Ispod obrva jedne skorpije

Sta se krije?

Ima li tamo istine ili su to sve samo prazne price?

Bila sam opet radoznala i nisam odolela. Procitala sam nekoliko stranica. Da, sasvim slucajno na netu. Prvo sam se smejala, onda bila zamisljena,da bi na kraju zakljucila da ipak u tim napisanim recenicama ima istine! Horoskop?

E sada u kojoj meri to jos ne znam. Ali po onome sto vidim, cujem oho-ho ima, ima…

Drugarica mi cesto govori o znakovima. Slusam je pazljivo, svaki put.I to, da svako od nas nosi nesto iz svog znaka, izazivalo je u meni uvek onu reakciju „da,da-aha“.

Nakon te uzbudljive veceri, dok je mozak pokusavao da zabelezi sto veci broj procitanih reci, uspela sam da urezem negde u podsvest samo jednu recenicu. 

Slika se istog momenta iskrivila, kao i svaka na zidu kad preko nje predjemo pernatom cetkom ne bi li je oslobodili prasine i sitno istkane paukove mreze. Stoji tako danima malo nakrivo sve dok se iznenada ne zagledamo u nju i primetimo nanetu stetu sopstvenom rukom i tek onda popravimo poremecenu ravnotezu.


28 thoughts on “Ispod obrva jedne skorpije

  1. Sanjaru,
    ponovi lekciju citanja😆
    mala pomoc:
    rec je o horoskopu i jednoj skorpiji 😀
    ali nisam napisala ni jednu karakternu crticu skorpije sa papira mislim iz horoskopa,
    naravno namerno😛

  2. Ko izdrzi pogled skorpije, svaka mu cast! Obicno su to svetle oci na svetloj puti, a tako prodorne do srzi da……izdrzati taj pogled, ma sta porucivao, a ne skrenuti svoj, je…da se dozvoli skorpiji da te skenira i ona to zaista uradi i uzme sta joj treba, isisa iz tebe.
    Ako slonis pogled….tek onda si ugasio od pronicljivog jezika, jer su te oci uhvatile i ono sto niko ne bi voleo da bude uhvaceno.
    Mislim, malo znam astrologiju i skorpije, koje ne priznaju ne i ne mogu..

  3. Mama mi je škorpija i Jovana je škorpija, tako da ceo život „muku mučim“ sa ove dve škorpičine…od milošte ih tako zovem.😀

    Sve je Zelena rekla.😉

  4. …Skorpije su vecinom tamnih ociju, ali to nije pravilo.Kakve god bile oci, pogled je „onaj koji vidi iza, uvek iza vidljivog“)))))))))))))
    Moje su oci najslicnije boji meda na svetlu,tamne su, i deluju crne nocu, ponekada su zelenkaste, ma menjaju se uvek ))))To je oono sto me najvise zanima i kod ostalih ljudi.Oci i pogled.Tako saznam mnogo vise no slusajuci ih sta govore…))))

  5. Veco
    tacno tako iz ociju se cita i ja sam za to… Moj najveci broj prijatelja su skorpije i sa svima se odlicno slazem… no, ovde je rec o horoskopu…😆 to kakvom 😀
    Zato sto si skorpija, zato se razumemo… i jos nesto ovde je rec o jednoj muskoj skorpiji :mrgreen:

  6. Char
    i ja skoro celi zivot se druzim sa skorpijama, a i delim roditelje sa mojom najdrazom skorpijom mojim bratom, koji naime ima plavu kosu i velike zelene oci !!
    A Zelena je skroz u pravu 😉

  7. Ukapirala sam ja da se radi o muskoj skorpiji )))))))
    I…u svakom horoskopu ima malo istine😉

  8. Zeleeenaaa***Da to sam JA trebala da napišem.Ma što mi stalno uzimas slova sa tastature.Pa ,da kad ja stalno kasnim uspavani medved.
    Da’l su oci svetle ili tamne za škorpije su veoma karakteristicne jer imaju oštrinu,prodornost a šta se krije u njima eee to ceš sama otkriti ali bez tih iskrivljenih prašnjavih slika

  9. Crvenaaaaaaa ko ti kriv kad kasnis…kako ti nerv ?Ti znas nasta ja mislim iz tog horoskopa, jel’ da 😆

    Veceras sam trebala biti na koncertu, ali pricacu ti, prestacu da verujem u ljude, zao mi je ali sve vodi ka tome 😦 pisem ti pp.
    Mnogo reci, draga moja, mnogo reci, koje znace ali mislim da su dela presudna…
    Pisem ti na private… 😀

  10. mene ujela jedna skorpija (zenka) za vrat i od tada im ne veruvam.
    vise volim ribe, lavice,device a moze i kineski horoskop (macke, jarebice, hehehehe)

    odlicno sroceno i perfektno zamrseno.

  11. Ivane
    sta kazes? napredovala sam u „zamrsenim“ tekstovima… :mrgreen:
    sto volim ovog zelenog kad se iskezi
    *bolje sto te skorpija ujela nego crna udovica😆
    a od ostalih zivotinja ja sam za lavice 😉

  12. Hm.. Pojma nemam kako to ide sa znakovima, imam maniju da cisto „onako“ pitam ljude sta su u horoskopu i uvek me doceka ono drugo „ali ja u to ne verujem“ .. Pa ne verujem bas ni ja, ali mi je zabavno da znam s kim imam posla🙂 A skorpije, pa one su.. interesantne i lucidne🙂 I ne igram se mnogo sa njima😉

  13. Luna
    nisam bas ni ja sigurna da znam kako sve funkcionise sa tim znakovima, ovi su jos i ok, ali kineski tu tek pojma nemam:mrgreen:
    okruzena sam skorpijama😀

Ostavite odgovor

