Zelena inspiracija

Mislila sam procice. Samo da dodje sunce  i sve ce opet biti kao pre. A ono «sipak». Nista od toga. Pocecu da verujem u babe i zabe i po koju vracaru. Dal’ da stavim cesanj belog luka u dzep od jakne? Zahladnelo je!

 

Dokle ce ovo da traje? Ni lepo, ni ruzno. Jednostavno prava crta, kao i moja dosadna zelena ograda od lorbera, na kojoj umalo neki dan nisam glavu izgubila. Da li sam vam o tome pricala?  Nisam? O, zanimljive li price. Elem, umalo ne ostadoh da visim na toj ogradi. Onako naglavacke, ma znate vec.

 

Tri metra visine i koji centimetar pride. Gledam je danima kako raste i divlja. Sve je sira i gusca. I resim  cvrsto da je skratim za glavu, al’ umalo ne dodje ona meni glave.

 

Kupim potreban alat, tj. motorne makaze za sisanje zelene ograde i krenem, naoruzana rukavicama i voljom da joj promenim licni opis.

 

Stanem ispred nje i ne vidim nista. Malo neba i to je sve. Popnem se na stolicu, ali ni to ne pomaze. Donesem merdevine i krenem da se penjem ko na mesec. Kad sam vec bila dovoljno visoko ukapiram da su makaze od jedno pet kila ostale na zemlji pod mojim nogama.

 

Sidjem smireno i sutnem merdevine u *************   😀

 

Podignem se na prste, istegnem vrat za jos jedno 10cm, produzim ruke do maksimuma i krenem da sisam. Malo dole, malo gore. Talasam po lorberu i psujem, srecom pa me komsije ne razumeju.

Milsim i da je bio najtopliji dan u maju!

Prvih 25m, sam nekako prezivela.

Kad sam uspela da je skratim do negde moje visine i vidim kuce preko puta, bilo mi je vec lakse. Utom izadje i komsinica i poce da me hvali.

U tim trenucima sake i ostali delovi tela nisu pripadali vise meni. Tako rasclanjena i pomucenog razuma sam uspela da joj se osmehnem.

 

Kad stize i moja jaca polovina. Ja sva zelena od umora kazem: „vidis ti ovo cudo od ograde!“

Kaze on gledajuci u uredjenu ogradu: „nemoj da se mucis, sutra cu ja sve to  lepo da posecem!?“ Okrenu se i odjuri u kucu.

Umalo mi oci ne ispadose gledajucu za njim. Nisam rekla nista. Otisla sam pod hladan tus, jer bi mozda zavrsilo drugacije. Instinkt me retko kada vara!

 

Naredna dva dana sam provela sa teskom upalom svih misica lezeci u krevetu!

A za neke nisam  do tada ni znala da postoje.  😀

 

 

 

 

26 thoughts on “Zelena inspiracija

  1. Meni ona 25m baš zvuče … onako MNOGO.
    Meni nedostižno i nemoguće za jedan „cug“.
    Svaka ti čast.
    Sad odmaraj šta da ti kažem🙂

  2. Nema mi ništa gore kad se ja pooolomim od posla, a moja jača polovina kaže: „ma ništa je to, ja ću to sutra, prekosutra ili… uraditi“.
    Ma odmah mi dođe mi da ga…

    Ispravan je taj ladan tuš. Ko išta:)

  3. Sus
    jeste sa jedne strane i sa druge jos jedno 15m duzine, a sirina pa puta dubina, kuku majko…. bas sam nagrabusila. jedna komsinica me gledala cuteci. kad me je videla sledeci dan, pitala me kroz smesak: „mozes li da hodas?“hahaha
    jedva sam ustala to jutro…:mrgreen:

  4. Dolly sreca njegova te sam makaze bila slozila i iskljucila iz struje, ko zna kako bi njega osisala:mrgreen:

    Nevide, bona oni od njihovog nosa dalje… 😆

  5. P.S

    Samo da pojasnim, ograda je vec pet godina strara i uvek je moja komsinica meni izlazila u susret, sekla je i doterivala, a ja sam kao prava neznalica drzala kabal i poskakivala iza nje. Zena je svaki put imala upalu misica, ali mi to nije prijavljivala. Ove godine sam resila da uzmem stvar u svoje ruke. Prvo sam kupila sve potrebno a onda krenula da radim. Bilo me je sramota da i ove godine cekam na komsinicu, a i nisam vise mogla da slusam „sutra cu ja to“….tako mesecima. 😀

  6. Meni se dopada priča. Ako ti je rekao!😀 Čini mi se da je to „moralo“ tako da bude. U bilo koji posao se ulazi: ‘jA volim da radim’🙂 Ovo ne znam iz iskustva, pretpostavljam samo (logično je)🙂

  7. PA, bre, ja 5 kila donesem sa pijace pa mi drhe ruke narednih dva sata a ti to drzala iznad glave, dobro a stvarno bez nje nisi ostala🙂

  8. Znam ja to „sutra“, kod nas traje u proseku od 5 do 10 godina! 👿
    Motorne testere ne uzimam u ruke, mozda sam malo neuracunljiva, pa… :mrgreen:
    A tebi svaka cast, prava si „vrtlarica.“ 😛

  9. Mahlat,
    da znas da mi nije jasno kako jos uvek imam i noge. Vec pred kraj sam sve videla pomuceno i zato sam ostavila, uzas jedan, sledece godine ima da organizujem nekog finog spanca vrtlara… 😀,
    bar da uzivam dok on radi u vrtu… 😆

  10. Sanja,
    ja da sacekam nase sutra, nama se kuca ne bi videla od zelenila i siprazja…dal’bi i ulaz potrefili , Bog zna…
    nego sad imam jos jedan problem, lepo je vreme i ova luda ograda opet raste ko luda, sve sto sam ja posekla neki dan ona skoro da je do te visine narasla…a nisam ni djubrila ni vitamine stavljala…
    Odo’ da dam’ oglas : „trazim bastovana“ !!!
    HITNO!!! 😆

  11. Ma, navikla ja da sve radim sama. Neki dan sam razheftavala stari komarnik, ukrojila novi i uheftala ga. Bas sam ponosna na sebe kada uradim nesto sto se smatra „muskim“ poslom. Sve nesto ne mogu da se setim jos neceg. A tebi svaka cast, kao i svim zenama na muskim poslovima. To „ostavi, ja cu sutra“ kod mene nije palilo ni „onda“ kada sam bila u braku. Sad ili nikad. Ja cu, ako neces ti!😉

  12. Pa znas da svaka prava zena ima bastovana, ne znam sta si do sad cekala. Objavi odmah da trazis dva i jednog salji ‘vamo! 😛

  13. *Seti se bastovana koga je imala ona zenska iz Ocajnih domacica. Zamisli tvog dragog pogleda uprtog u jednog takvog dasu. Mislim da bi se brzo prihvatio makaza!🙂

  14. Ooooo, al si ti bila vredna.😀
    a za jacu polovinu, hehehehe – pa naravno ne moze covek da se bakce sad oko ograde ako ima pametnija posla – salim se.

    Nadam se da si se odmorila iako ja ovaj tekst citam skoro pa mesec dana sa zakasnjenjem.

Ostavite odgovor

