Plavooki rebus

Koliko puta sam samo cula frazu : „oci govore vise od reci“.  Da, ali sta?

Lili kaze da vidi sledece:“ Simpatija postoji.“

Seka kaze: „opasnost na pomolu.“

Dva para ociju.

Nema reci.

Nema tumacenja, razclanjivanja, prevodjenja.

Nema akcenta, samo ponekad podignuta obrva iznad  najplavljih ociju na svetu.

„Sanja B, smem nesto da ti porucim. Opusti se! Ja znam kada je sala. Licno ne propustam priliku  ako mogu da se nasalim ili da kazem nesto dvosmisleno .“

Hajde, ti to moras sama. Ja stvarno ne znam. Nisam ja ti. Ne ocekuj od mene da resim ovaj rebus. 

Sara:“ za moj ukus su previse hladne.“

Mozda sam samo ustala na levu nogu. Znas da uvek nadjem neku manu.

Previse razmisljam. Sve bi da bude sigurno. 

Ti nisi takva i ja ti ponekad zavidim na tome…

24 thoughts on “Plavooki rebus

  1. Tako je! 😀
    samo sto bi moja drugarica ‘tela da joj ja citam sa plavih ociju , sta su one njoj htele da kazu 😆

    pa nisam ja baba kasandra ili vec kako….hihii
    ne znam ni ja sta sam htela da kazem, mozda da sam ustala na levu nogu,opet! :mrgreen:

  2. Lepo napisano, ali ne mogu baš reći da kapiram, iako sam razumeo sve… možda fali jedna rečenica…😐

  3. Srecom pa si me ulovila i ispricala kako se rešava ovaj rebus inace bi prekopirala Zelenin komentar .
    Mnogo si ga zakompilikovalala od sad te zovem
    *sudoku*.Molim te vodi racuna na koju nogu ustaješ kako nas ovde nebi bolela glava od ovih tvojih zavrzlama.
    aAa baš si lepo to napisala ali nemoj više hihi –

  4. Stevo, oprosti… 😀
    kad mi zene zakomplikujemo, ni same vise ne znamo gde smo pocele, a gde stale….hihi
    ovo je bilo malo igranje recima, …. 😆

  5. Dolly
    mislim da Lili govori istinu, ma mislim i Sara i Seka govore istinu, ali niko od nas ne zna da li je to istina :mrgreen:
    a Rebus samo gleda…. 😉

  6. Crvenkapice
    hihihii….. sto da bude jednostavno kad moze zamrseno….ti znas resenje pa ti i nije zanimljivo:mrgreen:
    ali za sledeci zadatak neces dobiti resenje unapred, pa ces se pitati sta joj bi? 😆
    a leva noga je obicno kriva za sve…

  7. Afroditta
    toplina iz ociju zraci 😉

    Stevo,
    nista od resenja, rece drugarica…. 😀

    Dolly
    rebus je zamrsen, podizu oni brve, al’ nista 😉

    Dudo
    ona bi da ima krivca u rezervi, al’ nedam se ja 😆

    Charolija,
    to niko vise ne zna… 😉

  8. meni su oči ili lepe ili ne…a šta u njima piše, nikada nisam znala da pročitam….onda pitam i čujem šta mi usta kažu…pa dalje, kako umem😕

  9. Electra 😆
    hihi, da pocne od „A“… 😀

    Zihi
    usta ponekad slazu…. 😆 , ali se brzo otkrije… 😉

    Maki
    upravo to na pisah 😆
    znaju itekako da slazu

Ostavite odgovor

