Nemoj „sreco“, nemoj danas…

Svanuo je cetvrtak!  Mozda sam ovo trebala napisati u ponedeljak, no nema veze bolje ikad nego nikad.

Vreme oblacno, ali toplo.

Danas nema nerviranja. Odlucila sam cvrsto da me danas ne moze niko iznervirati, namagarciti ili lukavo pokusati iza ledja nesto  da „smesti“. Necu dozvoliti  da ljudska glupost pokvari moj dan.

Do dvanaest sam na poslu, posle toga nisam vise dostupna. Juce sam mislila da bi trebalo otpustiti jednu drsku radnicu, ali sam se uzdrzala i dala joj jos jednu sansu. Videcemo.

A veceras je rukomet. Pokusavamo opet na internacionalnoj sceni. Igramo protiv italijanskog kluba. Naravno posle utakmice je italijansko vece. A ja sam slaba na „talijane“.

I nadam se da niko nece ni pokusati da mi stane na zulj, jer  sam sebi obecala „danas je lep dan“ i tacka.

Lepo mi je  breskvica predlozila jos u ponedeljak da se bacim na smeh i vesele postove.

Drzite mi palceve.  :)


* „nemoj sreco, nemoj danas“- Riblja corba

36 thoughts on “Nemoj „sreco“, nemoj danas…

  1. Electra
    hihi
    Sinoc bio pocetak u subotu se nastavlja… 😀
    a u ekipi njih petorica iz Srbije 😉 , al’ ko da su italijani…

  2. Pošto je juče bio MOJ DAN i bila sam uspaljena, pa nisam baš puno šarala po blogovima, zelim da te pitam da li si uspela da savladaš dan i budeš raspoložena?🙂

  3. Dudo
    juce je sve dobro proslo, danas je bilo bas sve bezveze, ali se nadam da ce sutra biti opet lepo, pa makar svaki drugi dan i to bi bilo dovoljno 😉
    hvala ti Dudo😀

  4. Generacijo zelena,
    jutros promuklo 😀
    ali vece, tj. noc je bila puna smeha, sale, plesa, ludiranja i svi smo ok. moje prijateljice su vesele, po koja jos malo boluje, no ne znam kako je talijanima :mrgreen:

  5. Iako mi se prvobitni naziv svidjao „Danas bolje ne“, nego stihovi iz pesme grupe R.C., sve u svemu pohvalicu tvoj zdrav menadzerski stav da se nadrkanoj radnici pruzi nova sansa. Uf, sto bih ja voleo da mi sefica bude takva😀

  6. Ma ti Ivane sve vidis… 😉
    sada kad jos jednom procitam vidim dda je bilo bolje ostaviti taj naslov, ali povuklo me ovo „sreco“ 🙄 i eto, zato…
    Ja sam stvarno tolerantna, ali drskost retko oprastam, a ona je bila drska… videcemo ima jos malo vremena… 😆
    Ucili na nas menadzmentu da se suzdrzavamo …😆 i savladavamo bes…. :mrgreen:

Ostavite odgovor

