Divno, predivno…

Pre dva dana snimljen je spot za ovu pesmu.
Jutros slusam, gledam i uzivam u filmskom umecu…. u recima pesme u glumcima… jednostavno PREDIVNO !

BRAVO Sergej!!

Znam da nije lako zivjeti sa tim
znam, al’ipak svaki novi dan na nas me podsjeti
da je moglo biti sve bolje i drugacije, al’ te nema
da je moglo biti sve kao nekad, kao prije
kad su te ruke grlile
Znaj da nije lako da te prebolim
sad trazim razlog da te sto puta vise povrijedim
da na dusi osjetis ovaj nemir, ovu bol sto se sprema
kad na kozi ostane jedan trag i sjecanje
da nas vise nema

26 thoughts on “Divno, predivno…

  1. Jos malo romantike, pre nego sto me magla iznad mog jezera „ugusi“… Jesen je kod mene prelepa ali tek kad prodju ovi dimni dani… 😀
    **
    Znas da sam knjigu, tvoju omiljenu procitala za jednu noc…. istina da sam posle dva dana bila u „komi“, ali sada sam opet ko’ nova 😆

  2. spot je ooodličan, fotografija prelepa, profesionalno do bola, a uz to je i lep pesmuljak. Nešto ne padam mnogo na njegove pesme, al’ je mnooogo fin momak. i lep.🙂

  3. Breskvice
    i ja sve markiram, raznim markerima…. uvek sam to radila po skriptama i knjigama 😆
    moj Mac moze i na ekranu da sve lepo oboji 😉
    ili ja kopiram pasuse u poseban ordner…

  4. I ja kopiram pasuse koji mi se svidjaju, ali više ne znam gde mi je šta. Kopiram i postove sa raznih blogova koji su mi lepi, pesme, priče.. Moram jednom da raspremim taj haos, ne znam samo kad🙂

  5. Pravo da ti kažem, ne gledam naše filmove jos od rata. Govore mi ljudi da ima baš dobrih, ali ne vredi! Nemam ni ton na compi, tako da ne vredi. Možda mi sutra nameste pa ću odslušati pesmu!🙂

  6. Stevo
    fotografija je ono primarno sto me je ostavilo otvorenih usta, jako kvlitetno i profesionalno odradjeno, a onda tek reci, kao i vecinu zena 😆

Ostavite odgovor

