Da li je dovoljno…

da kazem “ SRECAN  RODJENDAN “     

da ti kazem da je zivot zanimljiv i lep 

da suze ne vrede              IMG_0357

da posle njih ostaju samo slani oziljci

da ti kazem

da sam srecna sto te imam

da se radujem  sa tobom u ovom danu

da znam da je crvenkapica

vesela i razdragana 

i da nema tog’ vuka

od koga bi se  uplasila

da ti kazem

da ne postoji niko na ovom svetu

ko me bolje poznaje od tebe

i zelim da, danas budes srecna i  ne samo danas , ali danas  BAS  posebno srecna !

I znam da nikad izmedju nas nije dovoljno reci ,

uvek prekratko, uvek premalo, jer nase price traju…

Znam da ce biti dovoljno da samo pomislim na tebe i nazdravim casom vina.

Srecan rodjendan draga Sanja!

14 thoughts on “Da li je dovoljno…

  1. Šta reci posle ovoga,hvala,nije dovoljno ali ako je HVALA iz dubine moje duše onda znaš koliko mi znaci svaka tvoja rec.Svaki tvoj stih ,prica,pa i prekor za mene su nešto što se nemože opisati,objasniti jer to samo pravo prijateljstvo razume.A placljiva rakica je i nad ovim buketom cveca citajuci rodjendansku cestitku pustila suzu ,suzu radosnicu a i onu tužnu suzu jer si tako daleko .Sve vas ljubim i zahvaljujem na lepim željama.

  2. Duda
    u sanjino ime se zahvlajujem, nisam znala lepse :mrgreen:

    Sus
    znas ti vec 😉

    Zelena
    trcimo za tobom, sad cu i ja 🙂

    Mahlat
    hvala na predivnoj torti

    Elektra
    ne umemo drugaicje samo veselo, kao i ti draga moja… 🙂

  3. pridruzujem se cestitkama za rodjendan za crvenkapu. jest da malo kasnim, ali nikad nije kasno za cestitanja. SRECAN RODJENDAN CRVENKAPO!

    A tebi Sarah, sta da kazem, sem da zaista si ove reci lepo napisala i ono cemu se najvise divim jeste da u tim iskreno napisanim tvojim recima se oseca velicina i snaga vaseg prijateljstva koje je opstalo i pored daljine. Ali za pravo prijateljstvo daljina nije prepreka, ona je prepreka za one koji u prijateljstva ne veruju.

  4. elektra
    u italiji sam kad se vratim pusticu ti poruku…sredina avgusta, ako se ne promene neki planovi
    pozz i cmokic 🙂

  5. Ivane nikada nije kasno. Sto to covek pre shvati puno srecnije zivi…🙂 ovde mislim i na neke druge stvari u zivotu, ne samo na cestitke 😉

    hvala ti na ovim lepim dozivljajima mojih reci i napisanog…to je stvarno onako iz srca kako si ti to i prepoznao i bas me opet odusevio svojim komentarom..
    kucam na plazi🙂 ako ima gresaka sorry 🙂

Ostavite odgovor

