Jagode u snegu

Prosle smo kroz mnoga zapustena dvorista. Zarasla u korov, vrzine, koprive i najljuce trnje sto postoji. Krcile smo put. Pokusavale da uvek u pravom smeru okrenemo jedra i da nas novi vetar ponese bas tamo kuda smo zelele.

Ponekad su nam cipele ostajale u korovu. Bosonoge trcale smo i kidale rukama sve prepreke, gazile po koprivama i otvarale vrata. Nekad smo kasnile samo za minut, ali neko bi nam iznenada poslao novi vetar i mi nastavile jedrenje.

Poznajemo se odlicno. U vrtu gajimo maline, kupine, ribizle, jagode i visnje. Majske tresnje su rasle u nekim drugim vrtovima. Cesto me je osusena krv na kozi nasih nogu podsecala na nase voce. Prolazile su te male ranice kao i sto bi voce prezrevalo i gubilo svoju crvenu boju u kasnim vecerima nasih zivota.

Mozda je zelena boja nade. Ali nekako mislim da nam vise odgovara crvena. Uzecemo je samo kao simbol. Ti znas da je ja ne volim. A ti je rado nosis.

Verujem da ces uspeti. Znas da to osecam. Ima jos dobrih ljudi. Oni znaju da prepoznaju kvalitet. Mnogi ti nisu oprostili uspeh. Ipak si ti javna licnost, mada o tome ne zelis da pricas, niti sebe tako dozivljavas. Ja verujem u tebe!

Tvoj dar sam prepoznala davno. Secas se bile smo klinke, ali nismo razgovarale na ovaj nacin. Sa godinama se promenio kvalitet nasih razgovaora. Ojacale smo i nakon mnogo uredjenih vrtova imamo sta i da ispricamo.

Verujem u tebe. Nikad to ne zaboravi. Cekam da mi javis da je sve onako kako sam ja napisala i da ces mi kroz osmeh pricati o tim teskim danima. Pusti druge neka se izjedaju sopstvenom zuci, ti nosis crvenu boju i ona ti odlicno stoji, bas ta boja crvenih jagoda koje bi ti rado nosila u korpi i poklanjala od srca.

Saljem ti osmeh pun nade, grlim te jako iako znas da me zglobovi jos uvek bole, a da te poljubim uzdrzacu se, sve zbog virusa…😉

P.S

nastavice se

37 thoughts on “Jagode u snegu

  1. I sama rijetko nosim crvenu boju,ali je obazavam u prirodi.
    E bas bi pojela koju jagodu! Nema ih trenutno,ili ja nisam na njih obratila paznju.🙄
    Lijepo je nositi prijatelje u srcu,ma gdje da su, i ma kako daleko bili!
    Oni nasu zivotnu sliku cine bogatijom i potpunijom.🙂

  2. Kako da se umesam komentarom u ovo divno pismo upuceno crvenkapici?
    Cini me srecnom kad znam da postoje takva prijateljstva i to je jedino sto cu reci.
    Madaaaaaaaaaa, zelena je lepsIja boja😛

  3. Afroditta
    prelepa je slika jagode, a po njima belo inje, zar ne?
    Bez moje prijateljice bi bila sigurno puno siromasnija. Znam da upravo sada treba puno podrske i lepih ohrabrujucih reci 😀
    Jagoda ima kod nas ali ne izgledaju bas…

  4. Znam ja to Zelena a znace i ona kad procita. Gore u zaglavlju je moja ulica iz naseg vremena, ne znam u kom si ti delu Bg-a
    mozda je prepoznajes… 😀

  5. Jaaaaooo kako ste me digle,hvala devojke evo sad sam pocrvenela.Nema veze ,idemo dalje uspesi,neuspesi sve je to deo nas samo treba sve to nositi sa osmehom na licu.
    A crvena boja se super slaze sa zelenom,ma crvena se slaže sa svim bojama i netreba reci crno -beli svet vec crveno -crni .Ja sam za crvenu polovinu ,crvenu ko licitarko srce,kao jagode u snegu(šlagu).Crvena je slatka boja i neka vam je crveno i slatko .
    Ja cu draga Saro nastaviti tamo gde su me zaustavili i znaš onu moju *ko mi je ikada nacinio nešto loše kad tad dodje mi na noge *E onda dobiju crvene pecke

  6. Crvena Kapice
    Yes!
    ma znam ja sve ,a ta tvoja se mora ostvariti😉
    odlicno jagode i slag hladan kao sneg, ma sve se slaze… i sa zelenim ocima i zelenim salom…iiii..
    a ti pazi samo na onog Vuka, znas da on menja dlaku, al’ cud nikako :mrgreen:

  7. Bas ste lepo vas dve obojile svoj svet ))))))))
    U moru sivila, dve crvene jagode….Divno))))))))))

  8. Veco
    eto pokusavamo i dalje… dve jagode.. “ wie süüüß“
    Ali ja mislim da je ona vise jagoda nego ja, mozda sam je vise malo kupina 😆

  9. Dok sam citao odmah sam pomislio da je rec o crvenkapi. Da ne pretpostavljam da ti je ona najbolji zivotni prijatelj, rekao bih ladno kroz osecanja u tekstu da je rec o sestri.

  10. Ma nemam pojma trenutni avatar je grozan – manjacu ga uskoro kad nadjem nesto normalno🙂
    E da, bolje da se zakacim za avatar, nego za izgled bloga hahahha, kako ja to umem sedmicno da menjam.

  11. Ništa bolje i lepše od iskrenog prijatelja.

    Hvala ovom čudu što uništava daljine i čini dostupnim vaše javne podrške.

    I samo pozitivno!
    I hrabro.

    I neće biti prepreka!

  12. Suske
    Ona je stvarno iskrena. Mislim ima i ona neke bubice kao i ja ali to je covek, sa bubicama i bez bubica… :mrgreen:
    Vise se ne pisu ona pisma sa naliv perom i lepim sarenim hemijskama, to je nedostatak neta…

  13. Takvo pismo može samo samo dobra prijateljica da uputi svojoj najboljoj prijateljici! Divno napisano, mada sam ja pre za zelenu boju! Crvena, definitivno, nije moja boja. Ali, ukrasi na jelci i sve vezano za novu godinu, vezani su za crveno-zelenu kombinaciju! Divne drage prijateljice!🙂

  14. I ja moju jelku sutra kitim. Biće u zeleno-crveno-zlatnoj varijanti, definitivno! Prošle godine je bila zeleno-narandzasto-zlatna, lepa, ali, nekako anemična! Mora biti crvene a kažu, da treba imati i na sebi nešto crveno jer donosi sreću, u novoj godini!🙂

  15. Vidis Dudo, onda ja zato volim crvene kugle😀
    A nesto crveno od odece, pa hm,hm… razmislicu😳
    hvala ti na ovom savetu 😆

  16. Povratni ping: Kad treba jaca i od sudbine « Sarahstory

Ostavite odgovor

