanje je bolno, pa slatko, pa uspeh, pa pocetak!
    DakleM, spremi guzu i tras, neka se tocak zaustavi.

  5. Svako od nas ponekad osjeti prazninu i tjeskobu u samom sebi.
    Nikada nisam naučila da uživam u mirnim trenucima koji su mi dati, nego sam naviknuta na neka stalna dešavanja u trenucima tih „pauza“ bila nezadovoljna, prosto „prazna“. A kada bi se sve okrenulo , ubrzalo, čeznula bih za mrvom odmora. Tak’i smo ti bona svi:)

    I što više o svemu razmišljaš ti različiti glasovi bivaju intenzivniji i sve više u sukobu jedan sa drugim.
    Život je vrteška. Red smijeha, red suza, puno adrenalina, poneki pad.

    Vrti svoje krugove i uživaj u njima.
    Jedan glasić bi rekao: „i budi spremna na pad“.
    Drugi bi rekao: „pa šta ako padnem, ustaću, mogu ja to“.

    Zavrti!

  6. Afroditta,
    nasmejala si me samo da znas koliko…moj zivot ima puno veze sa tim „de ba zapelo“…
    Znam ja sta mi je ciniti, nego treba se stisnuti…i… hop!
    😀

  7. Zelena
    pogodi u“ sredu“, vidis koliko sam smotana ja ne znam da napravim glupost, tj. dok sve izanaliziram nestane i zelje za gluposcu… ma idi draga moja kako sam ja zamrsena…. eto da probam bar da malo cugnem, mozda mi bude lakse…hihihihi, pa i iskocim sa ringispila… ovog vasarskog….
    Necu vise pisati dok ponovo ne budem bar malo pozitivnija…
    Hvala ti 😉

  8. Dolly,
    prava rec je praznina…bas tako, sve odjekuje… Bas smo svi tak’i neki 😀
    Stimam zice ali nikako da izadje pravi i zeljeni ton…
    i malkice sam se umorila od svega toga…
    Hajde da probam jos jedan krug, mozda se rodi kakva pametna ideja …
    Hvala ti bona!😉

  9. Mislila sam, bice mi bolje kad stigne sunce, al jok. Isto me ko tebe spopalo, ne znam kako da se iscupam, a jos manje kakav savet da ti dam. Sem da ti saljem (ako mi je ista ostalo) svu pozitivnu energiju koju imam. 😛

  10. Zelena,
    cekam poznavaoce da nam razjasne, ja sam se zeznula u pisanju… opet progutah slovo… 😉

    Losa, bese u nase vreme ‘iT 😛

  11. Krenula sam na posao i zalepi me jedna sa autom, puklo je ko’ da je bomba eksplodirala. Ja sam dobro, ali moj auto izgleda lose…
    Imala sam srece!

  12. Ma skoči bre…najgore što može da te zadesi je kragna i nečiji razbijeni nos. I ja se jako čudno osećam, šta se ovo dešava nemam pojma? Sluđena sam kao i ti i vrtim se vrtim, vrtim…

    Dobro je da si dobro, da se nisi povredila. Udri samo, da si nam živa i zdrava.😀 Ko jebe auto. Eto skočila si sa vrteške. Nije čak ni bolno. Ljubim te.

  13. Draga Charolijo,
    jeste, tako sam imala predosecaj da ce se nesto dogoditi, no dobro je da su i klinci i ja ok. Ako je ovo to to, onda super!
    Za Auto me bas boli uvo.😀

  14. Saro, bona zamislih već to buum, tres, tras i stresoh se. Uf, nije te baš trebala tresnuti, ali što bi naš narod rekao nek se na tome završi.
    Najvažnije je da ste dobro, znam da je malo teže smješiti se pored slupanih kola, ali odmahni rukom i osmjehni se životu.

    A zar nije štos životu razbit nos?:)

    Đe ba zapelo:)

  15. Dolly ja bi zapravo da mom zivotu razbijem nos. to vec odavno zelim i jeste u tome stos….heheh
    vidis samo mi je falila crt’ca na „d“ i bilo bi ispravno … 😆

Ostavite odgovor

