Kad zamirise na cimet…

Pitala sam te jednom: „Da li volis cimet?“
„Otkud ti sad to, obozavam ga ?!“, zacudjeno si odgovorio.

Ah, ti mirisi… odgovorila sam tiho.

Miris cimeta je pronasao put iz lavirinta nasih osecanja. Carobni mirisi cesto lutaju. Traze izlaz, a kad ga pronadju i stignu do nasih cula onda mi to osecamo…

Miris koze. Miris ljubavi.

Miris kose posle pranja…

Ovoga puta bila je mozda vise intuicija.
Osecala sam, da je nekako nemoguce da ga ne volis.
Zasto?- bilo je cudjenja u tvom glasu.
Nisam ti mogla objasniti recima.
I sta sada?-pitao si.
Gde god da zamirise na cimet, seticu se tebe – odgovorila sam.
Sitnice oboje nas zivot i zacine ga mirisima. Sve sto nastane iz tih momenata, dovoljno je za naredne sate, a nekada i za citav jedan dan, a mozda i duze…


34 thoughts on “Kad zamirise na cimet…

  1. Pa dobro sto me zbunjujes, valja je to isto….a mozda se ovako pise na nemackom….kuku meni, odo da proveravam 🙄
    a cement nije bar sam u to sigurna :mrgreen:

  2. Vrijeme može da okreće krugove koliko hoće, mirisi ostaju tu, u nama, osjetimo ih, prepoznamo, za osobe vežemo zauvjek.

    I nepogrešivo znam šta voli mirisni. I šta ne voli.

    Kako, da me ubiješ ne znam:)

  3. Da, Zimt je Cimet! Inače, idem ja tako ulicom i do nozdrva mi dopre miris koji mi je poznat. Okrećem se… Eh, ovuda prošla moja davnašnja ljubav. Ništa bez mirisa!

  4. Dolly
    vidis to je to il znas Il’ ne znas 😆

    Reminder
    hajde od sutra, jos danas pitica 😆

    Electra
    kazem ti, cudo jedno od cimeta 😉

    Stevo😀
    tako se prepoznajemo, ponekad i u mraku …

    Afroditta
    dobro dosla u klub „cimetasa“… dolazi moje vreme kad kod mene sve mirise na cimt i kuvano vino 😉

  5. Eh, Sarah zamišljam. Taj začin daje poseban ton🙂
    Danas sam pravila knedle sa šljivama. I tražim cimet, nema ni trunke. Kako sam pobesnela!!! Nije to to bez cimeta🙂

  6. Cimet….obožavam ga…Uz njega miris gorke čokolade i prženih badema.To je moja kombinacija))))Čim osetim te mirise,smeškam se i putujem mislima…U neke krajeve gde je zemlja boje cimeta…Gde krv vri,pod vrelim suncem…gde šuška svila…Eh Sara,hvala ti na ovom putovanju))))Divan ti je tekst…

  7. Sarah, ja obožavam sve slatko🙂
    A Veca mi sad otvori apetit sa tim bademima i čokoladom. Jeste li probali rafiole, italijanski recept za kolačiće punjene bademom koje su naši crnogorci preuzeli… jede mi se to!!!

  8. Kao što u meni tvoji tekstovi izazivaju ovakve asocijacije…Molim te ispravi mi ta slova,žurim pa pravim brljotine,a ne volim kaad delujem nepismena)))))

  9. Sarah nisam stigao da ti pošaljem poruku a ti već reagovala. Hvala ti na tome. Normalno je da ću te uvrstiti u svoje prijatelje kao i sve one koji me komantarišu i prate. Zato vam i šaljem ove poruke😉

  10. Nećes mi verovati, kada ti kažem da, pre nego sam sela za komp, odsekla sebi parce PITE OD JABUKA SA DOSTA CIMETA, koju sam pravila pre neki dan! Divna je i ne mogu da zamislim kolač sa jabukama bez njega! Divna ti je priča, a i miriše!🙂

  11. ja ne znam sta je cimt.
    ali pretpostavljam posto se pominje pita sa jabukama i prah secer, opisan savrseno kao rani mraz, da je to cimet!
    Hm… volim cimet uz sutlijas heheheh.

  12. Ostadoh gladna.. Volim ukuse, ali umerene gde nista ne preovladjuje ali svega ima po solidno😉 gde tokom celog zalogaja osecam sta sve tu ima.. A kada osetim da je sa ljubavlju spremano ona nema tog jela koje necu „smazati“🙂

Ostavite odgovor

