Magija jednog broja

Suzama isprana ceznja

srecom ispunjeni sati

osmehom zasecerena jutra

mirisom kafe pred zoru

tisina i radjanje novog dana

cvrkut ptica, muzika zrikavaca…

sve je to stalo u jedan broj

on razume svu tezinu nase srece

spaja i razdvaja u isto vreme

a kad ozive cifre i krenu

da plesu

i probude uspavane duse

na trenutak, ozive sve reci

prosaputane

u jednom dahu

u jednom momentu

u trku

u koraku

u prolazu

Zasvetli nas broj

u dzepu nekog kaputa

ispod satenskog jastuka

na stolu

namigne mi mangupski

srce poskoci

kolena zaklecaju

glas me izda

kao nekad…

Taj jedan broj samo ti znas

i sve reci koje u njemu stoje…

28 thoughts on “Magija jednog broja

  1. „Jedan broj, znam samo ja.

    Taj jedan broj znas samo ti.“

    „Jedan broj, znamo samo ti i ja“ – ovako bih ja napisao.
    jer ako ti samo znas jedan broj – definitivno da niko drugi nece znati taj tvoj broj. I obrnuto.

    ili

    „Jedan broj, znam ja.
    Taj broj, znas samo i ti“.

    Ostalo je perfektno… svidja mi se. Imas li onu opciju za I LIKE😀

  2. Ivane
    svidj mi se tvoj komentar, ali zbog jacine broja stoji „ja i samo ti“, to je broj crvenog telefona… 😉
    kad on zazvoni dodje do mira ili rata :mrgreen:

    evo ubacicu i tvoju opciju 😀

  3. Dudo odgovorih na brzinu, ovaj Ivan me „izlude“( no ima srece da ga „I like“) pa dok sam razmisljala kako da promenim tekst, napisah na brzinu…
    Kombinacija nekoliko brojeva i jednog telefona 😉

  4. Sara, naravno da poezija ima svoja pravila, ali u pesmi se može sve, važno je da ima ritam i da se lako čita i da govori o nečemu važnom za tebe, za ostale. Pozzzz!

  5. Stevo,
    pravila ne poznajem, te samo u trenutku napisem po nesto kad onako inspirativno naleti…. ja nisam pisac, samo pravim beleske, i kako ti kazes i hvala na tome, jer znam ko mi kaze, a ako se jos ponekom svidi onda je to jos lepsi osecaj…. 😀
    Veliki poz 😉

  6. Volim poeziju ali ista iziskuje punu koncetraciju prilikom čitanja. Ne znam kako da se skoncetrišem kad me klinci non stop cimaju. Jedan je pojačao TV na maksimum, drugi je odšrafio muziku, telefoni zvone, deca se deru, žena me kritikuje da se manem kompjutera….
    Ah da, poezija, lepa pesma.:mrgreen:

    • Luna
      tako je! Kad bi samo ljudi znali sta i koliko moze da stane u jedan broj, jednu kombinaciju bojeva, ih… znali bi mozda kao nas dve da su cudni, bas cudni i magicni u isto vreme, zar ne?

Ostavite odgovor

