Puzeva kucica

Napisala sam pricu od koje je ostao samo naslov, jako mi je zao i ne mogu sebi oprostiti sto sam tako neodgovorno postupila prema svojoj prici. Istresla sam je iz rukava, onako iznenada, zato sam direktno pisala….kucnula sam na „objavi“ i sta sam dobila samo naslov, a teksta ni od korova….

Izvinite dragi ljudi. Steva je u tom momentu vec ostavio komentar tako da nisam zelela da obrisem naslov….ako se setim u toku noci…pokusacu da je ozivim…

Jos uvek neznam kako nestade tekst    😦

25 thoughts on “Puzeva kucica

  1. Ako nasred trotoara vidiš pužanemoj ga vraćati na travu jer ne znaš kamo se uputio. Ovako, prevalio već polovinu puta a nisu ga zgazili, ko zna šta može da se desi ako puž ponovo krene…

  2. stevo napisala sam pricu i ona je nestala, i sada vise ne znam sta cu? nisam je kopirala, vec direktno napisala onakoiz rukava…😦

  3. Uradila si ono što nisi trebala, vratila si puža na travu😉 Inače, nema frke, i meni se dogadjalo ali ja sam srećom našao tekst, kasnije sam tražio da mi urade bekap i sada nema šansi da mi nešto nestane. Naravoučenije… 8)

  4. pa kako da nadjem tekst. Bila je to jedna predivna prica, nastala iz jednog poteza, i sto je najgore ne secam se nicega, samo par recenica…uzasno sam smotana…

  5. hahahahahahaha, moram da se smejem, ja bih popizdela, ali mi kod drugog smesno, hahahahahahahahahahahahahaha, jebi ga generaciji😆
    Naci ces je bre, hahahahahahahah, jebes me ludu😆

  6. Ajde da uzmemo kao ovo je bila priča za tebe i ni za koga drugog, takozvana hrana za autora. Ja kada sam bio u najboljoj (pisačkoj i stvaralačkoj) formi dozvoljavao sam sebi da zaboravljam čitave romane i… još sam u jednom komadu. Pozzzz!

  7. Zelenice
    i meni smesno kad vidim koliko je tebi smesno, mislim i meni je sada smesno, ali sam stvarno htela da placem…jednom je ne osiguram i ona nestane….
    o boze koji sam tupson… a ti se jos smejes 😀 😆

  8. Stevo
    hvala puno…
    citaciu tvoje price neke vec jesam ali nisam znala sta reci😀 , no samo da dodjem k’sebi i eto mene 😀

  9. kako bre sarah. Toliko dugo cekali na novi tekst, i ti sada kao nestao ti… ma daj, znamo mi to. Izgovori, kao nestao. hehehe, salim se.

    Verujem ti, desavalo se na 2.8 verziji vrlo cesto da nestane. Nikad nece napraviti verziju koja je bila kao 2.3 po meni veoma dobra. Zato ja koristim Windows Live Writer, pa mi on sve cuva sto napisem a i uradim backup na svakih mesec dana.

    Inace, lep je naslov i bas mi zao sto se tekst nije objavio. Ali siguran sam da ces sledecu pricu napisati da rastura. Pozz

  10. Meni se desilo par puta, pa bolje da me nisi videla u takvom stanju. Sve sam po redu skinula i kompi i sebi smotanoj, vikala, pa sve nisam mogla da verujem a toliko sam kucala! Jao, strašno! Uvek je smešnije kada se drugom desi, znam!🙂

  11. Svako od nas je bar jednom platio svoju nepažnju. Drugi put prekopiraj pa tek onda objavi …🙂 pozdrav i glavu gore, napisaćeš još lepšu priču na istu temu.😉

  12. Ivane
    ne staj mi na muku! uvek pisem na Macu i to onda prebacujem na wordpress, ali sednem onako bez plana i krenem inspirisana pogledom koji se pruzao pred mojim ocima😀 da pisem…i onda, sve nestane…
    ova nova prica nije ni upola one nestale 😦

  13. Afroditta
    posle onih nasih „jabucila“, ova dogodovstina je na skali smeha na drugom mestu… 😆
    bas mi je bilo krivo, ali zelena me zarazila i sad se samo smejem….

  14. Slično mi se jednom desilo, usled nestanka struje, pogledaj da ti slučajno nije sačuvao priču u draftu. Meni jeste, a ako nije, sigurna sam da ćeš napisati još lepšu.😀

Ostavite odgovor

