Neka tajna, tajna ostane

Govorili su mi ne izgovaraj svoju zelju na glas, nece se ostvariti. Nisam im verovala. Ni sada nisam sigurna. Ipak pokusacu. Prosaputacu je sama sebi u ponoc tiho, da niko ne cuje.
Podignucu casu za sve moje drage pored mene, za moje drage u daljini i za sve vas sa kojima se druzim, vec vise od dve godine.
Hvala vam na strpljenju. Na recima podrske. Toliko puta ste me podigli iz pepela. Dali mi snage i onda kada sam mislila da cu prestati, odustati od svega. Pisanje je za mene ventil  i  pokusaj da recima obojim moj svet i svet oko mene. Ventil iz kog dolazi kiseonik i spasava me u dubinama, a vrlo cesto i od visinske „bolesti“:

Zelena, Sanja, Ivan, Duda, Afroditta, Stevo, Electra, Deda, Suske, Mahlat, Shap, Charolija, Bubi, Dolly, Breskvica, Veca, Sanjar, Ivana-proza, Exxx, Maki, Lost, Magi, Zihernadla, Aurora, Crna perla:
taj kiseonik ste svi vi. Svojim komentarima i predivnim tekstovima, svako na svoj poseban nacin.U vama sam pronasla odlicnu mesavinu, onih mirisa koje volim. Cimt, vanila, cokolada, rum i vino.
Zelena, crvena, zlatna, crna, ljubicasta, roza, srebrna boja, protkane sa mnogo zvezdane prasine neka u ponoc vam donesu radost i neka ona traje tokom cele godine.

Srecna vam Nova Godina!

Crvenkapi zelim godinu sa puno jagoda i  setnju kroz sumu bez opasnog vuka.
Jednu pricu sam ostala duzna, o jednoj kafi u jednom gradu sa puno sunca. Bilo mi je uzivanje upoznati te. ♥ Prica ce biti ispricana.

A moja zelja neka ipak  tajna ostane.

 

41 thoughts on “Neka tajna, tajna ostane

  1. Sarah,sretna nova ! 🙂
    Neka ti nova godina bude u znaku zdravlja,veselja i radosti !
    A zelje,one nake ti se ostvare ! 🙂
    Pisi i dalje ,nema odustajanja ! 🙂

  2. Sarice Carice, nadam se da tamo kod tebe ima puno snega, zima je bre i vreme je da se ima snega! Hvala na čestitkama i od mene takodje! Pozzzz!

  3. Jbt, ako mene dises sa ovim duvanskim dimom, mora da mLogoooo kasljes😀
    Generacijo, aj lav juuuuuuu, hvala ti🙂
    I ja moju zelju necu da kazem, jock, nece se ispuniti, a mi smo bogate sto ih jos uvek imamo🙂
    Ustvariiiiiiiiiii jednu ci ti kaaaaazeeeeem, STARKE😀
    Budi zdrava, ostalo ce samo doci!

  4. Draga moja, toliko puta si me nasmejala i rasplakala, odusevila onim sto napises i jos vise onim izmedju redova, al’ ponekad prosto nisam znala sta bih pametno rekla na to.
    Zelim ti svu srecu ovog sveta, zdravlje, radost, zadovoljstvo, pa kad te put nanese ‘vamo, svrati na hladni nes i uzivanje na jezeru. 😛

  5. Bez tebe, ovo mesto bi bilo manje lepo….Mnogo manje…Posebno mi je zadovoljstvo sto sam deo tvoje price o drugarstvu ))))
    Paleta tvojih boja prelepa je….Nastavi da pises i bojis svoje price, sanjaj i budi srecna ))))))))))

  6. Draga Saro
    i mene su učili da ne izgovorim naglas želju. Zato ćemo svoje želje odćutati zajedno.
    Volim da dođem kod tebe, imaš neku posebnu toplinu u riječima, kao da dođem u poznatu sobu, mirisnu i jaku.
    Želim ti ispunjenje svih želja.
    Najviše dobrog zdravlja i ljubavi.

  7. Breskvice
    hvala ti, valjda hoce ovaj put 😉

    Ivane
    koliko jos prekosutra :mrgreen:
    hvala

    Afroditta
    nesto me krenulo, ali bilo je momenata kada nisam mogla da sastavim dve recenice, a volim da pricam 😉

    Exxx
    cista pluca ko suza, nepusaca 😆

    Deda
    generacijo malkice mladji, al nedaj se :mrgreen:
    Hvala i obavezno Ziveli!

    Stevo
    kad me ovako nazoves osecam se ko carica. Kisa pada danima, ode nam sneg 😀

    Zelena
    ti kad dolazis kod mene, oMa masku da stavis, nemo da mi prosipas katran i ugljen dioksid na ovo belilo :mrgreen:
    Starke cu ti donesem u aprilu 😉

    Bubi
    hvala! dolazim u aprilu, sama na par dana, nadam se da ako si tu skoknem na tu kaficu, mislim da nismo daleko 😆

    Sanja
    hvala ti, drugarice moja, ljudi se pronadju, tj. mi zene hihi, a i sinovi nam nose isto ime, sta ces vise… Samo da bude vremena i zdravlja , doci cu ja sa sve crvenkapicom 😉

  8. Veco
    sad sam se „zarozala“, no, sreca imam neke mirisljave maramice pa me spasavaju 😀
    Hvala ti na divnim recima i uzajamnoj inspiraciji😀

    Zelena
    sve nijanse, pogotovo one tamnije, oboooozavaam.

    Dolly
    odcutacemo i sacekati , strpljenje je vec pola ostvarenja 😀
    Hvala na divnim recima, to je obostrano postovanje i predivan miris nasih reci😀

    Lost
    tvoji tekstovi su uvek nesto posebno, jer ti si i profi 😉
    onda ja dodjem pa ucim kod tebe i kafenisem, brljam po tastaturi, bilo bi lepo da jos cesce stignes da pises… 😀

  9. jao kako si to sve lepo napisala,obojila pa zamirisala cimetom i vanilom mmm .Tako je sve ušuškano svi smo tu na jednom mestu u tvom srcu i tako nam je lepo i toplo. Kao da svi imamo istu želju samo sto se nijanse i šare razlikuju pa su kao drugacije ,i kao niko nesme da kaže šta želi a svi mi želimo da se želja ostvari ,želja nam je svima ista.
    Vreme je da nam se u ovoj godini ispuni želja šarena i mirišljava .

  10. Milice, nije samo jedna raskrsnica… Ima ih više.Mnogo više nego što možemo da zamislimo.Hvala ti. Želim ti…želim…Ej, želim ti da se setiš svega što si sanjala, pa zaboravila…Neka ti se vrati u javi, pa reci zbunjena i srećna-ovo sam već negde videla

  11. Suske
    kad god uspem pa bar i na minut ja sam presrecna😀
    Hvala ti na svemu i pogotovo svim ispisanim redovima javnim i privatnim… neka vas sreca prati, uvek!

    Ema
    obradovla sam se tvojim zeljama sve gore napisano se odnosi i na tebe, izvini nisam te spomenula moja greska jer nisam stigla da te unesem u blogrol, to cu ispraviti.
    Tebe zelim puno srece od skoro sam kod tebe i uzivam u tvojim tekstovima 😀

    Crvenkapice
    stvarno je krajnje vreme! 😀
    hvala ti na divnim recima 😉

    Electra
    si se prepoznala u prici 😉
    I onolikim zemljanim loncima koje ne spomenuh :mrgreen:
    hvala ti od srca, uzvracam cmokic.

    Sanjar
    Ziveli iz odmah, vino je i moj izbor 😀

    Perla
    bas si ovo predivno pozelela, hvala ti, jako, jako puno…probacu 😉

  12. Saro, divno si nas sve „prozvala“ pa sada, šta da ti kažem? Hvala i tebi što postojiš, što si tako draga i mila, što lepo „ventiliraš“ pisanjem, što je uvek kod tebe tako lepo i rado čitam sve što napišeš!

    A kada ti se žalje ispuni, hoćeš li nam onda reći o čemu se radi?🙂

    SREĆNO TI SVE U NOVOJ GODINI!

  13. Magi😀
    hvala i sve najlepse

    Afroditta
    kod tebe je ledeno, kod nas kisa danima, strasno dosadno, ni skijanje, ni klizanje, moramo na plivanje😆
    a slobodni dani se polako tope…

  14. Dudo
    sad sam se 😳 hvala, mogu samo da uzvratim divne reci.
    a zelja, pa ako se ostvari mozda je i ispricam u nekoj sledecoj prici. Pazljivo citaj😉

  15. Dovoljna je hrabrost reci samoj sebi svoju zelju. Ti si jedina koja treba da je cuje.
    Ali mogu i drugi da je podele. Deljenje je uvek dobra stvar, kazu🙂

    Puno dobrih zelja za ispunjenje vaznih i nevaznih stvari sa ove strane🙂

  16. Draga Saro, želim da ti se ostvari ta želja, dobro je prošaputati je onako za sebe da niko ne čuje.😉

    Tvoj ventil je lično meni ulepšao mnoge dane i noći. Hvala ti.🙂

  17. Ivana
    hrabra? kako kad? vise su hrabri moji likovi iz prica i pesama, ja onda uzivam u njihovoj hrabrosti 🙂
    A zelja ona je uvek jedna i samo jedna 😀
    bice je u mojoj prici, u stvari ona e uvek u mojim pricama😀
    Hvala ti, tvoja lepe zelje stignu do mene preko okeana i jos uvek su tople 😀

  18. Char
    vidis draga moja, ja ga povremeno odvrnem da ne odletim kao balon napunjen heliumom… 😆
    a onda udahnem kroz vase pohvale samopouzdanje i pisem, brisem…brljam… 😀
    Hvala ti!

Ostavite odgovor

