Za tango je potrebno dvoje

Ako imam nesto da kazem, onda to i uradim, ako nemam, cutim. Ne dozvoljavam da moje srce bude unisteno, mrznjom, besom i osecajem nemoci. Druga stvar je to sto ja ne znam da izaberem pravi momenat, ne uvek, ali vrlo cesto. Pogresne reci u pogresnom momentu iskopaju samo jos veci jaz . Uhvatiti pravi momenat sa pravim recima osigurava jedan opusten i miran zivot. E kad bi mi to polazilo cesce za rukom?

Odavno sam izgubila tu bitku sa harmonijom. Za nju je potrebno dvoje bez obzira u kakvoj oni vezi bili. Mislim da su mnogi od nas izgubili spremnost za negovanje takvog stanja. Niko nas ne moze toliko ne voleti kao mi sami sebe, jer uzivamo da se „samozderemo“ i dajemo tako sansu  i drugima da nam u tome pomognu.

Draga moja, pricala sam ti pre izvesnog vremena, kako savovi popustaju, kako su konci u fazi truljenja i da sada pazim na kvalitet i tehniku sivenja. Samo crveni konac,rekla sam, jer on ima dvostruko dejstvo. Znam da si se smejala i ja sam pisuci o tugi koja je curela kroz njih i pretila da napravi pravu poplavu i porusi neke brizno gradjene brane.

Ti si povisila glas i rekla: „Neka, hajde neka se to dogodi! Ako tako mora, ako tako mislis, samo napred imas moju podrsku!“

Ti znas kada treba povisti glas! A ja znam to da cenim.

Jutro je svanulo sa puno sunca. Ne znam da li si ti imala neke veze sa tim?No, sve je bilo mnogo jasnije.

Harmonija.

Da, mislim na onu u nama. Kada ostanemo sami sa sobom. Onda kada  nam se cini da smo porazeni, a nismo…kad je trazimo i pronalazimo.  Moramo  joj ponekad podviknuti i pripretiti crvenim koncem. Znam da ces me razumeti.

Negde sam procitala: „naucite vas jezik da kaze: ne znam“… i to jos u odgovarajucem trenutku.

31 thoughts on “Za tango je potrebno dvoje

  1. Draga moja idemo dalje i kad ti se neigra prati korak partnera iako on nezna da igra nas tango ,slusaj ritam,muzika je cudo zna da digne raspolozenje a nekad i da te vrati u onaj prvi tango ,znas onaj Mika Antic tango pa se onda malo rastuzis smrk ,pa malo sijes savove ,pa sunce probije do tvog srca i ogreje dusu sto drhti.I tako jedan okret u ritmu muzike za ples jer mi plesemo zivotni ples pa makar to bio tango.

  2. Čini mi se da je harmonija u životu splet okolnosti, kao kada se dve slučajnosti slažu i sve ispadne skoro dobro; medjutim ako se dve slučajnosti ne slažu i onda je dobro, jer se razidju, svak na svoju stranu… i opet vlada mir😀

  3. A jel` se ta harmonija sa sobom maze na `leba?
    Nemirna sam isuvise da bih umela da ispostujem harmoniju .
    Ko to ume, sa sobim, a jos lepse udvoje, skidam kapu!

  4. Stevo
    verovatno jeste splet okolnosti… i ne drzi ona uvek, ili dugo, javi se u tragovima 😀 pa nestane i tako tera u krug 😆
    Mislim da je vaznija ova nasa u nama, koja savladava nase nemire 😀 , mada i njih ne bi bilo kad bi sve harmonicno bilo… hihii
    Ma, samo je za Tango potrebno dvoje… jel’ da?:mrgreen:

  5. Zelena
    ma kakvi, sto bi bilo lepo da je negde prodaju, nema veze posto, ja bih s’ vremena na vreme isla da je kupim…. 😆

    Ma i meni nemiri lome grancice, pa zato i pisem o harmonije :mrgreen:

    Sad cu da smislim neku lepu harmonicnu ljubavnu pricu, pa kad se raskuckam… ovo je samo uvod… 😀 nesto me nece pero ovih dana…😉

  6. Zbog toga i volim tango…Tu ne mogu učestvovati „slučajni partneri“, nego uigrani i oni koji učestvuju podjednakim žarom…
    Volim plesati u ovoj dvorani života, iako je nakada ples nezgrapan i disharmoničan…Ima lepote i u tome…Koliko nam je života potrebno da bismo postigli harmoniju…? To je nemoguće u ovom jednom, jedinom i kratkom..

  7. Srce u kome nema mesta za bes, mržnnju i bespomoćnost je jedno čisto srce. Spremno i u stanju da pomogne kad zatreba i sebi i drugima…
    I ponekad se desi da padnu pogrešne reči u pogrešnom momentu i od strane takvog jednog srca ( nismo rekli da je bezgrešno-nego „samo“ čisto). Medjutim, loša namera ne postoji, pa bi tako mesto za disharmoniju i samoždranje trebalo da se zameni sa čašicom okrepljujućeg razgovora… Ako sam rekla nešto što ne treba IZVINI, a ako nisam rekla nešto što je trebalo to je samo zato što NISAM ZNALA..🙂 eto

  8. Crnaperla
    Sve si odlicno rekla 😀

    Mislila sam ja vise na onu harmoniju u nama, sta je narusava, koliko malo nam treba ili mnogo da bi smo bili tuzni, ili da bi nam jedan dan izgledao ruzno i depresivno…a kako je opet malo, nekad samo jedna rec je potrebna da se harmonija dotakne i oseti… 😀

    A tango je naravno u dvoje puno strastveniji 😉

  9. Nikada nisam zažalila za izrečene reči, zaista! Nikada ne napadam prva, a ako me bocnu, znam da se branim (škorpijski).
    Tango u dvoje, naravno! Pa da li postoji strastvenija igra od njega! Ali, ako nema druge polovine, zažmuriš i zamišljas, njišes se kao da si u paru i harmoničnoj vezi!🙂

  10. Dudo
    nekad nam ne preostaje nista drugo nego da zaplesemo sami sa sobom i tako kroz neke vremenske trenutke da proplesemo i otplesemo..u neka srecnija vremena… 😀

  11. Odlican savet, idem da se trudim u ovim godinama .. Mozda postignem nesto, ako nista drugo , ono bicu oslobodjen odredjenih stvari…
    Reci ne znam u odredjenom trenutku u odredjeno vreme.
    A ja uvek pun sebe, taman posla da nesto ja ne znam… E Deda konju jedan… Evo mi nove prilike za dokazivanje tvrdnje da se covek uci dok je ziv.
    Ajde , javljam rezultate sa prvim- ne znam!😛

  12. Deda
    nije ni meni lako, ti si mladji hihi :mrgreen:
    bas to „gde da kazem da ne znam?“
    ali pokusavam i veruj mi upali 😀
    javi molim te dal’ si koji put imao uspeha 😆

  13. Ako povezem prethodni clanak sa ovim, mogu da uocim da postoji neki problem u komunikaciji sa nekim. Najbolje ga je resiti – ako je muskarac u pitanju poljupcem, ako je zensko u pitanju – ma odmah je uhvati za kosu pocupaj, ogrebi, razderi, ma bre fajt heheheheh, salim se.

    Harmonija u komunikaciji i pre svega harmonija koja se stvara u tebi tokom uspostavljanja odnosa s okruzenjem, je ono sto ce te drzati cvrsto na zemlji ili jednostavno te izbrisati – cesce svadje vode do jakih shokova organizma, nervi, srce, krvni sudovi (ti vise znas o tome i uticaju stresa), dok harmonija vodi opustenom stanju, raspolozenju i sreci.
    Uf,… mnogo bre filozofiram za svoje godine, a??? hehehe

  14. Ivane
    sve je u recima i ovoj mojoj prici. Najveci problem jeste u komunikaciji, i problem je sto neku tu komunikaciju izbegava i egoisticno brani svoje stavove, bez da saslusa, razmisli… no, ja uvek kazem „svemu dodje kraj“… ako tako mora, ako je tako odredjeno, negde, bilo gde…neka…onda mora…
    ako to donese mir, ako….onda neka se kamen kotrlja u ponor…
    Sa zdravstvenog gledista, si u potpunosti u pravu, kako u venama i srcu izgleda, mozda je i bolje da ne znam….a znas da ja sve dobro znam, cak sta vise previse…
    Hvala ti Ivane 😀

  15. da, dobro kažeš potrebno je dvoje…desi se da sam ponekad u „tangu“ i lep je osećaj a harmonija je nekako uvek prolazila pored mene…
    PS. podseti me na nešto o čemu ću napisati post, hvala ti🙂

  16. He he.. cuti ti bar moras da kazes NE ZNAM. A ja moram da naucim da kazem HOCU I DA🙂🙂 a ne znam i nije tako tesko reci. Moj stav je ovakav:
    Ako me pitas a ja znam recicu ti to sto znam.
    Ako me pitas a ja ne znam reicicu ti ne znam.
    Ako me pitas a ja nisam sigurna da li ti moje znanje moze pomoci recicu ti moje misljenje je to i to ali ti moras da odlucis.

    Nema cetvrtog😉

Ostavite odgovor

